Heroes 3: Water Magic

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Szkoła magii wody daje wiele ciekawych możliwości, jak leczenie jednostek czy przemieszczanie (lub niszczenie) statków. To jest podstawowa szkoła na mapach z rozległymi morzami i oceanami - wtedy przyda się najbardziej. I gracz władający nią na poziomie Expert będzie w stanie pokonać niejedną rzekę dzięki Water Walk czy uleczyć do kilku jednostek na raz. Czym więc może się owa szkoła poszczycić? Już wyjaśniam.

Koszt: 5 spell points - Water Magic w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

BLESS

Koszt: 5 spell points

Poziom: 1-szy

Basic: wskazana jednostka zadaje maksymalne obrażenia

Advanced: wskazana jednostka zadaje maksymalne obrażenia +1

Expert: wszystkie jednostki zadają maksymalne obrażenia +1

Jeśli jekaś jednostka ma dużą róznicę pomiędzy zadawanymi maksymalnymi a minimalnymi obrażeniami, warto zastosować na niej ten czar. To na pewno zwiększy jej możliwości.

Koszt: 6 spell points - Water Magic w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

CURE

Koszt: 6 spell points

Poziom: 1-szy

Basic: usuwa wszystkie negatywne czary oraz leczy 5x Spell Power +10 wybraną jednostkę

Advanced: usuwa wszystkie negatywne czary oraz leczy 5x Spell Power +20 wybraną jednostkę

Expert: usuwa wszystkie negatywne czary oraz leczy 5x Spell Power + 30 wszystkie jednostki

Bardzo przydatny czar. Potrafi postawić na nogi zranioną jednostkę lub usunięć z niej czar, podobnie jak po użyciu Dispel. Pamiętaj, że użycie tego czaru nie przywraca do życia umarłych, tylko uzdrawia jeszcze żyjące stwory.

Koszt: 5 spell points - Water Magic w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

DISPEL

Koszt: 5 spell points

Poziom: 1-szy

Basic: usuwa czary rzucone na którąś z jednostek

Advanced: usuwa czary rzucone na wybraną jednostkę

Expert: usuwa czary ze wszystkich jednostek znajdujących się na polu bitwy

Jeśli przeciwnik potraktuje twoją armię czarem Blind, Curse lub innym o podobnym działaniu, to Dispel może okazać się niezastapiony.

Koszt: 5 spell points - Water Magic w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

MAGIC ARROW

Koszt: 5 spell points

Poziom: 1-szy

Basic: zadaje wskazanej jednostce 10x Spel Power +10 obrażeń

Advanced: zadaje wskazanej jednostce 10x Spel Power +20 obrażeń

Expert: zadaje wszystkim jednostkom 10x Spel Power +30 obrażeń

Dobry tylko jeśli posiadasz bohatera z dużą ilością Spell Power. W przeciwnym wypadku raczej bezużyteczny. Lepiej zamiast Magic Arrow zastosować jeden z czarów defensywnych.

Koszt: 5 spell points - Water Magic w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

PROTECTION FROM WATER

Koszt: 5 spell points

Poziom: 1-szy

Basic: zmniejsza rany zadane wskazanej jednostce przez magie wody o 30%

Advanced: zmniejsza rany zadane wskazanej jednostce przez magie wody o 50%

Expert: zmniejsza rany zadane wszystkim jednostkom przez magie wody o 50%

Dobry w walce przeciwko bohaterowi korzystającemu z magii wody. Jednak radzę lepiej korzystać z czarów ofensywnych. No chyba że masz opanowaną szkołe magii wody na poziomie Expert.

Koszt: spell points - Water Magic w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

SUMMON BOAT

Koszt: spell points

Poziom: 1-szy

Basic: przyzywa do bohatera jeden z jego pustych statków - szanse 50%

Advanced: przyzywa do bohatera jakikolwiek pusty statek - szanse 75%

Expert: przyzywa do bohatera jakikolwiek pusty statek - szanse 100%

Odpowiednio użyty może nie raz ocalić twoją armię. Jednym mankamentem na niskim poziomie jest niemożliwość przywołania wrogiego statku, a często może się okazać, że nie posiadasz własnego.

Koszt: 8 spell points - Water Magic w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

ICE BOLT

Koszt: 8 spell points

Poziom: 2-gi

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2004-04-04
15:58

zanonimizowany152046 Centurion

😃

Moim zdaniem wszystkie zamki są na wyrównanym poziomie. Jeden ma np: lepsze stwory na 1 poziomie, a drugi np: na drugim. Każdy tu uważa, że jego ulubiony zamek jest najlepszy i nikt nie ma z nim szans. Osobiście nie mam jednego ulubionego zamku (Forteca, Nekropolia - zwłaszcza ogrom kościeji i alpy :), Bastion i Inferno) i wcale nie uważam, że z pomocą któregokolwiek z nich zwyciężę ze wszystkimi. Nie przechwalajmy się więc, że naszym ulubionym zamkiem jesteśmy najlepsi i zniszczymy każdego...

Komentarz: zanonimizowany152046
2004-04-08
16:01

zanonimizowany160132 Junior

😱

niech sie ktoś zmierzy ze mną to zobaczymy kto sie zna na heroes'ach 3

Komentarz: zanonimizowany160132
2004-04-13
19:45

zanonimizowany113773 Centurion

mam prosbe jak zagra z kims przez siec jaki sposob polecacie?? dokladnie powiedzcie?? mam podstwe +oba dodatki

Komentarz: zanonimizowany113773
2004-11-14
18:56

zanonimizowany201113 Junior

wedlug mnie dobry jest Stronghold. Jego wojska są wytrzymałe (może oprócz goblinow i jeźdzców). Behemot jest genialny.

Komentarz: zanonimizowany201113
2005-12-24
14:44

zanonimizowany310224 Junior

dla mnie fortess rządzi ale każdym zamkiem można wygrać

Komentarz: zanonimizowany310224
2006-07-13
21:49

zanonimizowany217679 Junior

Najlepszy jest Duegon ;] No i Necropolis,ale ma tylko jednego łucznika. Jednak wampiry rządzą.

Komentarz: zanonimizowany217679
2007-05-22
07:30

zanonimizowany232687 Legionista

👎

Poradnik napisany został bardzo stronniczo. Ma się wrażenie, że autor jest początkującym graczem. W wielu przypadkach stara się pokazać, że najważniejsze są silne jednostki, co jest całkowitą bzdurą. Co do czarów to jest już trochę lepiej, ale dalej wiele świetnych czarów jest opisanych jako bezużyteczne (np.Fala śmierci). Nie polecam...

Komentarz: zanonimizowany232687
2007-11-24
15:46

zanonimizowany506018 Junior

👍

Nikt nie wspomnial o Lochach:p
No prawie...
Dla mnie Lochy najlepsze,ulepszony minotaur jest jak berseker:p
Choc Inferno i Necropolis nie sa zle.
Bastion to dla bardziej doswiadczonych,bo w rekach nooba centaur albo wysoki elf nie zrobi wiecej szkud jak robak z Lochow tak go nazywam wiecie kto to;)
A u doswiadczonych nawet krasnolud to dobra bron.
To zalezy od stylu gry,gracza nie od zamku:p

Komentarz: zanonimizowany506018
2008-01-16
21:55

zanonimizowany525803 Junior

😍

Ale z was debile... Najlepsza jest CYTADELA... gnomy sa zarombiste, a i nie wspomne o swietnym oślizgach... cuda. Zawsze z cytadela wygrywam. Najgorsze jest wedlug mnie nekropolia.
Najlepsza jednostka: Smocze Oślizgi
Najgorsza jednostka: Drakolicze bo maja krzywe ryje :D
wogule nie wspomne o tym jak to forum smierdzi itd...
PS cytadela wymiata a, archanioly maja downa i hifa...
PS 2 ale z was Huje

Komentarz: zanonimizowany525803
2009-07-11
11:53

zanonimizowany652176 Junior

No widzę, że Herosy mają spore poważanie wśród młodzieży(nie obrażając nikogo) a jeśli chodzi o sedno sprawy to moim skromnym zdaniem wydaje mi się, że najlepsze zamki to:
1. Zamek
2. Necropol
3. ... random
Oczywiście nie musi być to prawdą, ponieważ to mój gust... a on się często lubi mylić...:D
W ogólnym rozliczeniu każdy (zamek), (bohater), (Unity) w danym zamku dają każdemu równą szansę a więc to wszystko jest mniej więcej na równym poziomie. To tyle...

Komentarz: zanonimizowany652176

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl