Znajdź w Akademii magiczny akumulator mocy i coś, co przyciągnie podejrzanego | Rozdział II

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Znajdź w Akademii magiczny akumulator mocy i coś, co przyciągnie podejrzanego

Opuść karczmę i skieruj się w prawo - do Akademii. Osobie, która zaczepi Gerona zaraz za bramą, podaj nazwisko Bodiaka, po czym wejdź do budynku (drzwi na prawo od arkad).

Po pokonaniu schodów maszeruj w prawo - do biblioteki - Znajdź w Akademii magiczny akumulator mocy i coś, co przyciągnie podejrzanego | Rozdział II - Memoria - poradnik do gry

Po pokonaniu schodów maszeruj w prawo - do biblioteki. Zagadnij "cień" widoczny przy regałach z książkami po prawej. Po wyczerpaniu wszystkich kwestii daj mu dziwne ogórki (zabrane z namiotu Fahiego, jeśli nie masz ich przy sobie, musisz po nie wrócić), a następnie szklaną szkatułkę pełną wina (jeśli nie napełniłeś jej winem z uszkodzonej czarem beczki, wróć do gospody i uczyń to). Otrzymasz fałszywy rubin.

Opuść bibliotekę i z korytarza udaj się do dormitorium (w głąb ekranu). Odpal w nim odem arcanum, a magiczna poświata pojawi się na czwartej skrzyni (na prawo od drzwi). Niestety, nie możesz do niej podejść najprostszą drogą - w pomieszczeniu jest jeden ze studentów, a niektóre deski w podłodze skrzypią, zwracając jego uwagę. Musisz wybrać taką trasę, by Geron dotarł w pobliże skrzyni niezauważony przez zaczytanego chłopaka (jeśli uda Ci się przejść niepostrzeżenie tam i z powrotem za pierwszym podejściem, zdobędziesz dziewiąte osiągnięcie, natomiast jeśli zostaniesz przez studenta wyrzucony z sypialni co najmniej trzy razy zyskasz osiągnięcie ósme).

Idź więc od drzwi przed siebie, przejdź za czerwoną zasłoną, obejdź drugie łóżko w rzędzie po lewej, po czym skieruj się pomiędzy pierwsze a drugie łóżko w rzędzie po prawej - tu ważne jest, by kliknąć nie dalej niż w 1/3 długości pierwszego łóżka (tam, gdzie na fotce widnieje grot strzałki, inaczej - Znajdź w Akademii magiczny akumulator mocy i coś, co przyciągnie podejrzanego | Rozdział II - Memoria - poradnik do gry

Idź więc od drzwi przed siebie, przejdź za czerwoną zasłoną, obejdź drugie łóżko w rzędzie po lewej, po czym skieruj się pomiędzy pierwsze a drugie łóżko w rzędzie po prawej - tu ważne jest, by kliknąć nie dalej niż w 1/3 długości pierwszego łóżka (tam, gdzie na fotce widnieje grot strzałki, inaczej Geron zawróci do drzwi i podłoga zaskrzypi), a potem od razu przy skrzyni przed łóżkiem trzecim, by dotrzeć w to właśnie miejsce - bezszelestna trasa na fotce powyżej. Tu na drodze staną Geronowi odłamki (przy trzecim łóżku), potraktuj je więc czarem naprawiającym, po czym ponownie zadziałaj odem arcanum i kliknij magiczną poświatę na czwartej skrzyni, a zdobędziesz akumulator mocy. Warto też zakosić leżący na łóżku obok studenta dziwny artefakt (podkradnij się do niego pomiędzy łóżkami trzecim a czwartym wprost od skrzyni z akumulatorem). Jeśli zależy Ci na osiągnięciu, musisz również opuścić dormitorium drogą pokazaną na obrazku.

Podobało się?

0

Memoria

30 sierpnia 2013

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl