Grób Króla | Kampania - Niech Żyje Król | Heroes of Might & Magic III
Aktualizacja:
Grób Króla

Do wyboru na start: zwój czaru Fala Śmierci, 1 Czarny Rycerz, lub wybudowana Szkieletornia. Wybierz Czarnego Rycerza, gdyż budynek możesz wznieść samodzielnie, a Fala Śmierci jest często spotykana wśród Gildii Magii w Nekropolii. Twoim zadaniem jest dotarcie do miasta Stonecastle (punkt W1 na mapie) wraz z artefaktem Duch Opresji.
Wróg nie będzie cię tutaj nękał, jednak masz "tylko" 3 miesiące na wykonanie zadania. Zacznij od wybudowania Krypty Dusz, wyszkolenia wszystkich wojsk i przerzucenia je na bohatera. Następnie wyjdź z miasta (S1) i udaj się na południe, by zająć tartak. Wykorzystaj okoliczne budynki, by wyszkolić trochę dodatkowych jednostek, a następnie udaj się na wschód od przejętego niedawno Tartaku. Przebij się przez garnizon (G1) i dojdź do kolejnego, zlokalizowanego dalej na wschód (G2). Zbierz z kapliczki czar Oślepienia (POI1), który wkrótce ci się przyda. Musisz teraz udać się wzdłuż drogi, na południe, aż dojdziesz do wejścia do podziemi (P3a), zlokalizowanego przy dole mapy.
W międzyczasie zajmij się rozbudową zamku. Wybuduj:
- Dwór
- Cytadelę
- Zamek
- Dom Rady
- Kuźnie
- Targowisko
Nie będziesz w stanie wybudować nic więcej, gdyż zabraknie ci kamieni - kopalnię znajdziesz wykonując czynność opisaną poniżej.

Pod ziemią czekają cię upierdliwi przeciwnicy - Mnisi i Kapłani. Tutaj właśnie przydaje się czar Oślepienia - dzięki niemu będziesz w stanie wyłączyć z walki wroga na kilka tur, przez co nie stracisz tyle jednostek. Pamiętaj o regularnym uzupełnianiu many w studniach - nie chcesz rozpocząć walki nie mogąc rzucić tego zaklęcia! Po pokonaniu pierwszej grupy Kapłanów, udaj się na południe - tam czeka cię kolejna, a za nią cel twojej podróży tutaj, Wisiorek Przypomnienia (punkt Z1 na mapie).

Wróć na powierzchnię ta samą droga, a następnie udaj się na północ - na prawo od Tartaku znajdziesz Chatę Jasnowidza (punkt Z2 na mapie), któremu musisz oddać artefakt, by otrzymać kolejne zadanie. W zamian otrzymasz Klepsydrę Diabelskiej Godziny. Musisz teraz udać się do przejścia do podziemi znajdującego się w lewym górnym rogu mapy (P2a) - zanim to jednak uczynisz, udaj się do miasta i wykup całe wojsko, które się tam zgromadziło, a następnie wejdź pod ziemię. Podążaj jedyną ścieżką, aż dojdziesz do wyjścia na powierzchnię - nie wchodź tam jednak i udaj się na południe, gdzie znajdziesz kolejną Chatę Jasnowidza (Z3). Wymień przedmioty, by otrzymać Wisiorek Beznamiętności, a następnie wyjdź na powierzchnie miniętym przed momentem przejściem (P1b).
Wykorzystaj sytuację, że jesteś koło miasta i zrekrutuj i/lub ulepsz wojsko, a następnie udaj się do Chaty Jasnowidza, znajdującej się koło Wiatraka (przy Tartaku) (punkt Z4 na mapie), by wymienić Wisiorek Beznamiętności na Ducha Opresji. Następnie udaj się na południe, by przejść przez garnizon (G3). Gdy dojdziesz do drogi, skręć na wschód, a doprowadzi cię ona do miasta (W1), który musisz podbić, by zakończyć misję - pamiętaj, by do niego wejść, gdy go podbijesz.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany1113578 Junior
Ludzie pomocy mam tak że gry wkładam płytę do stacji dysków wyskakuje mi to okienko z różnymi opcjami i gdy wybieram instaluj pisze "Nie można znaleźć Setup.exe. Zła płyta w napędzie. Proszę włożyć Prawidłowy dysk." i nie wiem co mam zrobić. Pls pomóżcie!
Surogacie Junior
Dlaczego do tej misji mam tylko 48% tekstu a w innych misjach (pordnikach do misji) nie O.o
MeefMaster Junior
Dodajcie poradnik jak wgrać wszystkie kampanie
bistrobob Legionista
Sugeruję dodanie informacji dotyczącej zasad przechodzenia bohaterów do następnej misji /ilu i jakie poziomy/.
Wilk1999 Generał
Zawsze jest miło jak ma się pod ręką jakieś pomoce.
Katerina Junior
Poradnik z 2015 roku, dzięki któremu przeszłam tą kampanię bez najmniejszego problemu. Dzięki jesteś zaje@isty ??. Gra z mojego dzieciństwa! ?Wróciłam do niej po latach i dzięki tobie przejdę w końcu te cholerne kampanię ????
Naray Junior
Piękny poradnik. Początek robię dokładnie jak jest opisany. ALE. Co zrobić, gdy wróg wychodzi z podziemi na początku drugiego miesiąca z armią zaczerpnieta z garnizonu + to co wytworzył (10 czarnych smoków +40x chimer + 80 minotaurow + 110 złych oczu) i napiera na mój główny zamek, w którym mam w tym czasie 11archaniolow 10 czempionow, 40 gryfow 30 krzyżowcow? Krystian jest średniakiem i zna czary 2 poziomu.
Heroeeoesj62932 Junior
Mam ten sam problem, atakuje mnie od razu taką armią i nie mam pojęcia jak temu zaradzić.. dochodzi do 3 tygodnia a komp nie do obicia
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
