Heroes 3: Miasta Conflux
Aktualizacja:

CONFLUX
Mityczne miasto zamieszkałe głównie przez żywiołaki ognia, wody, powietrza oraz ziemi. Jednak najciekawszą jednostką jest Phoenix, a to ze wzgledu na tygodniowy przyrost do czterech silnych i stosunkowo niedrogich pomocników, co okaże się niezwykle pomocne w uzyskaniu przewagi nad przeciwnikiem. Dodatkowo dzięki Świętemu Gralowi możemy nauczyć dowolnego herosa wszystkich czarów - wtedy praktycznie nikt z Tobą nie wygra. W drodze do zwycięstwa spotkasz dwa typy bohaterów: Planeswalker oraz Elementalist, pierwszylubujący się w używaniu siły, drugi - czarów. Jedynym ograniczeniem jest fakt, że miasto to dostajemy dopiero w dodatku Armageddon's Blade. A i tak żywiołaki można przywołać bez niego, po nauczeniu się odpowiedniego czaru.
JEDNOSTKI
Tygodniowy przyrost jednostek:
Poziom | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Przyrost | 50 | 12 | 12 | 10 | 8 | 4 | 4 |
PIXIE
| Atak: 2 Obrona: 2 Zdrowie: 3 Obrażenia: 1-2 Szybkość: 7 Koszt: 25 złota Cecha: brak kontrataków przeciwnika |
SPRITE
| Atak: 2 Obrona: 2 Zdrowie: 3 Obrażenia: 1-3 Szybkość: 9 Koszt: 50 złota Cecha: brak kontrataków przeciwnika |
AIR ELEMENTAL
| Atak: 9 Obrona: 9 Zdrowie: 25 Obrażenia: 2-8 Szybkość: 7 Koszt: 250 zlota Cecha: odporność na czary działające na umysł oraz Meteor Shower ale otrzymuje podwójne obrażenia od czarów typu Lightning |
STORM ELEMENTAL
| Atak: 9 Obrona: 9 Zdrowie: 25 Obrażenia: 2-8 Szybkość: 8 Koszt: 275 złota Cecha: odporność na czary działające na umysł oraz Meteor Shower ale otrzymuje podwójne obrażenia od czarów typu Lightning, rzuca czar Protection From Air |
WATER ELEMENTAL
| Atak: 8 Obrona: 10 Zdrowie: 30 Obrażenia: 3-7 Szybkość: 5 Koszt: 300 złota Cecha: odporność na czary działające na umysł, Ice Bolt oraz Frost Ring ale otrzymuje podwójne obrażenia od magii ognia |
ICE ELEMENTAL
| Atak: 8 Obrona: 10 Zdrowie: 30 Obrażenia: 3-7 Szybkość: 6 Koszt:375 złota Cecha: odporność na czary działające na umysł, Ice Bolt oraz Frost Ring ale otrzymuje podwójne obrażenia od magii ognia, rzuca czar Protection From Water |
FIRE ELEMENTAL
| Atak: 10 Obrona: 8 Zdrowie: 35 Obrażenia: 4-6 Szybkość: 6 Koszt: 350 złota Cecha: odporność na czary działające na umysł oraz magię ognia ale otrzymuje podwójne obrażenia od czarów Frost Ring oraz Ice Bolt |
ENERGY ELEMENTAL
| Atak: 12 Obrona: 8 Zdrowie: 35 Obrażenia: 4-6 Szybkość: 8 Koszt: 400 złota Cecha: odporność na czary działające na umysł oraz magię ognia ale otrzymuje podwójne obrażenia od czarów Frost Ring oraz Ice Bolt, rzuca czar Protection From Fire |
EARTH ELEMENTAL
| Atak: 10 Obrona: 10 Zdrowie: 40 Obrażenia: 4-8 Szybkość: 4 Koszt: 400 złota Cecha: odporność na czary działające na umysł, Lightning Bolt oraz Chain Lightning ale otrzymuje podwójne obrażenia od Meteor Shower |
MAGMA ELEMENTAL
| Atak: 11 Obrona: 11 Zdrowie: 40 Obrażenia: 6-10 Szybkość: 6 Koszt: 500 złota Cecha: odporność na czary działające na umysł, Lightning Bolt oraz Chain Lightning ale otrzymuje podwójne obrażenia od Meteor Shower, rzuca czar Protection From Earth |
PSYCHIC ELEMENTAL
| Atak: 15 Obrona: 13 Zdrowie: 75 Obrażenia: 10-20 Szybkość: 7 Koszt: 750 złota Cecha: odporność na czary działające na umysł, brak kontrataków przeciwnika a sam atakuje wszystkie jednostki wokół niego |
MAGIC ELEMENTAL
| Atak: 15 Obrona: 13 Zdrowie: 80 Obrażenia: 15-25 Szybkość: 9 Koszt: 800 złota Cecha: odporność na czary działające na umysł, brak kontrataków przeciwnika a sam atakuje wszystkie jednostki wokół niego |
FIREBIRD
| Atak: 18 Obrona: 18 Zdrowie: 150 Obrażenia: 20-30 Szybkość: 15 Koszt: 1500 złota Cecha: odporność na magię ognia, atakuje dwa pola na raz |
PHOENIX
| Atak: 21 Obrona: 18 Zdrowie: 200 Obrażenia: 20-30 Szybkość: 21 Koszt: 2000 złota + 1 rtęci Cecha: odporność na magię ognia, atakuje dwa pola na raz i odradza się z popiołów |
BOHATEROWIE
Klasa | Atak | Obrona | Siła czarów | Wiedza |
Planeswalker | 3 | 1 | 1 | 1 |
Elementalist | 0 | 0 | 3 | 3 |
| LACUS - PlaneswalkerSpecjalizacja: Water/Ice Elementals (+2 atak) Umiejętności: Advanced Tactics |
| KALT - PlaneswalkerSpecjalizacja: Water/Ice Elementals (+2 atak) Umiejętności: Basic Tactics, Basic Learning |
| IGNISSA - PlaneswalkerSpecjalizacja: Fire/Energy Elementals (+1 atak, +2 obrona, +2 obrażenia) Umiejętności: Basic Offense, Basic Artillery |
| FIUR - PlaneswalkerSpecjalizacja: Fire/Energy Elementals (+1 atak, +2 obrona, +2 obrażenia) Umiejętności: Advanced Offense |
| THUNAR - PlaneswalkerSpecjalizacja: Earth/Magma Elementals (+2 atak, +1 obrona, +5 obrażenia) Umiejętności: Basic Tactics, Basic Estates |
| ERDAMON - PlaneswalkerSpecjalizacja: Earth/Magma Elementals (+2 atak, +1 obrona, +5 obrażenia) Umiejętności: Basic Offense, Basic Artillery |
| PASIS - PlaneswalkerSpecjalizacja: Psychic/Magic Elementals (+3 atak, +3 obrona) Umiejętności: Basic Offense, Basic Artillery |
| MONERE - PlaneswalkerSpecjalizacja: Psychic/Magic Elementals (+3 atak, +3 obrona) Umiejętności: Basic Offense, Basic Logistics |
| AENIAN - ElemantalistSpecjalizacja: Disrupting Ray (zwiększa efektywność o 2) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Air Magic |
| BRISSA - ElemantalistSpecjalizacja: Haste (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Air Magic |
| CIELE - ElemantalistSpecjalizacja: Magic Arrow (zadaje +50% uszkodzeń) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Water Magic |
| GELARE - ElemantalistSpecjalizacja: Złoto (podnosi dochód o 350 złota dziennie) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Water Magic |
| GRINDAN - ElemantalistSpecjalizacja: Złoto (podnosi dochód o 350 złota dziennie) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Earth Magic |
| INTEUS - ElemantalistSpecjalizacja: Bloodlust (im wyższy poziom tym silniejszy czar) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Fire Magic |
| LABETHA - ElemantalistSpecjalizacja: Stone Skin (zwiększa efektywność o 3) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Earth Magic |
| LUNA - ElemantalistSpecjalizacja: Fire Wall (zadaje podwójne obrażenia) Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Fire Magic |
0
- Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry
- Heroes 3: Poradnik do gry
- Heroes 3: Czary
- Heroes 3: Fire Magic
- Heroes 3: Water Magic
- Heroes 3: Air Magic
- Heroes 3: Earth Magic
- Heroes 3: Artefakty
- Heroes 3: Umiejętności
- Heroes 3: Miasta
- Heroes 3: Miasta Rampart
- Heroes 3: Miasta Conflux
- Heroes 3: Miasta Fortress
- Heroes 3: Miasta Tower
- Heroes 3: Miasta Inferno
- Heroes 3: Miasta Dungeon
- Heroes 3: Miasta Necropolis
- Heroes 3: Miasta Stronghold
- Heroes 3: Miasta Castle
- Heroes 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany217679 Junior
Najlepszy jest Duegon ;] No i Necropolis,ale ma tylko jednego łucznika. Jednak wampiry rządzą.
zanonimizowany232687 Legionista
Poradnik napisany został bardzo stronniczo. Ma się wrażenie, że autor jest początkującym graczem. W wielu przypadkach stara się pokazać, że najważniejsze są silne jednostki, co jest całkowitą bzdurą. Co do czarów to jest już trochę lepiej, ale dalej wiele świetnych czarów jest opisanych jako bezużyteczne (np.Fala śmierci). Nie polecam...
zanonimizowany506018 Junior
Nikt nie wspomnial o Lochach:p
No prawie...
Dla mnie Lochy najlepsze,ulepszony minotaur jest jak berseker:p
Choc Inferno i Necropolis nie sa zle.
Bastion to dla bardziej doswiadczonych,bo w rekach nooba centaur albo wysoki elf nie zrobi wiecej szkud jak robak z Lochow tak go nazywam wiecie kto to;)
A u doswiadczonych nawet krasnolud to dobra bron.
To zalezy od stylu gry,gracza nie od zamku:p
zanonimizowany525803 Junior
Ale z was debile... Najlepsza jest CYTADELA... gnomy sa zarombiste, a i nie wspomne o swietnym oślizgach... cuda. Zawsze z cytadela wygrywam. Najgorsze jest wedlug mnie nekropolia.
Najlepsza jednostka: Smocze Oślizgi
Najgorsza jednostka: Drakolicze bo maja krzywe ryje :D
wogule nie wspomne o tym jak to forum smierdzi itd...
PS cytadela wymiata a, archanioly maja downa i hifa...
PS 2 ale z was Huje
zanonimizowany652176 Junior
No widzę, że Herosy mają spore poważanie wśród młodzieży(nie obrażając nikogo) a jeśli chodzi o sedno sprawy to moim skromnym zdaniem wydaje mi się, że najlepsze zamki to:
1. Zamek
2. Necropol
3. ... random
Oczywiście nie musi być to prawdą, ponieważ to mój gust... a on się często lubi mylić...:D
W ogólnym rozliczeniu każdy (zamek), (bohater), (Unity) w danym zamku dają każdemu równą szansę a więc to wszystko jest mniej więcej na równym poziomie. To tyle...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






























