Odizoluj Kasima od unoszącej się komnaty | Rozdział VII Memoria

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Odizoluj Kasima od unoszącej się komnaty

Po rozmowie z Ariarchosem, który odda Sadji sztylet Haruna, podnieś kamienie (trzy) leżące tuż obok Sadji - Odizoluj Kasima od unoszącej się komnaty | Rozdział VII Memoria - Memoria - poradnik do gry

Po rozmowie z Ariarchosem, który odda Sadji sztylet Haruna, podnieś kamienie (trzy) leżące tuż obok Sadji. Rzuć nimi kolejno w stojącego na platformie po prawej księcia. Kiedy Kasim odgrodzi się przezroczystą kopułą, podejdź do opartego o kolumnę Ariarchosa (kliknij go), który da Sadji klucz do wieży. Przeszukaj też ciała trzech pozostałych mężczyzn. Dziewczyna zdobędzie w ten sposób: berło (od kapłana usytuowanego najbliżej kopuły), pas (od kapłana znajdującego się najbliżej Ariarchosa) i pióro (od kapłana leżącego najbliżej wieży). Maszeruj przed siebie i kluczem otwórz drzwi wieży (po lewej).

Podobało się?

0

Memoria

30 sierpnia 2013

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl