LEGO Pirates of the Caribbean: Kraken - opis przejścia
Aktualizacja:
Kraken - opis przejścia
Pod pokładem
![]() | ![]() |
Biegniemy w lewo aż do armaty i podpalamy ją za pomocą pochodni. [1] Strzelamy do 4 fioletowych fragmentów macki. [2]
![]() | ![]() |
Zbiegamy po schodkach w stronę ekranu i rozwalamy półkę po lewej. [1] Tworzymy z niej skrzynię z dynamitem i zanosimy ją na jedną z zielonych platform na środku lokacji. [2] Kładziemy tam także drugą skrzynkę (stoi nieopodal).
![]() | ![]() |
Przebiegamy w prawo omijając mackę przy schodach i korzystamy z kolejnego działa - ponownie strzelamy do fioletowych fragmentów macki. [1] Przełączamy na Marty'ego i strzelamy nim do klatki wiszącej pod sufitem. [2]
![]() | ![]() |
Zanosimy trzecią skrzynkę na zielone miejsce. [1] Macka rozwali elementy przy kolumnie z lewej - naprawiamy je. [2]
![]() | ![]() |
Montujemy oba skrzydła z zielonymi elementami - poradzi sobie z tym pan Gibbs. [1] Teraz w dwójkę obracamy mechanizm pchając zielone klocki. [2]
![]() | ![]() |
Wbiegamy na górny pokład. [1] Tutaj dostajemy się całkiem na lewo i strzelamy Marty'm w cel obok świecącej kraty. [2] Armata spadnie na mackę.
![]() | ![]() |
Zanosimy skrzynię z dynamitem do windy (na zielone miejsce). [1] Kręcimy 2 razy sterem przed skrzyniami. [2]
![]() | ![]() |
Wchodzimy Marty'm do dziury w ścianie na lewo od winy. [1] Po drugiej stronie przepychamy skrzynkę na prawo. [2] Potem umieszczamy ją na ostatnim wolnym miejscu.
![]() | ![]() |
Udajemy się na schody po lewej - rozsypią się. Budujemy z klocków elementy mechanizmu, [1] a następnie obracamy go. [2] W końcu wydostajemy się schodami z prawej.
Na pokładzie
![]() | ![]() |
W skórze Jacka obracamy maszt po lewej, pchając w dwójkę dwa elementy. [1] Teraz przebiegamy do prawego masztu i używając haka wjeżdżamy na górę. [2]
![]() | ![]() |
Na maszcie udajemy się na jego wąską odnogę, do której prowadzi lina - niszczymy uchwyt, aby opuścić ją na dół. [1] Następnie wspinamy się wyżej i przejeżdżamy na drugi maszt po linie rozwieszonej wzdłuż pokładu. [2] Tam rozwalamy kolejny uchwyt na odnodze masztu.
![]() | ![]() |
Teraz na maszty mogą wejść inne postacie. Wchodzimy na lewy panem Gibbsem. [1] U góry naprawiamy czerwone klocki. [2]
![]() | ![]() |
Z powrotem na dole obracamy maszt do oporu (w dwójkę). [1] Później strzelamy z armaty znajdującej się na mostku do skrzyń. [2]
Kraken
![]() | ![]() |
W pierwszej części walki Kraken będzie wypluwał różne przedmioty i wsysał nas. Przed atakiem wsysającym schronimy się na burcie statku - wystarczy złapać się drewnianych drążków. [1] Gdy potwór wypluje różne obiekty chwytamy srebrne klocki i rzucamy je do pyska bestii. [2]
![]() | ![]() |
Po trzech takich atakach Kraken zmieni taktykę i będzie uderzał mackami o pokład - wystarczy stać na środku i podskakiwać w momencie uderzenia. Po dwóch atakach tego typu jedna z macek pozostanie na pokładzie. Chwytamy pochodnię (są po lewej i prawej), [1] a następnie wspinamy się po odnodze i podpalamy skrzynię znajdującą się na niej. [2]
![]() | ![]() |
Pod koniec walki bestia będzie naprzemian uderzała mackami, wsysała i wypluwała przedmioty. [1] Jednym z nich okaże się skrzynia z bombami - chwytamy je i rzucamy do pyska przeciwnika. [2]
- LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
- LEGO Piraci z Karaibów: Pradnik do gry
- LEGO Pirates of the Caribbean: Skrzynia umarlaka
- LEGO Pirates of the Caribbean: Pelegosto - opis przejścia
- LEGO Pirates of the Caribbean: Pelegosto - butelki
- LEGO Pirates of the Caribbean: Dotyk przeznaczenia - opis przejścia
- LEGO Pirates of the Caribbean: Dotyk przeznaczenia - butelki
- LEGO Pirates of the Caribbean: Tajemnica Holendra - opis przejścia
- LEGO Pirates of the Caribbean: Tajemnica Holendra - butelki
- LEGO Pirates of the Caribbean: Isla Cruces - opis przejścia
- LEGO Pirates of the Caribbean: Isla Cruces - butelki
- LEGO Pirates of the Caribbean: Kraken - opis przejścia
- LEGO Pirates of the Caribbean: Kraken - butelki
- LEGO Pirates of the Caribbean: Skrzynia umarlaka
- LEGO Piraci z Karaibów: Pradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1070666 Junior
mam problem z 3 butelką w ''wirze'' i 9 butelce w zemście królowej anny pomocy!!!
zanonimizowany1089663 Junior
jak jest dwunasty czerwony kapelusz to jakiego kraba trzeba gonić pomocy
m_buleczka Junior
W części "na krańcu świata" w piątym poziomie "wir" zdobyłam wszystkie butelki, ale nie zaliczylo mi jednej, nie wiem której, przechodziłam kilka razy ten poziom i za każdym zadaniem wykonanym by zdobyć butelkę otrzymywałam tysiąc złotych a ostatniej butelki dalej nie mam :(
Gagusia84 Junior
Witam. Mam problem ze srebrną beczka na dnie jeziora w porcie jak mam to zrobić. Pomocy
user31263457dd Junior
Mam problem z czerwonym kapeluszem nr2. Najechałem beczka na mechanizm, kręcę beczka ale most się nie podnosi.
kozaczekk Junior
Hej może ktoś mi podać kody na większe pieniądze był bym bardzo wdzięczny
karolinaz2 Junior
Skąd wiemy, że gra ma 100%, że skończyliśmy. W Indiana Jones leciały z nieba monety. A tu?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
































