Heroes 3: Miasta Stronghold
Aktualizacja:
STRONGHOLD
To już drugie miasto położone w górach, jednak tym razem mamy do czynienia z całkiem innymi stworami. Cała strategia walki opiera się na fizycznych zmaganiach, ponieważ tutejsi bohaterowie nienawidzą posługiwać się czarami. Jednak trzeba ich do tego zmusić, jeśli chcemy wygrać z silnym przeciwnikiem. Co do możliwych do zwerbowania jednostek należy stwierdzić, że nie można nimi wygrać każdej walki. Najgorzej jest kiedy przeciwnik dysponuje jednostkami miotającymi w dużych ilościach, przez co nasze Behemoty zostaną wyeliminowane przed dojściem do swojego celu. A jeśli nie będziemy mieli Księgi Czarów i trafimy na znającego sztukę magiczną wroga to praktycznie po nas. Dostępni bohaterowie to Barbarian i Battle Mage.
JEDNOSTKI
Tygodniowy przyrost jednostek:
Poziom | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Przyrost | 38 | 18 | 14 | 8 | 6 | 4 | 2 |
GOBLIN (GOBLIN)
Atak: 4 Obrona: 2 Zdrowie: 5 Obrażenia: 1-2 Szybkość: 5 Koszt: 40 złota |
HOBGOBLIN (HOGOBLIN)
Atak: 5 Obrona: 3 Zdrowie: 5 Obrażenia: 2-3 Szybkość: 5 Koszt: 50 złota |
WILCZY JEŹDZIEC (WOLF RIDER)
Atak: 7 Obrona: 5 Zdrowie: 10 Obrażenia: 2-4 Szybkość: 6 Koszt: 100 złota |
WILCZY RYCERZ (WOLF RAIDER)
Atak: 8 Obrona: 5 Zdrowie: 10 Obrażenia: 3-4 Szybkość: 8 Koszt: 140 złota Cecha: atakuje dwa razy |
ORK (ORC)
Atak: 8 Obrona: 4 Zdrowie: 15 Obrażenia: 2-5 Szybkość: 6 Koszt: 150 złota |
URUK (ORC CHIEFTAIN)
Atak: 8 Obrona: 4 Zdrowie: 20 Obrażenia: 3-6 Szybkość: 9 Koszt: 165 złota Cecha: potrafi atakować przeciwników na odległość |
OGR (OGRE)
Atak: 13 Obrona: 7 Zdrowie: 40 Obrażenia: 6-12 Szybkość: 4 Koszt: 300 złota |
SZAMAN (OGRE MAGE)
Atak: 13 Obrona: 17 Zdrowie: 60 Obrażenia: 6-12 Szybkość: 5 Koszt: 400 złota Cecha: rzuca czar Bloodlust |
ROK (ROC)
Atak: 13 Obrona: 11 Zdrowie: 60 Obrażenia: 11-15 Szybkość: 7 Koszt: 600 złota |
OGNISTY PTAK (THUNDERBIRD)
Atak: 13 Obrona: 11 Zdrowie: 60 Obrażenia: 11-15 Szybkość: 11 Koszt: 700 złota Cecha: szansa podczas ataku na rzucenie Lightning Bolt |
CYKLOP (CYCLOPS)
Atak: 15 Obrona: 12 Zdrowie: 70 Obrażenia: 16-20 Szybkość: 6 Koszt: 750 złota Cecha: potrafi niszczyć mury |
CYKLOP KRÓLEWSKI (CYCLOPS KING)
Atak: 17 Obrona: 13 Zdrowie: 70 Obrażenia: 16-20 Szybkość: 8 Koszt: 1100 złota Cecha: potrafi niszczyć mury |
BEHEMOT (BEHEMOTH)
Atak: 17 Obrona: 17 Zdrowie: 160 Obrażenia: 30-50 Szybkość: 6 Koszt: 1500 złota Cecha: obniża o 40% obronę atakowanego |
STAROŻYTNY BEHEMOT (ANCIENT BEHEMOTH)
Atak: 19 Obrona: 19 Zdrowie: 300 Obrażenia: 30-50 Szybkość: 9 Koszt: 3000 złota + 1 kryształ Cecha: obniża o 80% obronę atakowanego |
BOHATEROWIE
Klasa | Atak | Obrona | Siła czarów | Wiedza |
Death Knight | 4 | 0 | 1 | 1 |
Necromancer | 2 | 1 | 2 | 2 |
CRAGHACK - Death KnightSpecjalizacja: Offense (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Advanced Offense | |
GRETCHIN - Death KnightSpecjalizacja: Gobliny/Hobgobliny (podnosi ich atak i obronę od poziomu 1 wzwyż) Umiejętności: Basic Offense, Basic Pathfinding | |
GURNISSON - Death KnightSpecjalizacja: Ballista (podnosi jej atak i obronę od poziomu 4 wzwyż) Umiejętności: Basic Offense, Basic Artillery | |
JABARKAS - Death KnightSpecjalizacja: Orki/Urukowie (podnosi ich atak i obronę od poziomu 3 wzwyż) Umiejętności: Basic Offense, Basic Archery | |
KRELLION - Death KnightSpecjalizacja: Ogry/Szamani (podnosi ich atak i obronę od poziomu 4 wzwyż) Umiejętności: Basic Offense, Basic Resistance | |
SHIVA - Death KnightSpecjalizacja: Roki/Ogniste Ptaki (podnosi ich atak i obronę od poziomu 5 wzwyż) Umiejętności: Basic Offense, Basic Scouting | |
TYRAXOR - Death KnightSpecjalizacja: Wilczy Jeźdźcy/Rycerze (podnosi ich atak i obronę od poziomu 2 wzwyż) Umiejętności: Basic Offense, Basic Tactics | |
YOG - Death KnightSpecjalizacja: Cyklopy/Cyklopy Królewskie (podnosi ich atak i obronę od poziomu 6 wzwyż) Umiejętności: Basic Offense, Basic Ballistics | |
DESSA - NecromancerSpecjalizacja: Logistics (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Logistics | |
GIRD - NecromancerSpecjalizacja: Sorcery (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Sorcery | |
GUNDULA - NecromancerSpecjalizacja: Offense (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Eagle Eye | |
ORIS - NecromancerSpecjalizacja: Eagle Eye (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Eagle Eye | |
SAURUG - NecromancerSpecjalizacja: Klejnoty (podnosi dochód o 1 sztukę dziennie) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Resistance | |
TEREK - NecromancerSpecjalizacja: Haste (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Tactics | |
VEY - NecromancerSpecjalizacja: Ogry/Szamani (podnosi ich atak i obronę od poziomu 4 wzwyż) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Leadership | |
ZUBIN - NecromancerSpecjalizacja: Precision (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Artillery | |
BORAGUS - Bohater specjalnySpecjalizacja: Ogry/Szamani (podnosi ich atak i obronę od poziomu 4 wzwyż) Umiejętności: Basic Offense, Basic Tactics | |
KILGOR - Bohater specjalnySpecjalizacja: Bahemoty/Starożytne Behemoty (+5 atak, +5 obrona, +10 obrażenia) Umiejętności: Advanced Offense |
0
- Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry
- Heroes 3: Poradnik do gry
- Heroes 3: Czary
- Heroes 3: Fire Magic
- Heroes 3: Water Magic
- Heroes 3: Air Magic
- Heroes 3: Earth Magic
- Heroes 3: Artefakty
- Heroes 3: Umiejętności
- Heroes 3: Miasta
- Heroes 3: Miasta Rampart
- Heroes 3: Miasta Conflux
- Heroes 3: Miasta Fortress
- Heroes 3: Miasta Tower
- Heroes 3: Miasta Inferno
- Heroes 3: Miasta Dungeon
- Heroes 3: Miasta Necropolis
- Heroes 3: Miasta Stronghold
- Heroes 3: Miasta Castle
- Heroes 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany217679 Junior
Najlepszy jest Duegon ;] No i Necropolis,ale ma tylko jednego łucznika. Jednak wampiry rządzą.
zanonimizowany232687 Legionista
Poradnik napisany został bardzo stronniczo. Ma się wrażenie, że autor jest początkującym graczem. W wielu przypadkach stara się pokazać, że najważniejsze są silne jednostki, co jest całkowitą bzdurą. Co do czarów to jest już trochę lepiej, ale dalej wiele świetnych czarów jest opisanych jako bezużyteczne (np.Fala śmierci). Nie polecam...
zanonimizowany506018 Junior
Nikt nie wspomnial o Lochach:p
No prawie...
Dla mnie Lochy najlepsze,ulepszony minotaur jest jak berseker:p
Choc Inferno i Necropolis nie sa zle.
Bastion to dla bardziej doswiadczonych,bo w rekach nooba centaur albo wysoki elf nie zrobi wiecej szkud jak robak z Lochow tak go nazywam wiecie kto to;)
A u doswiadczonych nawet krasnolud to dobra bron.
To zalezy od stylu gry,gracza nie od zamku:p
zanonimizowany525803 Junior
Ale z was debile... Najlepsza jest CYTADELA... gnomy sa zarombiste, a i nie wspomne o swietnym oślizgach... cuda. Zawsze z cytadela wygrywam. Najgorsze jest wedlug mnie nekropolia.
Najlepsza jednostka: Smocze Oślizgi
Najgorsza jednostka: Drakolicze bo maja krzywe ryje :D
wogule nie wspomne o tym jak to forum smierdzi itd...
PS cytadela wymiata a, archanioly maja downa i hifa...
PS 2 ale z was Huje
zanonimizowany652176 Junior
No widzę, że Herosy mają spore poważanie wśród młodzieży(nie obrażając nikogo) a jeśli chodzi o sedno sprawy to moim skromnym zdaniem wydaje mi się, że najlepsze zamki to:
1. Zamek
2. Necropol
3. ... random
Oczywiście nie musi być to prawdą, ponieważ to mój gust... a on się często lubi mylić...:D
W ogólnym rozliczeniu każdy (zamek), (bohater), (Unity) w danym zamku dają każdemu równą szansę a więc to wszystko jest mniej więcej na równym poziomie. To tyle...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.