Heroes 3: Water Magic
Aktualizacja:
Szkoła magii wody daje wiele ciekawych możliwości, jak leczenie jednostek czy przemieszczanie (lub niszczenie) statków. To jest podstawowa szkoła na mapach z rozległymi morzami i oceanami - wtedy przyda się najbardziej. I gracz władający nią na poziomie Expert będzie w stanie pokonać niejedną rzekę dzięki Water Walk czy uleczyć do kilku jednostek na raz. Czym więc może się owa szkoła poszczycić? Już wyjaśniam.
| 
 | BLESSKoszt: 5 spell points Poziom: 1-szy | 
Basic: wskazana jednostka zadaje maksymalne obrażenia
Advanced: wskazana jednostka zadaje maksymalne obrażenia +1
Expert: wszystkie jednostki zadają maksymalne obrażenia +1
Jeśli jekaś jednostka ma dużą róznicę pomiędzy zadawanymi maksymalnymi a minimalnymi obrażeniami, warto zastosować na niej ten czar. To na pewno zwiększy jej możliwości.
|  | CUREKoszt: 6 spell points Poziom: 1-szy | 
Basic: usuwa wszystkie negatywne czary oraz leczy 5x Spell Power +10 wybraną jednostkę
Advanced: usuwa wszystkie negatywne czary oraz leczy 5x Spell Power +20 wybraną jednostkę
Expert: usuwa wszystkie negatywne czary oraz leczy 5x Spell Power + 30 wszystkie jednostki
Bardzo przydatny czar. Potrafi postawić na nogi zranioną jednostkę lub usunięć z niej czar, podobnie jak po użyciu Dispel. Pamiętaj, że użycie tego czaru nie przywraca do życia umarłych, tylko uzdrawia jeszcze żyjące stwory.
| 
 | DISPELKoszt: 5 spell points Poziom: 1-szy | 
Basic: usuwa czary rzucone na którąś z jednostek
Advanced: usuwa czary rzucone na wybraną jednostkę
Expert: usuwa czary ze wszystkich jednostek znajdujących się na polu bitwy
Jeśli przeciwnik potraktuje twoją armię czarem Blind, Curse lub innym o podobnym działaniu, to Dispel może okazać się niezastapiony.
| 
 | MAGIC ARROWKoszt: 5 spell points Poziom: 1-szy | 
Basic: zadaje wskazanej jednostce 10x Spel Power +10 obrażeń
Advanced: zadaje wskazanej jednostce 10x Spel Power +20 obrażeń
Expert: zadaje wszystkim jednostkom 10x Spel Power +30 obrażeń
Dobry tylko jeśli posiadasz bohatera z dużą ilością Spell Power. W przeciwnym wypadku raczej bezużyteczny. Lepiej zamiast Magic Arrow zastosować jeden z czarów defensywnych.
| 
 | PROTECTION FROM WATERKoszt: 5 spell points Poziom: 1-szy | 
Basic: zmniejsza rany zadane wskazanej jednostce przez magie wody o 30%
Advanced: zmniejsza rany zadane wskazanej jednostce przez magie wody o 50%
Expert: zmniejsza rany zadane wszystkim jednostkom przez magie wody o 50%
Dobry w walce przeciwko bohaterowi korzystającemu z magii wody. Jednak radzę lepiej korzystać z czarów ofensywnych. No chyba że masz opanowaną szkołe magii wody na poziomie Expert.
| 
 | SUMMON BOATKoszt: spell points Poziom: 1-szy | 
Basic: przyzywa do bohatera jeden z jego pustych statków - szanse 50%
Advanced: przyzywa do bohatera jakikolwiek pusty statek - szanse 75%
Expert: przyzywa do bohatera jakikolwiek pusty statek - szanse 100%
Odpowiednio użyty może nie raz ocalić twoją armię. Jednym mankamentem na niskim poziomie jest niemożliwość przywołania wrogiego statku, a często może się okazać, że nie posiadasz własnego.
| 
 | ICE BOLTKoszt: 8 spell points Poziom: 2-gi | 
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry
- Heroes 3: Poradnik do gry
	- Heroes 3: Czary
- Heroes 3: Fire Magic
- Heroes 3: Water Magic
- Heroes 3: Air Magic
- Heroes 3: Earth Magic
- Heroes 3: Artefakty
- Heroes 3: Umiejętności
- Heroes 3: Miasta
- Heroes 3: Miasta Rampart
- Heroes 3: Miasta Conflux
- Heroes 3: Miasta Fortress
- Heroes 3: Miasta Tower
- Heroes 3: Miasta Inferno
- Heroes 3: Miasta Dungeon
- Heroes 3: Miasta Necropolis
- Heroes 3: Miasta Stronghold
- Heroes 3: Miasta Castle
 
 
- Heroes 3: Poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
zanonimizowany152046 Centurion
Moim zdaniem wszystkie zamki są na wyrównanym poziomie. Jeden ma np: lepsze stwory na 1 poziomie, a drugi np: na drugim. Każdy tu uważa, że jego ulubiony zamek jest najlepszy i nikt nie ma z nim szans. Osobiście nie mam jednego ulubionego zamku (Forteca, Nekropolia - zwłaszcza ogrom kościeji i alpy :), Bastion i Inferno) i wcale nie uważam, że z pomocą któregokolwiek z nich zwyciężę ze wszystkimi. Nie przechwalajmy się więc, że naszym ulubionym zamkiem jesteśmy najlepsi i zniszczymy każdego...
zanonimizowany160132 Junior
niech sie ktoś zmierzy ze mną to zobaczymy kto sie zna na heroes'ach 3
zanonimizowany113773 Centurion
mam prosbe jak zagra z kims przez siec jaki sposob polecacie?? dokladnie powiedzcie?? mam podstwe +oba dodatki
zanonimizowany201113 Junior
wedlug mnie dobry jest Stronghold. Jego wojska są wytrzymałe (może oprócz goblinow i jeźdzców). Behemot jest genialny.
zanonimizowany310224 Junior
dla mnie fortess rządzi ale każdym zamkiem można wygrać
zanonimizowany217679 Junior
Najlepszy jest Duegon ;] No i Necropolis,ale ma tylko jednego łucznika. Jednak wampiry rządzą.
zanonimizowany232687 Legionista
Poradnik napisany został bardzo stronniczo. Ma się wrażenie, że autor jest początkującym graczem. W wielu przypadkach stara się pokazać, że najważniejsze są silne jednostki, co jest całkowitą bzdurą. Co do czarów to jest już trochę lepiej, ale dalej wiele świetnych czarów jest opisanych jako bezużyteczne (np.Fala śmierci). Nie polecam...
zanonimizowany506018 Junior
Nikt nie wspomnial o Lochach:p
No prawie...
Dla mnie Lochy najlepsze,ulepszony minotaur jest jak berseker:p
Choc Inferno i Necropolis nie sa zle.
Bastion to dla bardziej doswiadczonych,bo w rekach nooba centaur albo wysoki elf nie zrobi wiecej szkud jak robak z Lochow tak go nazywam wiecie kto to;)
A u doswiadczonych nawet krasnolud to dobra bron.
To zalezy od stylu gry,gracza nie od zamku:p
zanonimizowany525803 Junior
Ale z was debile... Najlepsza jest CYTADELA... gnomy sa zarombiste, a i nie wspomne o swietnym oślizgach... cuda. Zawsze z cytadela wygrywam. Najgorsze jest wedlug mnie nekropolia.
Najlepsza jednostka: Smocze Oślizgi
Najgorsza jednostka: Drakolicze bo maja krzywe ryje :D
wogule nie wspomne o tym jak to forum smierdzi itd...
PS cytadela wymiata a, archanioly maja downa i hifa...
PS 2 ale z was Huje
zanonimizowany652176 Junior
No widzę, że Herosy mają spore poważanie wśród młodzieży(nie obrażając nikogo) a jeśli chodzi o sedno sprawy to moim skromnym zdaniem wydaje mi się, że najlepsze zamki to:
1. Zamek 
2. Necropol
3. ... random
Oczywiście nie musi być to prawdą, ponieważ to mój gust... a on się często lubi mylić...:D
W ogólnym rozliczeniu każdy (zamek), (bohater), (Unity) w danym zamku dają każdemu równą szansę a więc to wszystko jest mniej więcej na równym poziomie. To tyle...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






