Dotyk przeznaczenia - butelki | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Dotyk przeznaczenia - butelki

1 - Dotyk przeznaczenia - butelki | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Butelka 1 - Na obszarze poziomu umieszczono pięć żab, które trzeba zniszczyć (robimy to po drodze) - Dotyk przeznaczenia - butelki | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Butelka 1 - Na obszarze poziomu umieszczono pięć żab, które trzeba zniszczyć (robimy to po drodze). Pierwsza z nich jest na wyspie ze skarbem okiem (na początku z prawej). [1] Druga jest w miejscu, gdzie macki wypełzną po raz drugi z wody (po lewej). Trzecia znajduje się koło katapulty - musimy do niej strzelić. [2] Czwarta żaba jest w chatce po lewej, w miejscu, w którym przelatujemy Jackiem na linie. Piąta żaba znajduje się w domku zaraz za miejscem, do którego przelecimy Sparrowem (a więc blisko czwartej).

2 - Dotyk przeznaczenia - butelki | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Butelka 2 - Na pierwszym przystanku tratwy niszczymy srebrne obiekty (postacią z bronią długą lub bombą, jak np - Dotyk przeznaczenia - butelki | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Butelka 2 - Na pierwszym przystanku tratwy niszczymy srebrne obiekty (postacią z bronią długą lub bombą, jak np. Marty) i podskakujemy dwa razy dowolną kobietą, aby złapać lianę. [1] Butelka 3 - W miejscu, gdzie macki wypełzną z wody po raz drugi jest kolejna liana. [2]

3 - Dotyk przeznaczenia - butelki | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Butelka 4 - W miejscu z dwoma zielonymi skrzyniami, które musimy rozepchać, zeskakujemy na dół na platformę z prawej - Dotyk przeznaczenia - butelki | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Butelka 4 - W miejscu z dwoma zielonymi skrzyniami, które musimy rozepchać, zeskakujemy na dół na platformę z prawej. [1] Tutaj szukamy Jackiem piłki plażowej (używając kompasu). Obiekt musimy dostarczyć do mężczyzny na jednej z wcześniejszych platform. Dostaniemy się tam po pieńkach w wodzie. [2]

4 - Dotyk przeznaczenia - butelki | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Butelka 5 - Podczas walki z aligatorem wrzucamy do jego pyska 3 porcje jedzenia zamiast bomb - Dotyk przeznaczenia - butelki | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Butelka 5 - Podczas walki z aligatorem wrzucamy do jego pyska 3 porcje jedzenia zamiast bomb. [1] Butelka 6 - Po walce z aligatorem wskakujemy na małą wysepkę i używamy zdolności Czarnobrodego na czerwonych klockach. [2]

5 - Dotyk przeznaczenia - butelki | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Butelka 7 - W tym samym miejscu co butelka nr 6 - Dotyk przeznaczenia - butelki | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Butelka 7 - W tym samym miejscu co butelka nr 6. Po walce z aligatorem skaczemy na małą wysepkę i jeszcze dalej w górę ekranu. Tam wykonujemy podwójny skok dowolną kobietą. [1] Butelka 8 - Gdy dotrzemy do chatki z czerwonym przyciskiem skręcamy w dół i w prawo. Zobaczymy skrzynię z uchwytem (za siecią rybacką, z której wyjmiemy kołowrotek) - spychamy ją silnym bohaterem (np. Wytatuowany Pirat). [2] Pojawi się wodny drapieżnik. Rzucamy mu rybę, a następnie podążamy za nim pod przegrodą (idąc po dnie piratem-zjawą, np. Billy). Po drugiej stronie wskakujemy po butelkę na molo.

6 - Dotyk przeznaczenia - butelki | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Butelka 9 - W domku szamanki Tia strzelamy z broni lub wysadzamy srebrne deski (np - Dotyk przeznaczenia - butelki | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Butelka 9 - W domku szamanki Tia strzelamy z broni lub wysadzamy srebrne deski (np. Marty'm). [1] Butelka 10 - na górze szukamy czerwonej rączki - używamy jej Czarnobrodym. [2]

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2025-08-25
11:31

karolinaz2 Junior

Skąd wiemy, że gra ma 100%, że skończyliśmy. W Indiana Jones leciały z nieba monety. A tu?

Komentarz: karolinaz2
2023-12-26
16:53

kozaczekk Junior

😃

Hej może ktoś mi podać kody na większe pieniądze był bym bardzo wdzięczny

Komentarz: kozaczekk
2022-12-28
20:19

user31263457dd Junior

Mam problem z czerwonym kapeluszem nr2. Najechałem beczka na mechanizm, kręcę beczka ale most się nie podnosi.

Komentarz: user31263457dd
2020-05-20
15:09

Betina Junior

Czy ktoś wie jak zdobyć złotowłosą syrene

Komentarz: Betina
2020-05-11
13:18

Gagusia84 Junior

Witam. Mam problem ze srebrną beczka na dnie jeziora w porcie jak mam to zrobić. Pomocy

Komentarz: Gagusia84

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl