Heroes 3: Miasta Inferno
Aktualizacja:

INFERNO
Wspaniałe "diabelskie" miasto. Znajdujące się tutaj stwory są jakby żywcem wyciągnięte z otchłani piekła i wrzucone w wielki wir gry. Różne dżiny, diabły czy połączenia człowieka ze zwierzętami to jest właśnie wszystko to, co znajdziemy w Inferno. Mnie osobiście bardzo przypadł on do gustu, wraz z ludzkim zamkiem (a są to wielcy wrogowie w świecie "męstwa i magii"). Bohaterowie tutaj mieszkający opierają się głównie na magii ognia, a przy tym znają się dość dobrze na fachu magicznym. Archdiabły, czyli najsilniejsza jednostka w mieście, dostaje ogromny bonus w walce z Archaniołami, co już powinno dać przedsmak walki, w której udział biorą obie armie. Ogólnie jednostki nie są dość silne, co na wysokich poziomach trudności może dać się we znaki. Ale wystarczy wynająć któregoś z dostępnych bohaterów - Demoniac lub Heretic i mając niewielką przewagę liczebną oraz magiczną pokonać przeciwnika.
JEDNOSTKI
Tygodniowy przyrost jednostek:
Poziom | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Przyrost | 38 | 16 | 13 | 8 | 6 | 4 | 2 |
DIABLIK (IMP)
| Atak: 2 Obrona: 3 Zdrowie: 4 Obrażenia: 1-2 Szybkość: 5 Koszt: 50 złota |
CHOWANIEC (FAMILIAR)
| Atak: 4 Obrona: 4 Zdrowie: 4 Obrażenia: 1-2 Szybkość: 7 Koszt: 60 złota Cecha: 20% spell points użytej przez nieprzyjaciela sumuje się ze spell points bohatera dowodzącego Chowańcami |
GOG (GOG)
| Atak: 6 Obrona: 4 Zdrowie: 13 Obrażenia: 2-4 Szybkość: 4 Koszt: 125 złota |
MAGOG (MAGOG)
| Atak: 7 Obrona: 4 Zdrowie: 13 Obrażenia: 2-4 Szybkość: 6 Koszt: 175 złota Cecha: Do ataku używa czaru Fireball |
PIEKIELNY OGAR (HELL HOUND)
| Atak: 10 Obrona: 6 Zdrowie: 25 Obrażenia: 2-7 Szybkość: 7 Koszt: 200 złota |
CERBER (CERBERUS)
| Atak: 10 Obrona: 8 Zdrowie: 25 Obrażenia: 2-5 Szybkość: 8 Koszt: 200 złota Cecha: atakuje 2 pola na raz, a przeciwnik nie kontratakuje |
DEMON (DEMON)
| Atak: 10 Obrona: 10 Zdrowie: 35 Obrażenia: 7-9 Szybkość: 5 Koszt: 250 złota |
ROGATY DEMON (HORNED DEMON)
| Atak: 10 Obrona: 10 Zdrowie: 40 Obrażenia: 7-9 Szybkość: 6 Koszt: 270 złota |
CZART (PIT FIEND)
| Atak: 13 Obrona: 13 Zdrowie: 45 Obrażenia: 13-17 Szybkość: 6 Koszt: 500 złota |
CZARCI LORD (PIT LORD)
| Atak: 13 Obrona: 13 Zdrowie: 45 Obrażenia: 13-17 Szybkość: 7 Koszt: 700 złota Cecha: przywołuje demony z ciał poległych |
IFRYT (EFREETI)
| Atak: 16 Obrona: 12 Zdrowie: 90 Obrażenia: 16-24 Szybkość: 9 Koszt: 900 złota Cecha: odporny na magię ognia, 150% uszkodzeń w starciu z Geniuszami i Dżinami |
IFRYT KRÓLEWSKI (EFREET SULTAN)
| Atak: 16 Obrona: 14 Zdrowie: 90 Obrażenia: 16-24 Szybkość: 13 Koszt: 1100 złota Cecha: odporny na magię ognia, 150% uszkodzeń w starciu z Geniuszami i Dżinami, rzuca Fire Shield |
DIABEŁ (DEVIL)
| Atak: 19 Obrona: 21 Zdrowie: 160 Obrażenia: 30-40 Szybkość: 11 Koszt: 2700 złota + 1 rtęci Cecha: 150% uszkodzeń w starciu z Aniołami i Archaniołami, -1 szczęścia wrogich jednostek, przeciwnik nie kontratakuje |
ARCYDIABEŁ (ARCH DEVIL)
| Atak: 26 Obrona: 28 Zdrowie: 200 Obrażenia: 30-40 Szybkość: 17 Koszt: 4500 złota + 2 rtęci Cecha: 150% uszkodzeń w starciu z Aniołami i Archaniołami, -1 szczęścia wrogich jednostek, przeciwnik nie kontratakuje |
BOHATEROWIE
Klasa | Atak | Obrona | Siła czarów | Wiedza |
Demoniac | 2 | 2 | 1 | 1 |
Heretic | 1 | 1 | 2 | 1 |
| CALH - DemoniacSpecjalizacja: Gogi/Magogi (podnosi ich atak i obronę od poziomu 2 wzwyż) Umiejętności: Basic Archery, Basic Scouting |
| FIONA - DemoniacSpecjalizacja: Piekielne Ogry/Cerbery (podnosi ich atak i obronę od poziomu 3 wzwyż) Umiejętności: Advanced Scouting |
| IGNATIUS - DemoniacSpecjalizacja: Diabliki/Chowańce (podnosi ich atak i obronę od poziomu 1 wzwyż) Umiejętności: Basic Tactics, Basic Resistance |
| MARIUS - DemoniacSpecjalizacja: Demony/Rogate Demony (podnosi ich atak i obronę od poziomu 4 wzwyż) Umiejętności: Advanced Archery |
| NYMUS - DemoniacSpecjalizacja: Czaerty/Czarcie Lordy (podnosi ich atak i obronę od poziomu 5 wzwyż) Umiejętności: Advanced Offense |
| OCTAVIA - DemoniacSpecjalizacja: Złoto (podnosi przyrost złota o 530 sztuk dziennie) Umiejętności: Basic Scholar, Basic Offense |
| PYRE - DemoniacSpecjalizacja: Ballista (podnosi jej atak i obronę od poziomu 4 wzwyż) Umiejętności: Basic logistics, Basic Artillery |
| RASHKA - DemoniacSpecjalizacja: Ifryty/Ifryty Królewskie (podnosi ich atak i obronę od poziomu 6 wzwyż) Umiejętności: Basic Scholar, Basic Wisdom |
| ASH - HereticSpecjalizacja: Bloodlust (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Eagle Eye |
| AXSIS - HereticSpecjalizacja: Mysticism (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Mysticism |
| AYDEN - HereticSpecjalizacja: Intelligence (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Intelligence |
| CALID - HereticSpecjalizacja: Siarka (podnosi dochód o 1 sztukę siarki dziennie) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic learning |
| OLEMA - HereticSpecjalizacja: Weakness (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Ballistics |
| XARFAX - HereticSpecjalizacja: Fireball (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Leadership |
| XYRON - HereticSpecjalizacja: Inferno (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Wisdom, Baisc Leadership |
| ZYDAR - HereticSpecjalizacja: Sorcery (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Sorcery |
| XERON - Bohater SpecjalnySpecjalizacja: Diabły/Arcydiabły (+4 atak, +2 obrona, +1 szybkość) Umiejętności: Basic Leadership, Basic tactics |
0
- Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry
- Heroes 3: Poradnik do gry
- Heroes 3: Czary
- Heroes 3: Fire Magic
- Heroes 3: Water Magic
- Heroes 3: Air Magic
- Heroes 3: Earth Magic
- Heroes 3: Artefakty
- Heroes 3: Umiejętności
- Heroes 3: Miasta
- Heroes 3: Miasta Rampart
- Heroes 3: Miasta Conflux
- Heroes 3: Miasta Fortress
- Heroes 3: Miasta Tower
- Heroes 3: Miasta Inferno
- Heroes 3: Miasta Dungeon
- Heroes 3: Miasta Necropolis
- Heroes 3: Miasta Stronghold
- Heroes 3: Miasta Castle
- Heroes 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany217679 Junior
Najlepszy jest Duegon ;] No i Necropolis,ale ma tylko jednego łucznika. Jednak wampiry rządzą.
zanonimizowany232687 Legionista
Poradnik napisany został bardzo stronniczo. Ma się wrażenie, że autor jest początkującym graczem. W wielu przypadkach stara się pokazać, że najważniejsze są silne jednostki, co jest całkowitą bzdurą. Co do czarów to jest już trochę lepiej, ale dalej wiele świetnych czarów jest opisanych jako bezużyteczne (np.Fala śmierci). Nie polecam...
zanonimizowany506018 Junior
Nikt nie wspomnial o Lochach:p
No prawie...
Dla mnie Lochy najlepsze,ulepszony minotaur jest jak berseker:p
Choc Inferno i Necropolis nie sa zle.
Bastion to dla bardziej doswiadczonych,bo w rekach nooba centaur albo wysoki elf nie zrobi wiecej szkud jak robak z Lochow tak go nazywam wiecie kto to;)
A u doswiadczonych nawet krasnolud to dobra bron.
To zalezy od stylu gry,gracza nie od zamku:p
zanonimizowany525803 Junior
Ale z was debile... Najlepsza jest CYTADELA... gnomy sa zarombiste, a i nie wspomne o swietnym oślizgach... cuda. Zawsze z cytadela wygrywam. Najgorsze jest wedlug mnie nekropolia.
Najlepsza jednostka: Smocze Oślizgi
Najgorsza jednostka: Drakolicze bo maja krzywe ryje :D
wogule nie wspomne o tym jak to forum smierdzi itd...
PS cytadela wymiata a, archanioly maja downa i hifa...
PS 2 ale z was Huje
zanonimizowany652176 Junior
No widzę, że Herosy mają spore poważanie wśród młodzieży(nie obrażając nikogo) a jeśli chodzi o sedno sprawy to moim skromnym zdaniem wydaje mi się, że najlepsze zamki to:
1. Zamek
2. Necropol
3. ... random
Oczywiście nie musi być to prawdą, ponieważ to mój gust... a on się często lubi mylić...:D
W ogólnym rozliczeniu każdy (zamek), (bohater), (Unity) w danym zamku dają każdemu równą szansę a więc to wszystko jest mniej więcej na równym poziomie. To tyle...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.































