Wydostań się z krypty | Rozdział I Memoria
Aktualizacja:
Wydostań się z krypty

Użyj czaru aktywującego na szczątkach kamiennego strażnika lub jego dłoni przygniatającej maga. Kiedy owa ręka spadnie na ziemię, porozmawiaj z konającym mężczyzną. Sadja automatyczne zabierze maskę i sztylet.

Czarem dezaktywującym potraktuj jedną z lamp w krypcie, by zgasić światło. Następnie w ciemnościach poszerz sztyletem otwór w rogu pomieszczenia (w głębi ekranu), przez który prześwituje odrobina światła. Wyjrzyj przezeń.

Sadja ujrzy plac boju, na którym była poprzednio. Czarem aktywującym ożyw kamiennego strażnika przy ścianie przylegającej do krypty. Jako on trzy razy uderz ręką w podłoże lub w ścianę za nim (aby zdobyć drugie osiągnięcie, musisz uderzyć 10x). Podnieś mosiężnik na lampę, który spadnie w wyniku wstrząsu, i odrzuć go w stronę kolumnady (w głębi, u góry). "Wyłącz" strażnika, klikając PPM.
"Wróć" do krypty (strzałka skierowana w górę na skalnej ścianie, tuż obok otworu w niej). Czarem dezaktywującym zlikwiduj wszechobecną ciemność.
0
- Memoria - poradnik do gry
- Memoria - poradnik do gry
- Rozdział I
- Znajdź ukryty zamek do krypty | Rozdział I Memoria
- Oświetl kryptę bez użycia ognia lub magii | Rozdział I Memoria
- Zinterpretuj właściwie tajemniczą wizję | Rozdział I Memoria
- Wydostań magiczną laskę ze wspornika | Rozdział I Memoria
- Wydostań się z krypty | Rozdział I Memoria
- Wyrwij drzwi z zawiasów | Rozdział I Memoria
- Zajmij się raną Nuri | Rozdział I Memoria
- Rozdział I
- Memoria - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
