Heroes 3: Miasta Fortress
Aktualizacja:

FORTRESS
Tym razem mamy do czynienia z miastem położonym na mokradłach. Ma to swoje odniesienie także w możliwych do rekrutowania jednostkach - do wyboru, do koloru - najlepiej oddaje to sformułowanie całą paletę możliwych postaci, z których składa się populacja tej metropolii. Są łucznicy, magiczne byki czy, w końcu, potężne hydry potrafiące razić kilku przeciwników naraz. Swięty Gral poza zwiększeniem o 50% przyrostu populacji podniesie dzienny dochód do 5000 złota oraz ochroni wiernych obrońców. Ogólnie miasto średnio silne, głównie ze względu na słabą hydrę oraz niski przyrost naturalny, jednak jeśli przejdzie w posiadanie rezolutnego gracza to żadna potyczka nie będzie stanowić problemu (poza tymi oczywiście z góry skazanymi na klęskę). Do dyspozycji zaś zostaną nam oddane dwa typy bohaterów: Beastmaster oraz Witch.
JEDNOSTKI
Tygodniowy przyrost jednostek:
Poziom | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Przyrost | 30 | 18 | 16 | 8 | 6 | 4 | 2 |
BOBOŁAK (GNOLL)
| Atak: 3 Obrona: 5 Zdrowie: 6 Obrażenia: 2-3 Szybkość: 4 Koszt: 50 złota |
ZWIERZOŁAK (GNOLL MARAUDER)
| Atak: 4 Obrona: 6 Zdrowie: 6 Obrażenia: 2-3 Szybkość: 5 Koszt: 70 złota |
JASZCZUROCZŁEK (LIZARDMAN)
| Atak: 5 Obrona: 6 Zdrowie: 12 Obrażenia: 1-3 Szybkość: 4 Koszt: 110 złota |
REPTILION (LIZARD WARRIOR)
| Atak: 5 Obrona: 7 Zdrowie: 12 Obrażenia: 2-3 Szybkość: 5 Koszt: 130 złota |
OŚLIZG (SERPENT FLY)
| Atak: 6 Obrona: 8 Zdrowie: 20 Obrażenia: 2-5 Szybkość: 9 Koszt: 220 złota Cecha: rzuca czar Dispel |
OŚLIZG SMOCZY (DRAGON FLY)
| Atak: 6 Obrona: 8 Zdrowie: 20 Obrażenia: 2-5 Szybkość: 13 Koszt: 240 złota Cecha: rzuca czar Dispel oraz Weakness |
BAZYLISZEK (BASILISK)
| Atak: 11 Obrona: 11 Zdrowie: 35 Obrażenia: 6-10 Szybkość: 5 Koszt: 325 złota Cecha: 20% szans na zamienienie przeciwnika w kamień na 3 tury |
BAZYLISZEK KRÓLEWSKI (GREATER BASILISK)
| Atak: 12 Obrona: 12 Zdrowie: 40 Obrażenia: 6-10 Szybkość: 7 Koszt: 400 złota Cecha: 20% szans na zamienienie przeciwnika w kamień na 3 tury |
DEMIGORGON (GORGON)
| Atak: 10 Obrona: 14 Zdrowie: 70 Obrażenia: 12-16 Szybkość: 6 Koszt: 600 złota |
GORGON (MIGHTY GORGON)
| Atak: 11 Obrona: 16 Zdrowie: 70 Obrażenia: 12-60 Szybkość: 6 Koszt: 600 złota Cecha: 10% szans na Oddech Śmierci zabijający jedną kreaturę na 10 Demigorgonów |
WIWERNA (WYVERN)
| Atak: 14 Obrona: 14 Zdrowie: 70 Obrażenia: 14-18 Szybkość: 7 Koszt: 800 złota |
WIWIERNA KRÓLEWSKA (WYVERN MONARCH)
| Atak: 15 Obrona: 15 Zdrowie: 70 Obrażenia: 18-22 Szybkość: 11 Koszt: 1100 złota Cecha: szansa na zatrucie przeciwnika, którego życie redukowane jest co turę |
HYDRA (HYDRA)
| Atak: 16 Obrona: 18 Zdrowie: 175 Obrażenia: 25-45 Szybkość: 5 Koszt: 2200 złota Cecha: atakuje wszystkich przeciwników w pobliżu, a ci nie kontratakują |
HYDRA CHAOSU (CHAOS HYDRA)
| Atak: 18 Obrona: 20 Zdrowie: 250 Obrażenia: 25-45 Szybkość: 7 Koszt: 3500 złota + 1 siarki Cecha: atakuje wszystkich przeciwników w pobliżu, a ci nie kontratakują |
BOHATEROWIE
Klasa | Atak | Obrona | Siła czarów | Wiedza |
Beastmaster | 0 | 4 | 1 | 1 |
Witch | 0 | 1 | 2 | 3 |
| ALKIN - BeastmasterSpecjalizacja: Demigorgony/Gorgony (podnosi ich atak i obronę od poziomu 5 wzwyż) Umiejętności: Basic Armorer, Basic Offense |
| BROGHILD - BeastmasterSpecjalizacja: Wiwerny/Wiwerny Królewskie (podnosi ich atak i obronę od poziomu 6 wzwyż) Umiejętności: Basic Armorer, Basic Scouting |
| BRON - BeastmasterSpecjalizacja: Bazyliszki/Bazyliszki Królewskie (podnosi ich atak i obronę od poziomu 4 wzwyż) Umiejętności: Basic Armorer, Basic Resistance |
| DRAKON - BeastmasterSpecjalizacja: Gnolle/Zwierzołaki (podnosi ich atak i obronę od poziomu 1 wzwyż) Umiejętności: Basic Armorer, Basic Leadership |
| GERWULF - BeastmasterSpecjalizacja: Ballista (podnosi jej atak i obronę od poziomu 4 wzwyż) Umiejętności: Basic Armorer, Basic Artillery |
| KORBAC - BeastmasterSpecjalizacja: Oślizgi/Oślizgi Smocze (podnosi ich atak i obronę od poziomu 3 wzwyż) Umiejętności: Basic Armorer, Basic Pathfinding |
| TAZAR - BeastmasterSpecjalizacja: Armorer (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Advanced Armorer |
| WYSTAN - BeastmasterSpecjalizacja: Jaszczuroludzie/Reptilioni (podnosi ich atak i obronę od poziomu 2 wzwyż) Umiejętności: Basic Armorer, Basic Archery |
| ANDRA - WitchSpecjalizacja: Intelligence (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Intelligence |
| MERIST - WitchSpecjalizacja: Stone Skin (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Learning |
| MIRLANDA - WitchSpecjalizacja: Weakness (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Advanced Wisdom |
| ROSIC - WitchSpecjalizacja: Mysticism (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Sorcery |
| STYG - WitchSpecjalizacja: Sorcery (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Sorcery |
| TIVA - WitchSpecjalizacja: Eagle Eye (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Eagle Eye |
| VERDISH - WitchSpecjalizacja: First Aid Umiejętności: Basic Wisdom, Basic First Aid |
| VOY - WitchSpecjalizacja: Navigation (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Navigation |
| ADRIENNE - Bohater SpecjalnySpecjalizacja: Magia Ognia (zaczyna z magią ognia na poziomie Expert) Umiejętności: Basic Wisdom, Expert Fire Magic |
0
- Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry
- Heroes 3: Poradnik do gry
- Heroes 3: Czary
- Heroes 3: Fire Magic
- Heroes 3: Water Magic
- Heroes 3: Air Magic
- Heroes 3: Earth Magic
- Heroes 3: Artefakty
- Heroes 3: Umiejętności
- Heroes 3: Miasta
- Heroes 3: Miasta Rampart
- Heroes 3: Miasta Conflux
- Heroes 3: Miasta Fortress
- Heroes 3: Miasta Tower
- Heroes 3: Miasta Inferno
- Heroes 3: Miasta Dungeon
- Heroes 3: Miasta Necropolis
- Heroes 3: Miasta Stronghold
- Heroes 3: Miasta Castle
- Heroes 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany217679 Junior
Najlepszy jest Duegon ;] No i Necropolis,ale ma tylko jednego łucznika. Jednak wampiry rządzą.
zanonimizowany232687 Legionista
Poradnik napisany został bardzo stronniczo. Ma się wrażenie, że autor jest początkującym graczem. W wielu przypadkach stara się pokazać, że najważniejsze są silne jednostki, co jest całkowitą bzdurą. Co do czarów to jest już trochę lepiej, ale dalej wiele świetnych czarów jest opisanych jako bezużyteczne (np.Fala śmierci). Nie polecam...
zanonimizowany506018 Junior
Nikt nie wspomnial o Lochach:p
No prawie...
Dla mnie Lochy najlepsze,ulepszony minotaur jest jak berseker:p
Choc Inferno i Necropolis nie sa zle.
Bastion to dla bardziej doswiadczonych,bo w rekach nooba centaur albo wysoki elf nie zrobi wiecej szkud jak robak z Lochow tak go nazywam wiecie kto to;)
A u doswiadczonych nawet krasnolud to dobra bron.
To zalezy od stylu gry,gracza nie od zamku:p
zanonimizowany525803 Junior
Ale z was debile... Najlepsza jest CYTADELA... gnomy sa zarombiste, a i nie wspomne o swietnym oślizgach... cuda. Zawsze z cytadela wygrywam. Najgorsze jest wedlug mnie nekropolia.
Najlepsza jednostka: Smocze Oślizgi
Najgorsza jednostka: Drakolicze bo maja krzywe ryje :D
wogule nie wspomne o tym jak to forum smierdzi itd...
PS cytadela wymiata a, archanioly maja downa i hifa...
PS 2 ale z was Huje
zanonimizowany652176 Junior
No widzę, że Herosy mają spore poważanie wśród młodzieży(nie obrażając nikogo) a jeśli chodzi o sedno sprawy to moim skromnym zdaniem wydaje mi się, że najlepsze zamki to:
1. Zamek
2. Necropol
3. ... random
Oczywiście nie musi być to prawdą, ponieważ to mój gust... a on się często lubi mylić...:D
W ogólnym rozliczeniu każdy (zamek), (bohater), (Unity) w danym zamku dają każdemu równą szansę a więc to wszystko jest mniej więcej na równym poziomie. To tyle...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.































