LEGO Pirates of the Caribbean: Zatoka Whitecap - opis przejścia
Aktualizacja:
Zatoka Whitecap - opis przejścia
Zatoka
![]() | ![]() |
Niszczymy łódkę przewróconą dnem do góry [1] i budujemy z rozrzuconych klocków nowy obiekt. [2]
![]() | ![]() |
Bierzemy łopatę uderzając w szkielet leżący przy skale. [1] Teraz szukamy górnego przedmiotu na kompasie Jacka. [2]
![]() | ![]() |
Wykopujemy obiekt i niszczymy zamek. [1] W środku znajduje się skrzynka - zanosimy ją na prawo do ścieżki w kratkę. Tutaj na chwilę odkładamy pudło i zsuwamy przedmiot złożony wcześniej do wody (aby zrobić przejście). [2]
![]() | ![]() |
Postacią z mieczem aktywujemy mechanizm podnoszący most. [1] Drugim bohaterem przenosimy dalej skrzynię przez wysepki i kładziemy na wskazane miejsce. [2] Następnie budujemy z klocków nowy obiekt.
![]() | ![]() |
Zmieniamy na Angelikę i udajemy się na prawo - znajdziemy miejsce do użycia podwójnego skoku. [1] Tak dostajemy się na górę i przekręcamy kołowrotek z lewej, aby podnieść drabinę dla kompanów. [2]
Wspinamy się po schodach i otwieramy drzwi Garhengiem.
Wieża ze sprzętem
![]() | ![]() |
W wieży wchodzimy do górę i bierzemy pochodnię. [1] Podpalamy nią obiekt po lewej (na górnym piętrze). [2]
![]() | ![]() |
Wracamy na dół i naprawiamy mechanizm (Salaman). [1] Następnie obracamy mechanizm na środku (pchając zieloną lub niebieską stronę klocka), aby zagnieździł się w rurze w ziemi po lewej. [2]
![]() | ![]() |
Teraz używamy steru, aby strzałka nad daną rurą wskazywała w górę i była zielona. [1] Po dobrym ustawieniu dopływu biegniemy na górę i podpalamy dany mechanizm pochodnią. [2]
![]() | ![]() |
Czynność powtarzamy z dwoma kolejnymi rurami. [1] Na koniec wracamy do góry i używamy soczewki z lunetą. [2] Śledzimy nią syrenę pływającą w wodzie.
Powrót do zatoki
![]() | ![]() |
Zeskakujemy na dół i biegniemy w lewo - zobaczymy syrenę niszczącą kryształ. [1] Zawracamy na prawo i dostajemy się na wieżę Jackiem (korzystając z mechanizmu na hak). [2]
![]() | ![]() |
U góry kręcimy kołem, aby podnieść dynamit. [1] Kładziemy go na zielonym polu. [2]
![]() | ![]() |
Wracamy na sam początek poziomu i szukamy łodzi na nabrzeżu. [1] Wsiadamy do niej i płyniemy z piratem do platformy. Bierzemy z niej dynamit i dopływamy do brzegu. [2]
![]() | ![]() |
Przenosimy dynamit po drewnianych kładach [1] i kładziemy go na windę. [2]
![]() | ![]() |
Wjeżdżamy z powrotem na wieżę i powtarzamy czynność z wciąganiem dynamitu. Kładziemy skrzynię na drugim zielonym polu, a następnie rozmieszczamy ładunki na ścianie. [1] Na koniec podpalamy wszystko pochodnią. [2]
- LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
- LEGO Piraci z Karaibów: Pradnik do gry
- LEGO Pirates of the Caribbean: Na nieznanych wodach
- LEGO Pirates of the Caribbean: Serce Londynu - opis przejścia
- LEGO Pirates of the Caribbean: Serce Londynu - butelki
- LEGO Pirates of the Caribbean: Zemsta Królowej Anny - opis przejścia
- LEGO Pirates of the Caribbean: Zemsta Królowej Anny - butelki
- LEGO Pirates of the Caribbean: Zatoka Whitecap - opis przejścia
- LEGO Pirates of the Caribbean: Zatoka Whitecap - butelki
- LEGO Pirates of the Caribbean: Hiszpańskie dziedzictwo - opis przejścia
- LEGO Pirates of the Caribbean: Hiszpańskie dziedzictwo - butelki
- LEGO Pirates of the Caribbean: Źródło wiecznej młodości - opis przejścia
- LEGO Pirates of the Caribbean: Źródło wiecznej młodości - butelki
- LEGO Pirates of the Caribbean: Na nieznanych wodach
- LEGO Piraci z Karaibów: Pradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1070666 Junior
mam problem z 3 butelką w ''wirze'' i 9 butelce w zemście królowej anny pomocy!!!
zanonimizowany1089663 Junior
jak jest dwunasty czerwony kapelusz to jakiego kraba trzeba gonić pomocy
m_buleczka Junior
W części "na krańcu świata" w piątym poziomie "wir" zdobyłam wszystkie butelki, ale nie zaliczylo mi jednej, nie wiem której, przechodziłam kilka razy ten poziom i za każdym zadaniem wykonanym by zdobyć butelkę otrzymywałam tysiąc złotych a ostatniej butelki dalej nie mam :(
Gagusia84 Junior
Witam. Mam problem ze srebrną beczka na dnie jeziora w porcie jak mam to zrobić. Pomocy
user31263457dd Junior
Mam problem z czerwonym kapeluszem nr2. Najechałem beczka na mechanizm, kręcę beczka ale most się nie podnosi.
kozaczekk Junior
Hej może ktoś mi podać kody na większe pieniądze był bym bardzo wdzięczny
karolinaz2 Junior
Skąd wiemy, że gra ma 100%, że skończyliśmy. W Indiana Jones leciały z nieba monety. A tu?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Niszczymy łódkę przewróconą dnem do góry [1] i budujemy z rozrzuconych klocków nowy obiekt - Zatoka Whitecap - opis przejścia | Na nieznanych wodach | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1118/1583499250.jpg)























![Przenosimy dynamit po drewnianych kładach [1] i kładziemy go na windę - Zatoka Whitecap - opis przejścia | Na nieznanych wodach | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1118/1583499625.jpg)


