LEGO Pirates of the Caribbean: Zemsta Królowej Anny - butelki
Aktualizacja:
Zemsta Królowej Anny - butelki
![]() | ![]() |
Butelka 1 - Na początku poziomu zaglądamy na najniższy pokład i szukamy z prawej skrzyni z pomarańczowym drążkiem. Ciągniemy go silną postacią (Wytatuowany Pirat). [1] Butelka 2-3 - W prawej części dolnego pokładu znajdziemy czerwono-czarne drzwi. Otworzy je Czarnobrody. [2] W środku musimy wysadzić srebrne elementy (Marty). Znadzemy trzy butelki:
- Butelka 2 - wchodzimy na górę i zabieramy szkieletowi złoty kołowrotek. Używamy go na dole i uruchamiamy mechanizm. To odsunie kratę obok nas i da dostęp do butelki.
- Butelka 3 - znajduje się na piętrze po prawej, za kryształami. Zniszczy je oczywiście syrena lub Filip.
![]() | ![]() |
Butelka 4 - Po zbudowaniu drabiny i dostaniu się na wyższy pokład biegniemy w lewo. Na końcu są kolejne drzwi, które otworzy tylko Czarnobrody. W środku musimy pociągnąć drążki silną postacią (Wytatuowany Pirat). [1] Butelka 5 - Na głównym pokładzie są 4 działa, które strzelają do postaci gracza. Uderzamy szkielety obok nich, aby zabrać czaszki i wtykamy je do armat. [2]
![]() | ![]() |
Butelka 6 - Na pokładzie naprawiamy mechanizm postacią z młotkiem (Gibbs). Później korzystamy z Czarnobrodego, żeby otworzyć skrzynię. [1] Butelka 7 - Na prawym końcu statku znajdziemy kryształy, które zniszczy syrena. Dzięki nim dostaniemy się na maszt Jackiem i przejedziemy na wyższy poziom po linie. Tam skaczemy kobietą po butelkę. [2]
![]() | ![]() |
Butelka 8 - Na głównym pokładzie szukamy butelki za pomocą kompasu Jacka Sparrowa. [1] Butelka 9 i 10 - Na głównym pokładzie wybieramy Czarnobrodego i przechodzimy obok drugiego Czarnobrodego (przeciwnika). Możemy wejść do pomieszczenia pod nim (butelka nr 9) lub za nim (butelka nr 10). W drugim przypadku ciągniemy pomarańczowy drążek, aby dostać się do sekretnej lokacji. [2] Zdobędziemy w niej dwie butelki:
- Butelka 9 - rozwalamy skrzynkę po prawej (ma srebrne elementy, trzeba ją wysadzić np. Marty'm) i podnosimy diament. Umieszczamy go obok podobnego obiektu z przodu. Teraz używamy postaci z instrumentem.
- Butelka 10 - wchodzimy na ścianę po jasnych klockach i przemieszczamy się pod sufitem, aby zrzucić elementy. Tworzymy z nich skrzynkę i przepychamy ją ścieżką w prawo. Następnie odblokowujemy drzwi po prawej.
- LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
- LEGO Piraci z Karaibów: Pradnik do gry
- LEGO Pirates of the Caribbean: Na nieznanych wodach
- LEGO Pirates of the Caribbean: Serce Londynu - opis przejścia
- LEGO Pirates of the Caribbean: Serce Londynu - butelki
- LEGO Pirates of the Caribbean: Zemsta Królowej Anny - opis przejścia
- LEGO Pirates of the Caribbean: Zemsta Królowej Anny - butelki
- LEGO Pirates of the Caribbean: Zatoka Whitecap - opis przejścia
- LEGO Pirates of the Caribbean: Zatoka Whitecap - butelki
- LEGO Pirates of the Caribbean: Hiszpańskie dziedzictwo - opis przejścia
- LEGO Pirates of the Caribbean: Hiszpańskie dziedzictwo - butelki
- LEGO Pirates of the Caribbean: Źródło wiecznej młodości - opis przejścia
- LEGO Pirates of the Caribbean: Źródło wiecznej młodości - butelki
- LEGO Pirates of the Caribbean: Na nieznanych wodach
- LEGO Piraci z Karaibów: Pradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1070666 Junior
mam problem z 3 butelką w ''wirze'' i 9 butelce w zemście królowej anny pomocy!!!
zanonimizowany1089663 Junior
jak jest dwunasty czerwony kapelusz to jakiego kraba trzeba gonić pomocy
m_buleczka Junior
W części "na krańcu świata" w piątym poziomie "wir" zdobyłam wszystkie butelki, ale nie zaliczylo mi jednej, nie wiem której, przechodziłam kilka razy ten poziom i za każdym zadaniem wykonanym by zdobyć butelkę otrzymywałam tysiąc złotych a ostatniej butelki dalej nie mam :(
Gagusia84 Junior
Witam. Mam problem ze srebrną beczka na dnie jeziora w porcie jak mam to zrobić. Pomocy
user31263457dd Junior
Mam problem z czerwonym kapeluszem nr2. Najechałem beczka na mechanizm, kręcę beczka ale most się nie podnosi.
kozaczekk Junior
Hej może ktoś mi podać kody na większe pieniądze był bym bardzo wdzięczny
karolinaz2 Junior
Skąd wiemy, że gra ma 100%, że skończyliśmy. W Indiana Jones leciały z nieba monety. A tu?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








