LEGO Pirates of the Caribbean: Wir - opis przejścia
Aktualizacja:
Wir - opis przejścia
Na pokładzie
![]() | ![]() |
Pierwszą rzeczą, jaką musimy zrobić jest wrzucenie kilku obiektów do kubła na środku pokładu. Najpierw udajemy się na lewo i niszczymy skrzynie koło masztu. [1] Podnosimy trąbkę i wrzucamy ją do pojemnika. [2]
![]() | ![]() |
Teraz udajemy się za maszt, do którego przytwierdzono kobietę i rozwalamy kolejne pudła. [2] Odnosimy parasolkę piratowi i wrzucamy do kubła oko, które "da" nam w zamian. [2]
![]() | ![]() |
Przełączamy na Willa i wbiegamy na mostek kapitański. Tam rzucamy toporkiem do celu na maszcie. [1] Wspinamy się na górę i bierzemy czarny diament - znajduje się na jednym z żagli. [2] Odnosimy go do pojemnika.
![]() | ![]() |
Wspinamy się ponownie na maszt z prawej, [1] ale tym razem zjeżdżamy po linie w dół. [2]
![]() | ![]() |
Strzelamy z działa, podpalając je pochodnią. [1] Zeskakujemy na dół i wrzucamy kiełbasę do kubła. [2]
![]() | ![]() |
Teraz korzystamy z lunety znajdującej się na burcie. [1] Wypatrujemy kobiety na sąsiednim statku - śledzimy ją przez chwilę. [2] Wystrzeli do nas koło ratunkowe. Wrzucamy je do pojemnika.
![]() | ![]() |
Na koniec bierzemy pochodnię i zeskakujemy do łodzi ratunkowej, przytwierdzonej do boku statku. [1] Na dole odstraszamy mackę i podnosimy rogalik (nie wychodząc z łodzi). [2] Wracamy na pokład po siatce z lewej i wrzucamy przysmak do kubła.
Bitwa
![]() | ![]() |
Biegniemy w lewo - zobaczymy scenkę, w której błyskawica uderzy w maszt, a na pokład spadnie działo. [1] Odbudowujemy je, a następnie łapiemy pochodnię i strzelamy. Musimy trafić w jeden słaby punkt statku - to żółtawe łaty. [2]
![]() | ![]() |
Przebiegamy na prawo i kręcimy sterem koło masztu (trzykrotnie). [1] Spadnie kolejne działo - naprawiamy je, podpalamy i strzelamy do połatanej części statku z prawej. [2]
![]() | ![]() |
Naprawiamy klocki pomiędzy dwoma działami, [1] i kręcimy sterem, który z nich powstanie. [2] Pojawi się nowa armata - strzelamy z niej do ostatniego słabego punktu.
Latający Holender
![]() | ![]() |
Walczymy z piratem-zjawą. [1] Późnie odbudowujemy go. [2]
![]() | ![]() |
Przełączamy się na Billa i przenikamy nim przez glony na pokładzie. [1] Biegniemy w prawo i chwytamy lampę. [2]
![]() | ![]() |
Dostajemy się z lampą całkiem na prawo - na niższy pokład - i odstraszamy fioletowe macki trzymające kufer. [1] Dosuwamy kufer do masztu. [2]
![]() | ![]() |
Hak Jacka Sparrowa pozwoli nam dostać się na górny maszt (chwytamy do ze skrzyni). [1] Zeskakujemy z gniazda na deski po lewej - walczymy tu z Davy'm Jonesem. [2]
![]() | ![]() |
Gdy Davy zeskoczy na dół, gonimy go i ponownie zadajemy cios. [1] W pewnym momencie przeciwnik ucieknie przez glony. Ścigamy go w skórze Billego i po drugiej stronie zabieramy mu kolejne serce. [2]
![]() | ![]() |
Jones ucieknie na prawo - dogonimy go dzięki Jackowi. Korzystamy z mechanizmu na hak, aby wypłoszyć przeciwnika z górnej części statku. [1] Zeskakujemy za nim na dół i zadajemy kolejny cios. [2]
![]() | ![]() |
Gdy wróg ucieknie na górę, wspinamy się za nim po linie. [1] Na maszcie toczymy kolejny pojedynek. [2]
![]() | ![]() |
W ostatniej scenie Davy ucieknie na lewo, na najwyższy maszt. Skaczemy na linę z desek po lewej i wspinamy się. [1] Na górze zadajemy ostatni cios. [2]
- LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
- LEGO Piraci z Karaibów: Pradnik do gry
- LEGO Pirates of the Caribbean: Na krańcu świata
- LEGO Pirates of the Caribbean: Singapur - opis przejścia
- LEGO Pirates of the Caribbean: Singapur - butelki
- LEGO Pirates of the Caribbean: Skrzynia Davy'ego Jonesa - opis przejścia
- LEGO Pirates of the Caribbean: Skrzynia Davy'ego Jonesa - butelki
- LEGO Pirates of the Caribbean: Wybór Norringtona - opis przejścia
- LEGO Pirates of the Caribbean: Wybór Norringtona - butelki
- LEGO Pirates of the Caribbean: Trybunał braci - opis przejścia
- LEGO Pirates of the Caribbean: Trybunał braci - butelki
- LEGO Pirates of the Caribbean: Wir - opis przejścia
- LEGO Pirates of the Caribbean: Wir - butelki
- LEGO Pirates of the Caribbean: Na krańcu świata
- LEGO Piraci z Karaibów: Pradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1070666 Junior
mam problem z 3 butelką w ''wirze'' i 9 butelce w zemście królowej anny pomocy!!!
zanonimizowany1089663 Junior
jak jest dwunasty czerwony kapelusz to jakiego kraba trzeba gonić pomocy
m_buleczka Junior
W części "na krańcu świata" w piątym poziomie "wir" zdobyłam wszystkie butelki, ale nie zaliczylo mi jednej, nie wiem której, przechodziłam kilka razy ten poziom i za każdym zadaniem wykonanym by zdobyć butelkę otrzymywałam tysiąc złotych a ostatniej butelki dalej nie mam :(
Gagusia84 Junior
Witam. Mam problem ze srebrną beczka na dnie jeziora w porcie jak mam to zrobić. Pomocy
user31263457dd Junior
Mam problem z czerwonym kapeluszem nr2. Najechałem beczka na mechanizm, kręcę beczka ale most się nie podnosi.
kozaczekk Junior
Hej może ktoś mi podać kody na większe pieniądze był bym bardzo wdzięczny
karolinaz2 Junior
Skąd wiemy, że gra ma 100%, że skończyliśmy. W Indiana Jones leciały z nieba monety. A tu?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.







![Wspinamy się ponownie na maszt z prawej, [1] ale tym razem zjeżdżamy po linie w dół - Wir - opis przejścia | Na krańcu świata | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1118/1583459375.jpg)











![Naprawiamy klocki pomiędzy dwoma działami, [1] i kręcimy sterem, który z nich powstanie - Wir - opis przejścia | Na krańcu świata | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1118/1583460562.jpg)
















