LEGO Pirates of the Caribbean: Czarna Perła atakuje - opis przejścia
Aktualizacja:
Czarna Perła atakuje - opis przejścia
Uwalnianie Sparrowa
![]() | ![]() |
Przełączamy się na pana Gibbsa i naprawiamy armatę po lewej. [1] Następnie uruchamiamy działa za pomocą pochodni przytwierdzonej do masztu i strzelamy do srebrnych krat w oknach. [2]
![]() | ![]() |
Po ustrzeleniu dwóch krat otworzy się wejście do ładowni - zeskakujemy. [1] Tutaj korzystamy z jeszcze jednego działa i rozwalamy kolejną kratę. [2]
![]() | ![]() |
Szukamy miejsca z kolorowymi klockami wbitymi w sufit - podskakujemy tu, aby je strącić. [1] Podnosimy kołowrotek i umieszczamy go w mechanizmie po prawej. [2]
![]() | ![]() |
Przekręcamy kołowrotkiem i w ten sposób otwieramy lukę armatnią. Strzelamy z działa do krat. [1] Korzystamy z jeszcze jednej armaty po prawej stronie pomieszczenia. [2]
![]() | ![]() |
Podnosimy środkową armatę i ustawiamy ją na zielonej huśtawce. [1] Teraz wracamy do klocków z lewej, które wcześniej strąciliśmy z sufitu. Składamy biało-niebieską kostkę, a następnie przenosimy ją na zielone pole z niebieskim obramowaniem koło huśtawki. Tutaj rozwalamy klocek i układamy z niego posadzkę, po której przesuniemy jedną część mechanizmu. [2]
![]() | ![]() |
Powtarzamy czynność z drugą częścią machiny z huśtawką - klocki do zbudowania gładkiej posadzki znajdziemy w skrzyni przed jedną z armat. [1] Rozsuwamy elementy mechanizmu na prawo i lewo. [2] Później korzystamy z drabiny.
![]() | ![]() |
Na pokładzie przenosimy armatę do ostatniego gniazda strzeleckiego. [1] Później strzelamy do ostatniej kraty. [2]
Ucieczka Sparrowa
![]() | ![]() |
Rozwalamy skrzynię koło powierzchni w kratkę i korzystamy z jej klocków do zbudowania ścieżki. Przesuwamy po niej mechanizm, aż wpadnie do dziury w posadzce. [1] Schodzimy na niższy pokład i ponownie układamy klocki na ścieżkę. [2]
![]() | ![]() |
Zakładamy na siebie beczkę z prawej i schodzimy do wody. [1] Tam stajemy na pierwszym i drugim przycisku (drugi będzie po lewej). [2]
![]() | ![]() |
W ładowni i wsuwamy mechanizm w blokadę. [1] Wracamy pod wodę w beczce i podchodzimy do kraty otwartej do połowy - dalej wpływamy po skarb. [2]
Abordaż
![]() | ![]() |
Przebiegamy na drugi statek po desce. [1] Tam udajemy się na mostek i uderzamy małpę. [2]
![]() | ![]() |
Przełączamy na Jacka Sparrowa i używamy jego haku przy sterze. [1] Dostajemy się na maszt i ponownie uderzamy zwierzę. [2]
![]() | ![]() |
Z masztu skaczemy na łańcuch i w ten sposób strącamy szary sześcian. [1] Przenosimy go na jedno zielonych pól i składamy. [2]
![]() | ![]() |
Przełączamy na pana Gibbsa i naprawiamy mechanizm na burcie. [1] Teraz wjeżdżamy na niego skacząc po beczce, którą znajdziemy z prawej. [2]
![]() | ![]() |
Zanosimy skrzynię na zielone pole, a później składamy klocki. [1] Przesuwamy zielony mechanizm dokoła masztu. [2]
![]() | ![]() |
Przełączamy na kobietę i dostajemy się na maszt podwójnym skokiem (po zielonej kładce i łańcuchu). [1] Na górze atakujemy małpę. [2] Ostatni cios trzeba wymierzyć na pokładzie - wystarczy dogonić zwierze.
- LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
- LEGO Piraci z Karaibów: Pradnik do gry
- LEGO Pirates of the Caribbean: Klątwa Czarnej Perły
- LEGO Pirates of the Caribbean: Port Royale - opis przejścia
- LEGO Pirates of the Caribbean: Port Royale - butelki
- LEGO Pirates of the Caribbean: Tortuga - opis przejścia
- LEGO Pirates of the Caribbean: Tortuga - butelki
- LEGO Pirates of the Caribbean: Czarna Perła atakuje - opis przejścia
- LEGO Pirates of the Caribbean: Czarna Perła atakuje - butelki
- LEGO Pirates of the Caribbean: Nora przemytników - opis przejścia
- LEGO Pirates of the Caribbean: Nora przemytników - butelki
- LEGO Pirates of the Caribbean: Isla de Muerta - opis przejścia
- LEGO Pirates of the Caribbean: Isla de Muerta - butelki
- LEGO Pirates of the Caribbean: Klątwa Czarnej Perły
- LEGO Piraci z Karaibów: Pradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1070666 Junior
mam problem z 3 butelką w ''wirze'' i 9 butelce w zemście królowej anny pomocy!!!
zanonimizowany1089663 Junior
jak jest dwunasty czerwony kapelusz to jakiego kraba trzeba gonić pomocy
m_buleczka Junior
W części "na krańcu świata" w piątym poziomie "wir" zdobyłam wszystkie butelki, ale nie zaliczylo mi jednej, nie wiem której, przechodziłam kilka razy ten poziom i za każdym zadaniem wykonanym by zdobyć butelkę otrzymywałam tysiąc złotych a ostatniej butelki dalej nie mam :(
Gagusia84 Junior
Witam. Mam problem ze srebrną beczka na dnie jeziora w porcie jak mam to zrobić. Pomocy
user31263457dd Junior
Mam problem z czerwonym kapeluszem nr2. Najechałem beczka na mechanizm, kręcę beczka ale most się nie podnosi.
kozaczekk Junior
Hej może ktoś mi podać kody na większe pieniądze był bym bardzo wdzięczny
karolinaz2 Junior
Skąd wiemy, że gra ma 100%, że skończyliśmy. W Indiana Jones leciały z nieba monety. A tu?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
































