Heroes 3: Miasta Necropolis
Aktualizacja:

NECROPOLIS
Jak można by wnioskować po nazwie, jest to miasto wielkich Nekromantów. Smoki cienia, czarni rycerze, wspomagani przez arcylicza, nie mają sobie równych. Jedyny problem to ich nieduża ilość oraz słabość najsilniejszej kreatury (czyli smoka). Tak czy inaczej, Necropolis nie było by w stanie obronić się nawet przed nieliczną armią gdyby nie magia. Wspaniałe czary oraz umiejętność wskrzeszania szkieletów zmarłych ofiar (Necromancy) pomogą w zwiększeniu przewagi nawet nad silniejszym fizycznie wrogiem. Ale jeśli nie czujemy się na siłach prowadzić walkę z komputerem, to zawsze możemy włączyć autocombat, ale wtedy cała zabawa jest trochę zdegradowana. Dostępni bohaterowie to Death Knight oraz Necromancer.
JEDNOSTKI
Tygodniowy przyrost jednostek:
Poziom | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Przyrost | 30 | 16 | 14 | 8 | 6 | 4 | 2 |
SZKIELET (SKELETON)
| Atak: 5 Obrona: 4 Zdrowie: 6 Obrażenia: 1-3 Szybkość: 4 Koszt: 60 złota |
KOŚCIEJ (SKELETON WARRIOR)
| Atak: 6 Obrona: 6 Zdrowie: 6 Obrażenia: 1-3 Szybkość: 5 Koszt: 70 złota |
OŻYWIENIEC (WALKING DEATH)
| Atak: 5 Obrona: 5 Zdrowie: 15 Obrażenia: 2-3 Szybkość: 3 Koszt: 100 złota |
ZOMBI (ZOMBIE)
| Atak: 5 Obrona: 5 Zdrowie: 20 Obrażenia: 2-3 Szybkość: 4 Koszt: 125 złota Cecha: 20% szans na otrucie wroga (-2 atak, -2 obrona przez 3 tury) |
ZJAWA (WIGHT)
| Atak: 7 Obrona: 7 Zdrowie: 18 Obrażenia: 3-5 Szybkość: 5 Koszt: 200 złota Cecha: regeneruje się w każdej turze |
UPIÓR (WRAITH)
| Atak: 7 Obrona: 7 Zdrowie: 18 Obrażenia: 3-5 Szybkość: 7 Koszt: 230 złota Cecha: regeneruje się w każdej turze, zabiera 2 punkty spell points wrogiemu bohaterowi co turę |
WAMPIR (VAMPIRE)
| Atak: 10 Obrona: 9 Zdrowie: 30 Obrażenia: 5-8 Szybkość: 6 Koszt: 360 złota Cecha: przeciwnik nie kontratakuje |
ALP (VAMPIRE LORD)
| Atak: 10 Obrona: 10 Zdrowie: 40 Obrażenia: 5-8 Szybkość: 9 Koszt: 500 złota Cecha: przeciwnik nie kontratakuje, wskrzesza poległe Alpy kosztem życia przeciwników |
LICZ (LICH)
| Atak: 13 Obrona: 10 Zdrowie: 30 Obrażenia: 11-13 Szybkość: 6 Koszt: 550 złota Cecha: Chmura Śmierci zabija żywe jednostki (działanie podobne do Fireball) |
ARCYLICZ (POWER LICH)
| Atak: 13 Obrona: 10 Zdrowie: 40 Obrażenia: 11-15 Szybkość: 7 Koszt: 600 złota Cecha: Chmura Śmierci zabija żywe jednostki (działanie podobne do Fireball) |
CZARNY RYCERZ (BLACK KNIGHT)
| Atak: 16 Obrona: 16 Zdrowie: 120 Obrażenia: 15-25 Szybkość: 7 Koszt: 1200 złota Cecha: 20% szans na rzucenie Curse na wrogie jednostki |
WŁADCA MROKU (DREAD KNIGHT)
| Atak: 18 Obrona: 18 Zdrowie: 120 Obrażenia: 20-25 Szybkość: 9 Koszt: 1500 złota Cecha: 20% szans na rzucenie Curse na wrogie jednostki, 20% szans na podwójną ilość obrażeń |
DRAKOLICZ (BONE DRAGON)
| Atak: 17 Obrona: 15 Zdrowie: 150 Obrażenia: 25-50 Szybkość: 9 Koszt: 1800 złota Cecha: -1 do morale wrogich jednostek |
SMOK CIENIA (GHOST DRAGON)
| Atak: 19 Obrona: 17 Zdrowie: 200 Obrażenia: 25-50 Szybkość: 14 Koszt: 3000 złota + 1 rtęci Cecha: -1 do morale wrogich jednostek, 20% szans na ich postarzenie, bardzo słabe jak na najlepsze jednostki |
BOHATEROWIE
Klasa | Atak | Obrona | Siła czarów | Wiedza |
Death Knight | 1 | 2 | 2 | 1 |
Necromancer | 1 | 0 | 2 | 2 |
| CHARNA - Death KnightSpecjalizacja: Zjawy/Upiory (podnosi ich atak i obronę od poziomu 3 wzwyż) Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Tactics |
| CLAVIUS - Death KnightSpecjalizacja: Złoto (podnosi dochód o 350 sztuk dziennie) Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Offense |
| GALTHRAN - Death KnightSpecjalizacja: Szkielety/Kościeje (podnosi ich atak i obronę od poziomu 1 wzwyż) Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Armorer |
| ISRA - Death KnightSpecjalizacja: Necromancy (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Advanced Necromancy |
| MOANDOR - Death KnightSpecjalizacja: Licze/Arcylicze (podnosi ich atak i obronę od poziomu 5 wzwyż) Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Resistance |
| STRAKER - Death KnightSpecjalizacja: Ożywieńcy/Zombi (podnosi ich atak i obronę od poziomu 2 wzwyż) Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Resistance |
| TAMIKA - Death KnightSpecjalizacja: Czarni Rycerze/Władcy Mroku (podnosi ich atak i obronę od poziomu 6 wzwyż) Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Offense |
| VOKIAL - Death KnightSpecjalizacja: Wampiry/Alpy (podnosi ich atak i obronę od poziomu 4 wzwyż) Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Artillery |
| AISLINN - NecromancerSpecjalizacja: Meteor Shower (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Intelligence |
| NAGASH - NecromancerSpecjalizacja: Złoto (podnosi dochód o 350 sztuk dziennie) Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Intelligence |
| NIMBUS - NecromancerSpecjalizacja: Eagle Eye (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Eagle Eye |
| SANDRO - NecromancerSpecjalizacja: Sorcery (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Sorcery |
| SEPTIENNA - NecromancerSpecjalizacja: Death Ripple (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Scholar |
| THANT - NecromancerSpecjalizacja: Animate Death (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Mysticism |
| VIDOMINA - NecromancerSpecjalizacja: Necromancy (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Advanced Necromancy |
| XSI - NecromancerSpecjalizacja: Stone Skin (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Learning |
| LORD HAART - Bohater specjalnySpecjalizacja: Czarni Rycerze/Władcy Mroku (+5 atak, +5 obrona, +10 obrażenia) Umiejętności: Advanced Necromancy |
- Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry
- Heroes 3: Poradnik do gry
- Heroes 3: Czary
- Heroes 3: Fire Magic
- Heroes 3: Water Magic
- Heroes 3: Air Magic
- Heroes 3: Earth Magic
- Heroes 3: Artefakty
- Heroes 3: Umiejętności
- Heroes 3: Miasta
- Heroes 3: Miasta Rampart
- Heroes 3: Miasta Conflux
- Heroes 3: Miasta Fortress
- Heroes 3: Miasta Tower
- Heroes 3: Miasta Inferno
- Heroes 3: Miasta Dungeon
- Heroes 3: Miasta Necropolis
- Heroes 3: Miasta Stronghold
- Heroes 3: Miasta Castle
- Heroes 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
No widzę, że Herosy mają spore poważanie wśród młodzieży(nie obrażając nikogo) a jeśli chodzi o sedno sprawy to moim skromnym zdaniem wydaje mi się, że najlepsze zamki to:
1. Zamek
2. Necropol
3. ... random
Oczywiście nie musi być to prawdą, ponieważ to mój gust... a on się często lubi mylić...:D
W ogólnym rozliczeniu każdy (zamek), (bohater), (Unity) w danym zamku dają każdemu równą szansę a więc to wszystko jest mniej więcej na równym poziomie. To tyle...
Ale z was debile... Najlepsza jest CYTADELA... gnomy sa zarombiste, a i nie wspomne o swietnym oślizgach... cuda. Zawsze z cytadela wygrywam. Najgorsze jest wedlug mnie nekropolia.
Najlepsza jednostka: Smocze Oślizgi
Najgorsza jednostka: Drakolicze bo maja krzywe ryje :D
wogule nie wspomne o tym jak to forum smierdzi itd...
PS cytadela wymiata a, archanioly maja downa i hifa...
PS 2 ale z was Huje
Nikt nie wspomnial o Lochach:p
No prawie...
Dla mnie Lochy najlepsze,ulepszony minotaur jest jak berseker:p
Choc Inferno i Necropolis nie sa zle.
Bastion to dla bardziej doswiadczonych,bo w rekach nooba centaur albo wysoki elf nie zrobi wiecej szkud jak robak z Lochow tak go nazywam wiecie kto to;)
A u doswiadczonych nawet krasnolud to dobra bron.
To zalezy od stylu gry,gracza nie od zamku:p
Poradnik napisany został bardzo stronniczo. Ma się wrażenie, że autor jest początkującym graczem. W wielu przypadkach stara się pokazać, że najważniejsze są silne jednostki, co jest całkowitą bzdurą. Co do czarów to jest już trochę lepiej, ale dalej wiele świetnych czarów jest opisanych jako bezużyteczne (np.Fala śmierci). Nie polecam...
Najlepszy jest Duegon ;] No i Necropolis,ale ma tylko jednego łucznika. Jednak wampiry rządzą.
dla mnie fortess rządzi ale każdym zamkiem można wygrać
wedlug mnie dobry jest Stronghold. Jego wojska są wytrzymałe (może oprócz goblinow i jeźdzców). Behemot jest genialny.
mam prosbe jak zagra z kims przez siec jaki sposob polecacie?? dokladnie powiedzcie?? mam podstwe +oba dodatki
niech sie ktoś zmierzy ze mną to zobaczymy kto sie zna na heroes'ach 3
Moim zdaniem wszystkie zamki są na wyrównanym poziomie. Jeden ma np: lepsze stwory na 1 poziomie, a drugi np: na drugim. Każdy tu uważa, że jego ulubiony zamek jest najlepszy i nikt nie ma z nim szans. Osobiście nie mam jednego ulubionego zamku (Forteca, Nekropolia - zwłaszcza ogrom kościeji i alpy :), Bastion i Inferno) i wcale nie uważam, że z pomocą któregokolwiek z nich zwyciężę ze wszystkimi. Nie przechwalajmy się więc, że naszym ulubionym zamkiem jesteśmy najlepsi i zniszczymy każdego...
Moim skromnym zdaniem najlepszym zamkiem jest Stronghold a herosem Crag Hack. W pozniejszych etapach napotyka sie herosow z udzym defensem co w pelni rekompensuje jego zdolnosc Offense a poza tym mozna z niego zrobic niezlego maga: Epert - Air Magic, Expert - Earth Magic (dimension door i town portal wymiataja). W zamku tym bardzo szybko zaczynaja sie "mnozyc" Bahamuty a w calej grze nie ma od nic silniejszych stworow ( no moze poza kilkoma gatunkami smokow ). Dodac musze, ze zamek ten nie jest moim ulubionym. Jest nim Dungeon z Black Dragon i Minotaurami i z budynkiem Portal, ktory sciaga czerwone smoki az milo.
Ta gra jest super moj ulubiony amek to BASTION on wymiata przynajmiej dla mnie
Elias --> Cieszy mnie, że dobrze się przy nim bawileś ;))
A tak na marginesie, to wkradło się do tego poradnika wiele błędów, co zostanie oczywiście poprawione.
Usmialem sie przy niektorych tekstach w tym poradniku.
W kwestii miast to przynajmniej w teorii sa one w miare wyrownane (no moze poza Conflux, ktore jest rowniejsze), kazde ma jakies silne i slabe strony. A juz kwestia gustu, kto woli i potrafi jakim grac.
Ale protestuje zdecydowanie przeciwko przezywaniu mojego ulubionego bohatera, ktory nazywa sie Gelu. Gelu. Gelu, a nie zaden Geln.
ja te gre poprostu kocham! ja uwazam ze bastion jest jednym z najlepszych miast w tej grze a
zdecydowanie najslabsza jest nekropolia! (!moim zdaniem!)
a teraz najwazniejsze.hmm jak by zaczasc? ja mam poprostu bzika na klimacie z heroes!
na jeden plakat z scena bitwu moge patrzec 2 godziny! poruwnyje sobie kazda jednostkie,
mysle czebu akurat ta jest w armi pozytuwnej a ta czemu nie,ktora by wygrala jakies starcie.
chcialbym sie dowiedziec czy te fantazy z heroes ma jakas dobra strone w necie.
ps.niewiem czemu ale ja niepotrafie grac zadnym zamkiem z strony ciemnosci! poprostu mam jakas
blokade!
Jka ci tak zależy to ja podeślij pod [email protected]
LUDZIE!!!!!!!!!!!Dlaczego do cholery nie chcecie mojej swietnej [email protected] KONIECZNIE!!!!!!
Nie mam shadow of death. Szkoda było kasy na dodatek. Poprzestałem na armageddons blade. A conflux rzeczywiście wymiata.
Licze zamiast Szkieletów mozna wskrzeszać dzieki Cloak of the Undead King. Jest to artefakt wieloczęściowy (ten akurat składamy z trzech słabszych) i jak wszystkie superartefakty, dostępny jest on w The Shadow of Death. Jednak Licze wskrzeszać będziemy tylko, gdy mamy Nekromacny na poziomie Expert (choc to akurat w grze Nekropolią jest wręcz obowiązkiem), jednak wtedy nic nas nie zatrzyma. Chociaż jeśli gramy z dodatkami, to sprawa i tak staje się prosta. Conflux z podwójnym w porównaniu do innych miast przyrostem Phoenixów, Żywiołakami Magii i świetnymi jednostkami strzelającymi (Storm Elementals, które są jednostkami drugiego poziomu, a kładą nawet teoretycznie silniejsze jednostki 3-lev) wymiata wszystko, co stanie mu na drodze. Jeśli mi nie wierzycie, zajrzyjcie do testów na mojej stronie HoMM3 (www.bekalog.prv.pl) - tam wszystko widać jak na dłoni. Widać też, że Bastion (Rampart) wcale do takich słabych miast, jak sugerowali niektórzy, nie należy...
PS: podziękowania dla Zodiaca za podziękowania dla mnie ;)))
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.































