Heroes 3: Miasta Rampart
Aktualizacja:

RAMPART
Piękne, baśniowe miasto wypełnione magicznymi budynkami oraz zamieszkującymi je stworami. Krasnoludy, elfy czy smoki stanowią, między innymi, część populacji tej metropolii, tak bardzo wspaniałej i równocześnie baśniowej. Jeśli będziemy zmuszeni do korzystania tylko i wyłącznie z miast złożonych z samych Rampartów, gra okaże się ogromnie trudna (chyba że będziemy mieć przewagę nad wrogiem i/lub będziemy grać na niskim poziomie trudności). Ogólnie smoki są dość silne, jednorożce bardzo skuteczne (jednak szkoda że jest ich niewiele) a elfy przydatne nie tylko ze względu na to, że jako jedyne (poza smokami) potrafią razić przeciwnika na odległość. Możemy wynająć jak zwykle dwa typy bohaterów: Ranger-ów i Druid-ow, jak sama nazwa wskazuje - jedni lubują się w magii a drudzy wolą rozwiązania siłowe.
JEDNOSTKI
Tygodniowy przyrost jednostek:
Poziom | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Przyrost | 28 | 20 | 14 | 10 | 8 | 4 | 2 |
CENTAUR (CENTAUR)
| Atak: 5 Obrona: 3 Zdrowie: 8 Obrażenia: 2-3 Szybkość: 6 Koszt: 70 złota |
CENTAUR BOJOWY (CENTAUR CAPTAIN)
| Atak: 6 Obrona: 3 Zdrowie: 10 Obrażenia: 2-3 Szybkość: 8 Koszt: 90 złota |
KRASNOLUD (DWARF)
| Atak: 6 Obrona: 7 Zdrowie: 20 Obrażenia: 2-4 Szybkość: 3 Koszt: 120 złota Cecha: 20% odporność na magię |
KRASNOLUDZKI ŻOŁNIERZ (BATTLE DWARF)
| Atak: 7 Obrona: 7 Zdrowie: 20 Obrażenia: 2-4 Szybkość: 5 Koszt: 150 złota Cecha: 40% odporność na magię |
LEŚNY ELF (WOOD ELF)
| Atak: 9 Obrona: 5 Zdrowie: 15 Obrażenia: 3-5 Szybkość: 6 Koszt: 200 złota |
SZARY ELF (GRAND ELF)
| Atak: 9 Obrona: 5 Zdrowie: 15 Obrażenia: 3-5 Szybkość: 6 Koszt: 200 złota Cecha: Dwa strzały na turę |
PEGAZ (PEGASUS)
| Atak: 9 Obrona: 8 Zdrowie: 30 Obrażenia: 5-9 Szybkość: 8 Koszt: 250 złota Cecha: użycie czaru przez przeciwnika kosztuje go +2 spell points, jeśli na polu walki są Pegazy |
Zostało jeszcze 70% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry
- Heroes 3: Poradnik do gry
- Heroes 3: Czary
- Heroes 3: Fire Magic
- Heroes 3: Water Magic
- Heroes 3: Air Magic
- Heroes 3: Earth Magic
- Heroes 3: Artefakty
- Heroes 3: Umiejętności
- Heroes 3: Miasta
- Heroes 3: Miasta Rampart
- Heroes 3: Miasta Conflux
- Heroes 3: Miasta Fortress
- Heroes 3: Miasta Tower
- Heroes 3: Miasta Inferno
- Heroes 3: Miasta Dungeon
- Heroes 3: Miasta Necropolis
- Heroes 3: Miasta Stronghold
- Heroes 3: Miasta Castle
- Heroes 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany152046 Centurion
Moim zdaniem wszystkie zamki są na wyrównanym poziomie. Jeden ma np: lepsze stwory na 1 poziomie, a drugi np: na drugim. Każdy tu uważa, że jego ulubiony zamek jest najlepszy i nikt nie ma z nim szans. Osobiście nie mam jednego ulubionego zamku (Forteca, Nekropolia - zwłaszcza ogrom kościeji i alpy :), Bastion i Inferno) i wcale nie uważam, że z pomocą któregokolwiek z nich zwyciężę ze wszystkimi. Nie przechwalajmy się więc, że naszym ulubionym zamkiem jesteśmy najlepsi i zniszczymy każdego...
zanonimizowany160132 Junior
niech sie ktoś zmierzy ze mną to zobaczymy kto sie zna na heroes'ach 3
zanonimizowany113773 Centurion
mam prosbe jak zagra z kims przez siec jaki sposob polecacie?? dokladnie powiedzcie?? mam podstwe +oba dodatki
zanonimizowany201113 Junior
wedlug mnie dobry jest Stronghold. Jego wojska są wytrzymałe (może oprócz goblinow i jeźdzców). Behemot jest genialny.
zanonimizowany310224 Junior
dla mnie fortess rządzi ale każdym zamkiem można wygrać
zanonimizowany217679 Junior
Najlepszy jest Duegon ;] No i Necropolis,ale ma tylko jednego łucznika. Jednak wampiry rządzą.
zanonimizowany232687 Legionista
Poradnik napisany został bardzo stronniczo. Ma się wrażenie, że autor jest początkującym graczem. W wielu przypadkach stara się pokazać, że najważniejsze są silne jednostki, co jest całkowitą bzdurą. Co do czarów to jest już trochę lepiej, ale dalej wiele świetnych czarów jest opisanych jako bezużyteczne (np.Fala śmierci). Nie polecam...
zanonimizowany506018 Junior
Nikt nie wspomnial o Lochach:p
No prawie...
Dla mnie Lochy najlepsze,ulepszony minotaur jest jak berseker:p
Choc Inferno i Necropolis nie sa zle.
Bastion to dla bardziej doswiadczonych,bo w rekach nooba centaur albo wysoki elf nie zrobi wiecej szkud jak robak z Lochow tak go nazywam wiecie kto to;)
A u doswiadczonych nawet krasnolud to dobra bron.
To zalezy od stylu gry,gracza nie od zamku:p
zanonimizowany525803 Junior
Ale z was debile... Najlepsza jest CYTADELA... gnomy sa zarombiste, a i nie wspomne o swietnym oślizgach... cuda. Zawsze z cytadela wygrywam. Najgorsze jest wedlug mnie nekropolia.
Najlepsza jednostka: Smocze Oślizgi
Najgorsza jednostka: Drakolicze bo maja krzywe ryje :D
wogule nie wspomne o tym jak to forum smierdzi itd...
PS cytadela wymiata a, archanioly maja downa i hifa...
PS 2 ale z was Huje
zanonimizowany652176 Junior
No widzę, że Herosy mają spore poważanie wśród młodzieży(nie obrażając nikogo) a jeśli chodzi o sedno sprawy to moim skromnym zdaniem wydaje mi się, że najlepsze zamki to:
1. Zamek
2. Necropol
3. ... random
Oczywiście nie musi być to prawdą, ponieważ to mój gust... a on się często lubi mylić...:D
W ogólnym rozliczeniu każdy (zamek), (bohater), (Unity) w danym zamku dają każdemu równą szansę a więc to wszystko jest mniej więcej na równym poziomie. To tyle...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.







