Heroes 3: Miasta Dungeon
Aktualizacja:

DUNGEON
Ta podziemna metropolia odstrasza (lub przyciąga - to już zależy od Ciebie, Graczu) swoim potwornym klimatem. Żyjące tutaj smoki, harpie, minotaury czy meduzy są chyba najstraszniejszymi stworami, na jakie można natknąć się podczas gry. Natomiast najsilniejsza poczwara, jaką można tutaj zwerbować to Czarny smok, odporny na magię - doskonale nadaje się do walki z potężnymi czarodziejami. Co jednak wskóra jeden biedny smok, kiedy będziemy mieć do czynienia z ogromną armią? Sam nic, ale wspierany przez swoich kompanów może siać nie lada postrach. Dwie jednostki strzelające stanowią doskonałą siłę ofensywną, a do obrony najlepiej nadaje się minotaur w asyście harpii. Odpowiednia strategia i dostatecznie dobre możliwości tak w sile fizycznej, jak i magicznej armii sprawi że większość potyczek powinniśmy zaliczyć do wygranych, oczywiście do czasu. Bohaterowie możliwi do wynajęcia to Warlock oraz Overlord.
JEDNOSTKI
Tygodniowy przyrost jednostek:
Poziom | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Przyrost | 35 | 16 | 14 | 8 | 6 | 4 | 2 |
TROGLODYTA (TROGLODYTE)
| Atak: 4 Obrona: 3 Zdrowie: 5 Obrażenia: 1-3 Szybkość: 4 Koszt: 50 złota Cecha: odporny na czar Blind |
PIEKIELNY TROGLODYTA (INFERNAL TROGLODYTE)
| Atak: 5 Obrona: 4 Zdrowie: 6 Obrażenia: 1-3 Szybkość: 5 Koszt: 65 złota Cecha: odporny na czar Blind |
HARPIA (HARPY)
| Atak: 6 Obrona: 5 Zdrowie: 14 Obrażenia: 1-4 Szybkość: 6 Koszt: 130 złota Cecha: po ataku wraca z powrotem na miejsce |
HARPIA WIEDŹMA (HARPY HAG)
| Atak: 6 Obrona: 6 Zdrowie: 14 Obrażenia: 1-4 Szybkość: 9 Koszt: 170 złota Cecha: po ataku wraca z powrotem na miejsce, przy czym przeciwnik nie kontratakuje |
BEHOLDER (BEHOLDER)
| Atak: 9 Obrona: 7 Zdrowie: 22 Obrażenia: 3-5 Szybkość: 5 Koszt: 250 złota Cecha: skuteczny atak w bezpośrednim starciu |
ZŁE OKO (EVIL EYE)
| Atak: 10 Obrona: 8 Zdrowie: 22 Obrażenia: 3-5 Szybkość: 7 Koszt: 280 złota Cecha: skuteczny atak w bezpośrednim starciu |
MEDUZA (MEDUSA)
| Atak: 9 Obrona: 9 Zdrowie: 25 Obrażenia: 6-8 Szybkość: 5 Koszt: 300 złota Cecha: skuteczny atak w bezpośrednim starciu |
MEDUZA KRÓLEWSKA (MEDUSA QUEEN)
| Atak: 10 Obrona: 10 Zdrowie: 30 Obrażenia: 6-8 Szybkość: 5 Koszt: 330 złota Cecha: skuteczny atak w bezpośrednim starciu |
MINOTAUR (MINOTAUR)
| Atak: 15 Obrona: 12 Zdrowie: 50 Obrażenia: 12-20 Szybkość: 6 Koszt: 500 złota Cecha: zwiększone morale |
MINOTAUR KRÓLEWSKI (MINOTAUR KING)
| Atak: 15 Obrona: 15 Zdrowie: 50 Obrażenia: 12-20 Szybkość: 8 Koszt: 575 złota Cecha: zwiększone morale |
MANTIKORA (MANTICORE)
| Atak: 15 Obrona: 13 Zdrowie: 80 Obrażenia: 14-20 Szybkość: 7 Koszt: 850 złota |
CHIMERA (SCORPICORE)
| Atak: 16 Obrona: 14 Zdrowie: 80 Obrażenia: 14-20 Szybkość: 11 Koszt: 1050 złota Cecha: Szansa na sparaliżowanie przeciwnika podczas ataku |
CZERWONY SMOK (RED DRAGON)
| Atak: 19 Obrona: 19 Zdrowie: 180 Obrażenia: 50 Szybkość: 11 Koszt: 2500 złota + 1 siarki Cecha: odporny na czary poziomu 1-3, atakuje przez dwa pola |
CZARNY SMOK (BLACK DRAGON)
| Atak: 25 Obrona: 25 Zdrowie: 300 Obrażenia: 4-50 Szybkość: 15 Koszt: 4000 złota + 2 siarki Cecha: 150% uszkodzeń w starciu z Gigantami i Tytanami, odporny na czary, atakuje przez dwa pola |
BOHATEROWIE
Klasa | Atak | Obrona | Siła czarów | Wiedza |
Overlord | 2 | 2 | 1 | 1 |
Warlock | 0 | 0 | 3 | 2 |
| AJIT - OverlordSpecjalizacja: Beholdery/Złe Oka (podnosi ich atak i obronę od poziomu 3 wzwyż) Umiejętności: Basic Leadership, Basic Resistance |
| ARLACH - OverlordSpecjalizacja: Ballista (podnosi jej atak i obronę od poziomu 4 wzwyż) Umiejętności: Basic Offense, Basic Artillery |
| DACE - OverlordSpecjalizacja: Minotaury/Minotaury Królewskie (podnosi ich atak i obronę od poziomu 5 wzwyż) Umiejętności: Basic Tactics, Basic Offense |
| DAMACON - OverlordSpecjalizacja: Złoto (podnosi dochód o 350 sztuk dziennie) Umiejętności: Advanced Offense |
| GUNNAR - OverlordSpecjalizacja: Logistics (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Tactics, Basic Logistics |
| LORELEI - OverlordSpecjalizacja: Harpie/Harpie Wiedźmy (podnosi ich atak i obronę od poziomu 2 wzwyż) Umiejętności: Basic Leadership, Basic Scouting |
| SHAKTI - OverlordSpecjalizacja: Troglodyci/Piekielni Troglodyci (podnosi ich atak i obronę od poziomu 1 wzwyż) Umiejętności: Basic Offense, Basic Tactics |
| SYNCA - OverlordSpecjalizacja: Mantikory/Chimery (podnosi ich atak i obronę od poziomu 6 wzwyż) Umiejętności: Basic Leadership, Basic Scholar |
| ALAMAR - WarlockSpecjalizacja: Resurrection (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Scholar |
| DARKSTORN - WarlockSpecjalizacja: Stone Skin (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Learning |
| DEEMER - WarlockSpecjalizacja: Meteor Shower (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Scouting |
| GEON - WarlockSpecjalizacja: Eagle Eye (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Eagle Eye |
| JAEGAR - WarlockSpecjalizacja: Mysticism (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Mysticism |
| JEDDITE - WarlockSpecjalizacja: Resurrection (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Advanced Wisdom |
| MALEKITH - WarlockSpecjalizacja: Sorcery (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Sorcery |
| SEPHINROTH - WarlockSpecjalizacja: Kryształy (podnosi dochód o 1 sztukę dziennie) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Intelligence |
| MUTARE - Bohater specjalnySpecjalizacja: Smoki (wszystkie smoki +5 atak, +5 obrona) Umiejętności: Basic Tactics, Basic Estates |
| MUTARE DRAKE - Bohater specjalnySpecjalizacja: Smoki (wszystkie smoki +5 atak, +5 obrona) Umiejętności: Basic Tactics, Basic Estates |
- Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry
- Heroes 3: Poradnik do gry
- Heroes 3: Czary
- Heroes 3: Fire Magic
- Heroes 3: Water Magic
- Heroes 3: Air Magic
- Heroes 3: Earth Magic
- Heroes 3: Artefakty
- Heroes 3: Umiejętności
- Heroes 3: Miasta
- Heroes 3: Miasta Rampart
- Heroes 3: Miasta Conflux
- Heroes 3: Miasta Fortress
- Heroes 3: Miasta Tower
- Heroes 3: Miasta Inferno
- Heroes 3: Miasta Dungeon
- Heroes 3: Miasta Necropolis
- Heroes 3: Miasta Stronghold
- Heroes 3: Miasta Castle
- Heroes 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
No widzę, że Herosy mają spore poważanie wśród młodzieży(nie obrażając nikogo) a jeśli chodzi o sedno sprawy to moim skromnym zdaniem wydaje mi się, że najlepsze zamki to:
1. Zamek
2. Necropol
3. ... random
Oczywiście nie musi być to prawdą, ponieważ to mój gust... a on się często lubi mylić...:D
W ogólnym rozliczeniu każdy (zamek), (bohater), (Unity) w danym zamku dają każdemu równą szansę a więc to wszystko jest mniej więcej na równym poziomie. To tyle...
Ale z was debile... Najlepsza jest CYTADELA... gnomy sa zarombiste, a i nie wspomne o swietnym oślizgach... cuda. Zawsze z cytadela wygrywam. Najgorsze jest wedlug mnie nekropolia.
Najlepsza jednostka: Smocze Oślizgi
Najgorsza jednostka: Drakolicze bo maja krzywe ryje :D
wogule nie wspomne o tym jak to forum smierdzi itd...
PS cytadela wymiata a, archanioly maja downa i hifa...
PS 2 ale z was Huje
Nikt nie wspomnial o Lochach:p
No prawie...
Dla mnie Lochy najlepsze,ulepszony minotaur jest jak berseker:p
Choc Inferno i Necropolis nie sa zle.
Bastion to dla bardziej doswiadczonych,bo w rekach nooba centaur albo wysoki elf nie zrobi wiecej szkud jak robak z Lochow tak go nazywam wiecie kto to;)
A u doswiadczonych nawet krasnolud to dobra bron.
To zalezy od stylu gry,gracza nie od zamku:p
Poradnik napisany został bardzo stronniczo. Ma się wrażenie, że autor jest początkującym graczem. W wielu przypadkach stara się pokazać, że najważniejsze są silne jednostki, co jest całkowitą bzdurą. Co do czarów to jest już trochę lepiej, ale dalej wiele świetnych czarów jest opisanych jako bezużyteczne (np.Fala śmierci). Nie polecam...
Najlepszy jest Duegon ;] No i Necropolis,ale ma tylko jednego łucznika. Jednak wampiry rządzą.
dla mnie fortess rządzi ale każdym zamkiem można wygrać
wedlug mnie dobry jest Stronghold. Jego wojska są wytrzymałe (może oprócz goblinow i jeźdzców). Behemot jest genialny.
mam prosbe jak zagra z kims przez siec jaki sposob polecacie?? dokladnie powiedzcie?? mam podstwe +oba dodatki
niech sie ktoś zmierzy ze mną to zobaczymy kto sie zna na heroes'ach 3
Moim zdaniem wszystkie zamki są na wyrównanym poziomie. Jeden ma np: lepsze stwory na 1 poziomie, a drugi np: na drugim. Każdy tu uważa, że jego ulubiony zamek jest najlepszy i nikt nie ma z nim szans. Osobiście nie mam jednego ulubionego zamku (Forteca, Nekropolia - zwłaszcza ogrom kościeji i alpy :), Bastion i Inferno) i wcale nie uważam, że z pomocą któregokolwiek z nich zwyciężę ze wszystkimi. Nie przechwalajmy się więc, że naszym ulubionym zamkiem jesteśmy najlepsi i zniszczymy każdego...
Moim skromnym zdaniem najlepszym zamkiem jest Stronghold a herosem Crag Hack. W pozniejszych etapach napotyka sie herosow z udzym defensem co w pelni rekompensuje jego zdolnosc Offense a poza tym mozna z niego zrobic niezlego maga: Epert - Air Magic, Expert - Earth Magic (dimension door i town portal wymiataja). W zamku tym bardzo szybko zaczynaja sie "mnozyc" Bahamuty a w calej grze nie ma od nic silniejszych stworow ( no moze poza kilkoma gatunkami smokow ). Dodac musze, ze zamek ten nie jest moim ulubionym. Jest nim Dungeon z Black Dragon i Minotaurami i z budynkiem Portal, ktory sciaga czerwone smoki az milo.
Ta gra jest super moj ulubiony amek to BASTION on wymiata przynajmiej dla mnie
Elias --> Cieszy mnie, że dobrze się przy nim bawileś ;))
A tak na marginesie, to wkradło się do tego poradnika wiele błędów, co zostanie oczywiście poprawione.
Usmialem sie przy niektorych tekstach w tym poradniku.
W kwestii miast to przynajmniej w teorii sa one w miare wyrownane (no moze poza Conflux, ktore jest rowniejsze), kazde ma jakies silne i slabe strony. A juz kwestia gustu, kto woli i potrafi jakim grac.
Ale protestuje zdecydowanie przeciwko przezywaniu mojego ulubionego bohatera, ktory nazywa sie Gelu. Gelu. Gelu, a nie zaden Geln.
ja te gre poprostu kocham! ja uwazam ze bastion jest jednym z najlepszych miast w tej grze a
zdecydowanie najslabsza jest nekropolia! (!moim zdaniem!)
a teraz najwazniejsze.hmm jak by zaczasc? ja mam poprostu bzika na klimacie z heroes!
na jeden plakat z scena bitwu moge patrzec 2 godziny! poruwnyje sobie kazda jednostkie,
mysle czebu akurat ta jest w armi pozytuwnej a ta czemu nie,ktora by wygrala jakies starcie.
chcialbym sie dowiedziec czy te fantazy z heroes ma jakas dobra strone w necie.
ps.niewiem czemu ale ja niepotrafie grac zadnym zamkiem z strony ciemnosci! poprostu mam jakas
blokade!
Jka ci tak zależy to ja podeślij pod [email protected]
LUDZIE!!!!!!!!!!!Dlaczego do cholery nie chcecie mojej swietnej [email protected] KONIECZNIE!!!!!!
Nie mam shadow of death. Szkoda było kasy na dodatek. Poprzestałem na armageddons blade. A conflux rzeczywiście wymiata.
Licze zamiast Szkieletów mozna wskrzeszać dzieki Cloak of the Undead King. Jest to artefakt wieloczęściowy (ten akurat składamy z trzech słabszych) i jak wszystkie superartefakty, dostępny jest on w The Shadow of Death. Jednak Licze wskrzeszać będziemy tylko, gdy mamy Nekromacny na poziomie Expert (choc to akurat w grze Nekropolią jest wręcz obowiązkiem), jednak wtedy nic nas nie zatrzyma. Chociaż jeśli gramy z dodatkami, to sprawa i tak staje się prosta. Conflux z podwójnym w porównaniu do innych miast przyrostem Phoenixów, Żywiołakami Magii i świetnymi jednostkami strzelającymi (Storm Elementals, które są jednostkami drugiego poziomu, a kładą nawet teoretycznie silniejsze jednostki 3-lev) wymiata wszystko, co stanie mu na drodze. Jeśli mi nie wierzycie, zajrzyjcie do testów na mojej stronie HoMM3 (www.bekalog.prv.pl) - tam wszystko widać jak na dłoni. Widać też, że Bastion (Rampart) wcale do takich słabych miast, jak sugerowali niektórzy, nie należy...
PS: podziękowania dla Zodiaca za podziękowania dla mnie ;)))
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
































