Znajdź coś do jedzenia | Rozdział II Memoria
Aktualizacja:
Znajdź coś do jedzenia
Sadja jest głodna i postanawia zdobyć coś do zjedzenia - w tym celu musi zastawić pułapkę na stworzenie zamieszkujące norkę po lewej (w dole ekranu).

Z miejsca na ognisko (na lewo od siedzącego przy skale Rachwana) weź wszystkie polana. Zabierz też leżącą na prawo od mężczyzny skórę i linę z kamienia poniżej. Zerwij także trochę kwitnącego na żółto (na prawo od drzewa) mniszka lekarskiego. Połóż roślinki na płaskim kamieniu przy korzeniach drzewa.

Na kwiecistej łączce po prawej, gdzie też rośnie sporo mniszka, połóż skórę. W ekwipunku zaostrz sztyletem polana i przedziuraw nimi dokoła brzeg skóry. Następnie pozbieraj je ze skóry i zainstaluj na niej linę, której koniec wyląduje w krzakach z prawej strony drzewa.
Zostało jeszcze 50% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Memoria - poradnik do gry
- Memoria - poradnik do gry
- Rozdział II
- Dostań się na polanę | Rozdział II Memoria
- Usuń maskę z kamiennego filaru | Rozdział II Memoria
- Poszukaj świadka w gospodzie | Rozdział II Memoria
- Udowodnij, że opanowałeś nowy czar | Rozdział II Memoria
- Stwórz kompletny szkic napastnika (1) | Rozdział II Memoria
- Znajdź w Akademii magiczny akumulator mocy i coś, co przyciągnie podejrzanego | Rozdział II
- Stwórz kompletny szkic napastnika (2) | Rozdział II Memoria
- Znajdź coś do jedzenia | Rozdział II Memoria
- Rozdział II
- Memoria - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
