LEGO Pirates of the Caribbean: Tortuga - opis przejścia
Aktualizacja:
Tortuga - opis przejścia
Pierwsza wizyta w porcie
![]() | ![]() |
Wbiegamy do portu i bierzemy pochodnię (jest przy bramie). [1] Wracamy do molo i używamy pochodni do aktywowania działa. Strzelamy z niego do bramy przed nami. [2]
![]() | ![]() |
Na rynku szukamy dwóch kół i przytwierdzamy je do wozu (jedno jest koło studni, drugie pod ścianą). [1] Karmimy konia owocem (leży koło studni) i wsiadamy na niego, aby odciągnąć wóz. [2] Przechodzimy dalej w prawo.
Śpioch Gibbs
![]() | ![]() |
Podbiegamy do śpiącego Gibbsa i niszczymy dużą jasną skrzynię. [1] Budujemy z niej półkę i czekamy aż spadną obiekty z góry. Podnosimy kołowrotek i montujemy go w mechanizmie, po czym używamy go. [2]
![]() | ![]() |
Opuszczamy drabinę łapiąc się zielonego drążka, [1] wchodzimy na górę. Tam podnosimy drewnianą miskę i stawiamy ją na zielonym polu koło zbiornika z wodą. [2] Używamy pobliskiego przełącznika (potrzebny będzie bohater z mieczem).
![]() | ![]() |
Bierzemy naczynie wypełnione płynem i zeskakujemy na dół. Oblewamy śpiącego bohatera. [1] Korzystamy z młotka Gibbsa i naprawiamy mechanizm koło bramy prowadzącej do wcześniejszej lokacji. [2]
Powrót na dziedziniec
![]() | ![]() |
Naprawiamy Gibbsem piec stojący na rynku. [1] Bierzemy z niego pochodnię i podkładamy ogień pod ładunki wybuchowe znajdujące się na drodze na nabrzeże. [2]
![]() | ![]() |
Schodzimy do piwnicy i na końcu tunelu korzystamy z kompasu Jacka, aby odszukać skarb (pistolet). [1] Wykopujemy go przy pomocy łopaty, które leży nieopodal i dajemy piratowi z lewej. [2].
![]() | ![]() |
Wchodzimy Marty'm do otworu w ścianie. [1] Po drugiej stronie strzelamy do srebrnych klocków. [2]
![]() | ![]() |
Wracamy do głównego pomieszczenia i jeszcze raz używamy pistoletu - tym razem celując w srebrne graty, które spadły z prawej. [1] Wychodzimy po drabinie do pomieszczenia pełnego bawiących się ludzi i naprawiamy Gibbsem machinę pod ścianą (czerwone klocki). [2]
![]() | ![]() |
Dostajemy się na górę po żyrandolach - zaczynamy od tego maksymalnie po prawej i przeskakujemy na kolejne (chwytając się zielonych drążków). [1] Udajemy się do przejścia na wprost. Żeby przekonać Anamerię do przyłączenia się musimy dać jej przedmiot, który wypadnie z dużego, brązowego kredensu. [2]
![]() | ![]() |
Anameria potrafi wykonać podwójne skoki - w ten sposób zaciągamy dwie rolety (miejsca są wskazane kolorowymi plamami na posadzce). [1] Wybiegamy na zewnątrz i przedostajemy się po dachach korzystając z zielonych drążków. Biegniemy do końca balkonu i zrzucamy prostokątną skrzynię na dół. [2]
![]() |
|
Zeskakujemy na rynek i zanosimy pozytywkę na wskazane miejsce (zielony blok). [1] Wbiegamy do budynku. W środku przesuwamy skrzynię na lewo i wskakujemy po niej na balkon. [2]
![]() | ![]() |
Atakujemy postać, która odgania się od papugi. [1] Podążamy za ptakiem na drugą stronę (po desce) i gonimy go. W końcu będziemy musieli wskoczyć na żyrandol w tle. [2]
Gdy papuga wróci do Cottona wystarczy wrócić do pierwszej lokacji i wsiąść do łódki.
- LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
- LEGO Piraci z Karaibów: Pradnik do gry
- LEGO Pirates of the Caribbean: Klątwa Czarnej Perły
- LEGO Pirates of the Caribbean: Port Royale - opis przejścia
- LEGO Pirates of the Caribbean: Port Royale - butelki
- LEGO Pirates of the Caribbean: Tortuga - opis przejścia
- LEGO Pirates of the Caribbean: Tortuga - butelki
- LEGO Pirates of the Caribbean: Czarna Perła atakuje - opis przejścia
- LEGO Pirates of the Caribbean: Czarna Perła atakuje - butelki
- LEGO Pirates of the Caribbean: Nora przemytników - opis przejścia
- LEGO Pirates of the Caribbean: Nora przemytników - butelki
- LEGO Pirates of the Caribbean: Isla de Muerta - opis przejścia
- LEGO Pirates of the Caribbean: Isla de Muerta - butelki
- LEGO Pirates of the Caribbean: Klątwa Czarnej Perły
- LEGO Piraci z Karaibów: Pradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1070666 Junior
mam problem z 3 butelką w ''wirze'' i 9 butelce w zemście królowej anny pomocy!!!
zanonimizowany1089663 Junior
jak jest dwunasty czerwony kapelusz to jakiego kraba trzeba gonić pomocy
m_buleczka Junior
W części "na krańcu świata" w piątym poziomie "wir" zdobyłam wszystkie butelki, ale nie zaliczylo mi jednej, nie wiem której, przechodziłam kilka razy ten poziom i za każdym zadaniem wykonanym by zdobyć butelkę otrzymywałam tysiąc złotych a ostatniej butelki dalej nie mam :(
Gagusia84 Junior
Witam. Mam problem ze srebrną beczka na dnie jeziora w porcie jak mam to zrobić. Pomocy
user31263457dd Junior
Mam problem z czerwonym kapeluszem nr2. Najechałem beczka na mechanizm, kręcę beczka ale most się nie podnosi.
kozaczekk Junior
Hej może ktoś mi podać kody na większe pieniądze był bym bardzo wdzięczny
karolinaz2 Junior
Skąd wiemy, że gra ma 100%, że skończyliśmy. W Indiana Jones leciały z nieba monety. A tu?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.







![Opuszczamy drabinę łapiąc się zielonego drążka, [1] wchodzimy na górę - Tortuga - opis przejścia | Klątwa Czarnej Perły | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1118/1583333359.jpg)


















