LEGO Pirates of the Caribbean: Tajemnica Holendra - opis przejścia
Aktualizacja:
Tajemnica Holendra - opis przejścia
Na pokładzie
![]() | ![]() |
Podnosimy latarnię i świecimy nią na fioletowe macki obok nas. Gdy odsłonią mechanizm aktywujemy go mieczem. [1] Wysypią się glony - budujemy z nich "przejście" teleportacyjne dla nieumarłych postaci. [2]
![]() | ![]() |
Przełączamy na piratami widmo i przechodzimy przez glony w ziemi. Po drugiej stronie rozwalamy misę z klockami i budujemy z nich kolejną postać. [1] Wracamy na główny pokład i udajemy się w stronę mostku kapitańskiego. Tutaj odstraszamy macki przy wejściu do kajut [2] i przenikamy przez kolejne glony.
![]() | ![]() |
Na górze straszymy światłem macki po prawej i odbudowujemy schody. [1] Wdrapujemy się Willem na maszt i przechodzimy na prawą belkę. Stąd rzucamy toporkiem do celu nad nami. [2] Klocki, które spadną składamy w drugą postać.
![]() | ![]() |
Wracamy na środkową część pokładu i przesuwamy zielony przycisk. [1] Zeskakujemy niżej i odbudowujemy pirata ze zrzuconych klocków. [2] Dajemy mu miotłę, która leży nieopodal.
Pod pokładem
![]() | ![]() |
Pod pokładem przełączamy na pirata zombie i zeskakujemy niżej. [1] Przechodzimy przez glony w prawej ścianie. [2]
![]() | ![]() |
Po drugiej stronie używamy steru i wracamy. [1] Tutaj podnosimy lampę (leży koło kolumny) i odstraszamy nią macki w beczce po lewej. [2]
![]() | ![]() |
Wskakujemy na beczkę i używamy jej w mechanizmie po lewej. [1] Bierzemy latarnię i wchodzimy na górne piętro, a następnie udajemy się w lewo. Tutaj usuwamy mackę blokującą zielony klocek za mechanizmem. [2]
![]() | ![]() |
Używamy Willem mechanizmu wymagającego miecza, a drugą postacią odsuwamy zielony element, tym samym otwierając bramę. [1] Wychodzimy z tego miejsca i udajemy się za Davy Jones do kajut. [2]
Komnata Davy'ego
![]() | ![]() |
Wchodzimy Billem Rzemykiem do glonów po lewej [1] i przełączamy mechanizm po drugiej stronie. [2]
![]() | ![]() |
Wracamy do punktu wyjścia i dociskamy koło do zewnętrznej strony. [1] Teraz jedna postać obraca kołem, a druga próbuje przedostać się przez wodę (po każdym obrocie wysuną się inne platformy). [2]
![]() | ![]() |
Po drugiej stronie udajemy się na lewo - jest tam kolejny mechanizm na miecz. Aktywujemy go i dociskamy drugie koło, a potem używamy go. [1] Wysuną się platformy, po których przejdziemy na drugą stronę trzymając pozytywkę. [2] Umieszczamy ją we wskazanym miejscu.
![]() | ![]() |
Przed nami ostatnia zagadka - musimy skakać na podświetlone platformy. Najpierw niebieską, [1] gdzie czekamy na partnera. Później fioletową bliżej ekranu. [2]
![]() | ![]() |
Następnie przeskakujemy na jaśniejszą platformę w ostatnim rzędzie. [1] Na koniec skaczemy do Davy'ego. [2]
- LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
- LEGO Piraci z Karaibów: Pradnik do gry
- LEGO Pirates of the Caribbean: Skrzynia umarlaka
- LEGO Pirates of the Caribbean: Pelegosto - opis przejścia
- LEGO Pirates of the Caribbean: Pelegosto - butelki
- LEGO Pirates of the Caribbean: Dotyk przeznaczenia - opis przejścia
- LEGO Pirates of the Caribbean: Dotyk przeznaczenia - butelki
- LEGO Pirates of the Caribbean: Tajemnica Holendra - opis przejścia
- LEGO Pirates of the Caribbean: Tajemnica Holendra - butelki
- LEGO Pirates of the Caribbean: Isla Cruces - opis przejścia
- LEGO Pirates of the Caribbean: Isla Cruces - butelki
- LEGO Pirates of the Caribbean: Kraken - opis przejścia
- LEGO Pirates of the Caribbean: Kraken - butelki
- LEGO Pirates of the Caribbean: Skrzynia umarlaka
- LEGO Piraci z Karaibów: Pradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1070666 Junior
mam problem z 3 butelką w ''wirze'' i 9 butelce w zemście królowej anny pomocy!!!
zanonimizowany1089663 Junior
jak jest dwunasty czerwony kapelusz to jakiego kraba trzeba gonić pomocy
m_buleczka Junior
W części "na krańcu świata" w piątym poziomie "wir" zdobyłam wszystkie butelki, ale nie zaliczylo mi jednej, nie wiem której, przechodziłam kilka razy ten poziom i za każdym zadaniem wykonanym by zdobyć butelkę otrzymywałam tysiąc złotych a ostatniej butelki dalej nie mam :(
Gagusia84 Junior
Witam. Mam problem ze srebrną beczka na dnie jeziora w porcie jak mam to zrobić. Pomocy
user31263457dd Junior
Mam problem z czerwonym kapeluszem nr2. Najechałem beczka na mechanizm, kręcę beczka ale most się nie podnosi.
kozaczekk Junior
Hej może ktoś mi podać kody na większe pieniądze był bym bardzo wdzięczny
karolinaz2 Junior
Skąd wiemy, że gra ma 100%, że skończyliśmy. W Indiana Jones leciały z nieba monety. A tu?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

















![Wchodzimy Billem Rzemykiem do glonów po lewej [1] i przełączamy mechanizm po drugiej stronie - Tajemnica Holendra - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1118/1583384187.jpg)








