Dotyk przeznaczenia - opis przejścia | Skrzynia umarlaka
Aktualizacja:
Dotyk przeznaczenia - opis przejścia
Wycieczka z małpą
![]() | ![]() |
Na dobry początek musimy użyć kompasu Sparrowa żeby znaleźć oko, a później pistolet. Pierwszy obiekt będzie na wysepce po prawej (wykopiemy go łopata leżącą nieopodal). [1] Drugi znajduje się z lewej w skrzyniach. [2]
![]() | ![]() |
Bierzemy klatkę z małpą i umieszczamy ją na tratwie. [1] Używamy mechanizmu, aby przepłynąć pierwszy fragment rzeki. Gdy oplączą nas macki wyskakujemy na kładkę z pojemnikami. Uderzamy ten po lewej, a później podpalamy dynamit pochodnią (jest zaraz obok). [2]
Przemieszamy tratwę dalej.
![]() | ![]() |
Gdy trafimy na drugą przeszkodę strzelamy do trzech celów na wodzie. [1] Później bierzemy pochodnię i przeskakujemy po niech na lewą stronę. [2] Sprawę ułatwi fakt, że z listków można wyskoczyć (wciskając A w momencie lądowania na nich). Samą pochodnię można podnieść z brzegu (nawet gdy pływa w wodzie), więc ostatni skok nie musi nam się udać. Podpalamy dynamit.
![]() | ![]() |
Naprawiamy trakcję panem Gibbsem [1] i płyniemy dalej. Przy następnym budynku musimy naprawić ster - dostaniemy się do niego Gibbsem okrążając platformę i wskakując po skrzyniach. [2]
![]() | ![]() |
Używamy steru trzykrotnie - aż małpa znajdzie się na platformie. [1] Przenosimy zwierze na pobliską katapultę. [2]
![]() | ![]() |
Żeby wystrzelić klatkę używamy miecza Sparrowa na mechanizmie koło machiny, a następnie strzelamy w cel, który pojawi się nad głową. [1] Aby umożliwić dalszą drogę chwytamy się liny na dole (w objęciach zielonych klocków). [2]
![]() | ![]() |
Przebiegamy mostami na prawo i przenosimy klatkę na dalszą platformę - małpę porwie aligator. [1] Przeskakujemy na lewo po skrzyniach w wodzie. [2]
![]() | ![]() |
Po lewej stronie rzeki używamy haka Jacka Sparrowa, aby wjechać liną górę. [1] Tam rozsuwamy dwie skrzynie. [2]
![]() | ![]() |
Przebiegamy wąskimi mostami na prawo. [1] Strzelamy w cel, aby opuścić most. [2]
Aligator
![]() | ![]() |
W następnej części poziomu trafimy na aligatora - unikamy jego ataków biegając w lewo i prawo. Jednocześnie cały czas uważamy na to, co rzucają nam tubylcy - wśród przedmiotów będą bomby. Podnosimy je i ciskamy w aligatora, gdy wypłynie z wody z otwartą paszczą. [1] Powtarzamy czynność trzykrotnie. [2]
Dalsza przeprawa
![]() | ![]() |
Przeskakujemy na wyspę po fragmentach aligatora [1] i wynosimy z niej klatkę wąską kładką. [2] Kładziemy ją na zielonej platformie.
![]() | ![]() |
Udajemy się mostami na prawą stronę lokacji - są tu dwa mechanizmy aktywowane mieczami. Aktywujemy je postaciami uzbrojonymi w tego typu broń, a następnie podnosimy kołowrotek, który wypadnie z sieci rybackiej. [1] Wracamy z nim przez most i używamy go na mechanizmie, aby podnieść kolejny most. [2]
![]() | ![]() |
Przetaczamy klatkę przez most [1] i umieszczamy ją w mechanizmie otwierającym drzwi. [2]
W chatce
![]() | ![]() |
W domku chwytamy dwóch lin, aby otworzyć drzwi na piętro. [1] Na górze rozwalamy nogi od stołu po prawej, aby zrzuć skrzynię. [2]
![]() | ![]() |
Teraz wspinamy się po ścianie w tle pod sufit i zrzucamy wszystkie białe oraz niebieskie klocki. [1] Budujemy z nich ścieżkę i przepychamy po niej skrzynię. Następnie aktywujemy mechanizm pod ścianą (postacią z mieczem). [2]
![]() | ![]() |
Wracamy na dół i składamy fragmenty na stole, a potem krzesło. [1] Korzystamy z lupy. Musimy wyśledzić statek znajdujący się w południowo-zachodniej części mapy, a następnie podążać za nim. [2]
0
- LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
- LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
- Skrzynia umarlaka
- Pelegosto - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów
- Pelegosto - butelki | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów
- Dotyk przeznaczenia - opis przejścia | Skrzynia umarlaka
- Dotyk przeznaczenia - butelki | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów
- Tajemnica Holendra - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów
- Tajemnica Holendra - butelki | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów
- Isla Cruces - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów
- Isla Cruces - butelki | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów
- Kraken - opis przejścia | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów
- Kraken - butelki | Skrzynia umarlaka | LEGO Piraci z Karaibów
- Skrzynia umarlaka
- LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Komentarze czytelników
karolinaz2 Junior
Skąd wiemy, że gra ma 100%, że skończyliśmy. W Indiana Jones leciały z nieba monety. A tu?
kozaczekk Junior
Hej może ktoś mi podać kody na większe pieniądze był bym bardzo wdzięczny
user31263457dd Junior
Mam problem z czerwonym kapeluszem nr2. Najechałem beczka na mechanizm, kręcę beczka ale most się nie podnosi.
Gagusia84 Junior
Witam. Mam problem ze srebrną beczka na dnie jeziora w porcie jak mam to zrobić. Pomocy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.