Udowodnij, że opanowałeś nowy czar | Rozdział II Memoria
Aktualizacja:
Udowodnij, że opanowałeś nowy czar

Aktywuj nowe zaklęcie, stojąc na rynku, a następnie kliknij uwidocznioną przez nie różową magiczną poświatę, tworzącą ścieżkę biegnącą od stoiska przed karczmą w stronę domu Gerona. W ten sposób bohater zdobędzie stos odłamków. Następnie wróć do lokum młodzieńca (strzałka w głębi ekranu, po lewej).

Tam również wypróbuj nowy czar. Tym razem magiczna poświata pojawi się pod komodą (po prawej) - kliknij ją, a w ekwipunku wylądują fioletowe odłamki. Połącz je z poprzednimi, po czym potraktuj całość czarem naprawiającym - otrzymasz szklaną szkatułkę.
0
- Memoria - poradnik do gry
- Memoria - poradnik do gry
- Rozdział II
- Dostań się na polanę | Rozdział II Memoria
- Usuń maskę z kamiennego filaru | Rozdział II Memoria
- Poszukaj świadka w gospodzie | Rozdział II Memoria
- Udowodnij, że opanowałeś nowy czar | Rozdział II Memoria
- Stwórz kompletny szkic napastnika (1) | Rozdział II Memoria
- Znajdź w Akademii magiczny akumulator mocy i coś, co przyciągnie podejrzanego | Rozdział II
- Stwórz kompletny szkic napastnika (2) | Rozdział II Memoria
- Znajdź coś do jedzenia | Rozdział II Memoria
- Rozdział II
- Memoria - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
