Stwórz kompletny szkic napastnika (2) | Rozdział II Memoria
Aktualizacja:
Stwórz kompletny szkic napastnika cz.2
Po wyjściu z dormitorium porozmawiaj (jeśli chcesz) z Bodiakiem przebywającym w pomieszczeniu na lewo od schodów, po czym opuść Akademię i z rynku maszeruj w stronę domu Gerona, zaś od jego drzwi wędruj w lewo - do lasu. Z leżącej pod kamiennym filarem torby zabierz magiczną muszlę, po czym przykładając ją do owych kamiennych słupów, spróbuj dowiedzieć się czegoś więcej o całym zajściu.

Da to pożądany skutek przy ostatnim filarze, tym za namiotem - Geron domaluje demonowi twarz, uzupełniając szkic Hildy.
Wróć na polanę i wręcz Brydzie kompletny szkic, fałszywy rubin i akumulator mocy. Jeśli chcesz zdobyć dziesiąte osiągnięcie, zanim dasz jej właściwy akumulator, zaproponuj jej falsyfikat, czyli zabrany studentowi artefakt.
0
- Memoria - poradnik do gry
- Memoria - poradnik do gry
- Rozdział II
- Dostań się na polanę | Rozdział II Memoria
- Usuń maskę z kamiennego filaru | Rozdział II Memoria
- Poszukaj świadka w gospodzie | Rozdział II Memoria
- Udowodnij, że opanowałeś nowy czar | Rozdział II Memoria
- Stwórz kompletny szkic napastnika (1) | Rozdział II Memoria
- Znajdź w Akademii magiczny akumulator mocy i coś, co przyciągnie podejrzanego | Rozdział II
- Stwórz kompletny szkic napastnika (2) | Rozdział II Memoria
- Znajdź coś do jedzenia | Rozdział II Memoria
- Rozdział II
- Memoria - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
