Heroes 3: Miasta Castle
Aktualizacja:
CASTLE
Zamek to wielkie skupisko ludzi zamieszkujących krainy Męstwa i Magii. Najsilniejsze kreatury, Archanioły nienawidzą ogromnie Diabłów przez co otrzymują przeciwko nim dodatkowe 50% obrażeń. Poza tym potrafią wskrzeszać swoich zabitych towarzyszy, co czyni je bardzo atrakcyjnymi jednostkami. Najbardziej "ludzkie", co jest według mnie oczywiście dużym plusem. I te jednostki walczące w imię "dobra i sprawiedliwosci" - zupełna przeciwność Nekropolis. To właśnie te dwa zamki darzę najwiekszą sympatią. Ale wracając do samego zamku - ogólnie jednostki niższego poziomu są dość słabe, ale taka grupa Aniołów może nieźle "nawojować". Możliwi do wynajęcia tutaj bohaterowie to Knight i Cleric.
JEDNOSTKI
Tygodniowy przyrost jednostek:
Poziom | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Przyrost | 28 | 18 | 17 | 8 | 6 | 4 | 2 |
PIKINIER (PIKEMEN)
Atak: 4 Obrona: 5 Zdrowie: 10 Obrażenia: 1-3 Szybkość: 4 Koszt: 60 złota |
HALABARDIER (HALBERDIER)
Atak: 6 Obrona: 5 Zdrowie: 10 Obrażenia: 2-3 Szybkość: 5 Koszt: 75 złota |
STRZELEC (ARCHER)
Atak: 6 Obrona: 3 Zdrowie: 10 Obrażenia: 2-3 Szybkość: 4 Koszt: 100 złota |
KUSZNIK (MARKSMAN)
Atak: 6 Obrona: 3 Zdrowie: 10 Obrażenia: 2-3 Szybkość: 6 Koszt: 150 złota Cecha: strzela dwa razy na turę |
GRYF (GRIFFIN)
Atak: 8 Obrona: 8 Zdrowie: 25 Obrażenia: 3-6 Szybkość: 6 Koszt: 150 złota Cecha: kontratakuje dwa razy na turę |
GRYF KRÓLEWSKI (ROYAL GRIFFIN)
Atak: 9 Obrona: 9 Zdrowie: 25 Obrażenia: 3-6 Szybkość: 9 Koszt: 200 złota Cecha: zawsze kontratakuje |
MIECZNIK (SWORDSMAN)
Atak: 10 Obrona: 12 Zdrowie: 35 Obrażenia: 6-9 Szybkość: 5 Koszt: 300 złota |
KRZYŻOWIEC (CRUSADER)
Atak: 12 Obrona: 12 Zdrowie: 35 Obrażenia: 7-9 Szybkość: 6 Koszt: 400 złota Cecha: atakuje dwa razy na turę |
MNICH (MONK)
Atak: 12 Obrona: 7 Zdrowie: 30 Obrażenia: 10-12 Szybkość: 5 Koszt: 400 złota |
KAPŁAN (ZEALOT)
Atak: 12 Obrona: 10 Zdrowie: 30 Obrażenia: 10-12 Szybkość: 7 Koszt: 450 złota Cecha: skuteczny atak w bezpośrednim starciu |
KAWALERZYSTA (CAVALIER)
Atak: 15 Obrona: 15 Zdrowie: 100 Obrażenia: 15-25 Szybkość: 7 Koszt: 1000 złota Cecha: bonusowy atak z rozpędu |
CZEMPION (CHAMPION)
Atak: 16 Obrona: 16 Zdrowie: 100 Obrażenia: 20-25 Szybkość: 9 Koszt: 1200 złota Cecha: bonusowy atak z rozpędu |
ANIOŁ (ANGEL)
Atak: 20 Obrona: 20 Zdrowie: 200 Obrażenia: 50 Szybkość: 12 Koszt: 3000 złota + 1 klejnot Cecha: 150% uszkodzeń w starciu z Diabłami i Arcydiabłami |
ARCHANIOŁ (ARCHANGEL)
Atak: 30 Obrona: 30 Zdrowie: 250 Obrażenia: 50 Szybkość: 18 Koszt: 5000 złota + 2 klejnoty Cecha: 150% uszkodzeń w starciu z Diabłami i Arcydiabłami, wskrzesza poległych sojuszników |
BOHATEROWIE
Klasa | Atak | Obrona | Siła czarów | Wiedza |
Knight | 4 | 0 | 1 | 1 |
Cleric | 2 | 1 | 2 | 2 |
CHRISTIAN - KnightSpecjalizacja: Ballista (podnosi jej atak i obronę od poziomu 5 wzwyż) Umiejętności: Basic Leadership, Basic Artillery | |
EDRIC - KnightSpecjalizacja: Gryfy/Gryfy Królewskie (podnosi ich atak i obronę od poziomu 3 wzwyż) Umiejętności: Basic Leadership, Basic Armorer | |
ORRIN - KnightSpecjalizacja: Archery (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Leadership, Basic Armorer | |
SIR MULLICH - KnightSpecjalizacja: Szybkość (zwiększa szybkość wszystkich jednostek o 2) Umiejętności: Advanced Leadership | |
SORSHA - KnightSpecjalizacja: Miecznicy/Krzyżowcy (podnosi ich atak i obronę od poziomu 4 wzwyż) Umiejętności: Basic leadership, Basic Navigation | |
SYLVIA - KnightSpecjalizacja: Navigation (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Leadership, Basic Navigation | |
TYRIS - KnightSpecjalizacja: Kawalerzyści/Czempioni (podnosi ich atak i obronę od poziomu 6 wzwyż) Umiejętności: Basic Leadership, Basic Tactics | |
VALESKA - KnightSpecjalizacja: Strzelcy, Łucznicy (podnosi ich atak i obronę od poziomu 2 wzwyż) Umiejętności: Basic Leadership, Basic Archery | |
ADELA - ClericSpecjalizacja: Bless (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Diplomacy | |
ADELAIDE - ClericSpecjalizacja: Frost Ring (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Advanced Wisdom | |
CAITLIN - ClericSpecjalizacja: Złoto (podnosi dochód o 350 sztuk dziennie) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Intelligence | |
CUTHBERT - ClericSpecjalizacja: Weakness (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Estates | |
INGHAM - ClericSpecjalizacja: Mnisi/Kaplani (podnosi ich atak i obronę od poziomu 5 wzwyż) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Misticism | |
LOYNIS - ClericSpecjalizacja: Prayer (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Learning | |
RION - ClericSpecjalizacja: First Aid (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic First Aid | |
SANYA - ClericSpecjalizacja: Eagle Eye (+5% za każdy osiągnięty poziom) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Eagle Eye | |
CATHERINE - Bohater specjalnySpecjalizacja: Miecznicy/Krzyżowcy (podnosi ich atak i obronę od poziomu 4 wzwyż) Umiejętności: Basic Leadership, Basic Offense | |
ROLAND - Bohater specjalnySpecjalizacja: Miecznicy/Krzyżowcy (podnosi ich atak i obronę od poziomu 4 wzwyż) Umiejętności: Basic Leadership, Basic Armorer |
0
- Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry
- Heroes 3: Poradnik do gry
- Heroes 3: Czary
- Heroes 3: Fire Magic
- Heroes 3: Water Magic
- Heroes 3: Air Magic
- Heroes 3: Earth Magic
- Heroes 3: Artefakty
- Heroes 3: Umiejętności
- Heroes 3: Miasta
- Heroes 3: Miasta Rampart
- Heroes 3: Miasta Conflux
- Heroes 3: Miasta Fortress
- Heroes 3: Miasta Tower
- Heroes 3: Miasta Inferno
- Heroes 3: Miasta Dungeon
- Heroes 3: Miasta Necropolis
- Heroes 3: Miasta Stronghold
- Heroes 3: Miasta Castle
- Heroes 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany217679 Junior
Najlepszy jest Duegon ;] No i Necropolis,ale ma tylko jednego łucznika. Jednak wampiry rządzą.
zanonimizowany232687 Legionista
Poradnik napisany został bardzo stronniczo. Ma się wrażenie, że autor jest początkującym graczem. W wielu przypadkach stara się pokazać, że najważniejsze są silne jednostki, co jest całkowitą bzdurą. Co do czarów to jest już trochę lepiej, ale dalej wiele świetnych czarów jest opisanych jako bezużyteczne (np.Fala śmierci). Nie polecam...
zanonimizowany506018 Junior
Nikt nie wspomnial o Lochach:p
No prawie...
Dla mnie Lochy najlepsze,ulepszony minotaur jest jak berseker:p
Choc Inferno i Necropolis nie sa zle.
Bastion to dla bardziej doswiadczonych,bo w rekach nooba centaur albo wysoki elf nie zrobi wiecej szkud jak robak z Lochow tak go nazywam wiecie kto to;)
A u doswiadczonych nawet krasnolud to dobra bron.
To zalezy od stylu gry,gracza nie od zamku:p
zanonimizowany525803 Junior
Ale z was debile... Najlepsza jest CYTADELA... gnomy sa zarombiste, a i nie wspomne o swietnym oślizgach... cuda. Zawsze z cytadela wygrywam. Najgorsze jest wedlug mnie nekropolia.
Najlepsza jednostka: Smocze Oślizgi
Najgorsza jednostka: Drakolicze bo maja krzywe ryje :D
wogule nie wspomne o tym jak to forum smierdzi itd...
PS cytadela wymiata a, archanioly maja downa i hifa...
PS 2 ale z was Huje
zanonimizowany652176 Junior
No widzę, że Herosy mają spore poważanie wśród młodzieży(nie obrażając nikogo) a jeśli chodzi o sedno sprawy to moim skromnym zdaniem wydaje mi się, że najlepsze zamki to:
1. Zamek
2. Necropol
3. ... random
Oczywiście nie musi być to prawdą, ponieważ to mój gust... a on się często lubi mylić...:D
W ogólnym rozliczeniu każdy (zamek), (bohater), (Unity) w danym zamku dają każdemu równą szansę a więc to wszystko jest mniej więcej na równym poziomie. To tyle...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.