Heroes of Might & Magic III: HD Edition - misja Neutralne Wysiłki - kampania Wyzwolenie
Heroes of Might & Magic III: HD Edition - misja Neutralne Wysiłki - kampania Wyzwolenie

Neutralne Wysiłki | Kampania - Wyzwolenie | Heroes of Might & Magic III

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Neutralne Wysiłki

Najbardziej opłaca się wybrać logistykę, gdyż ułatwi to poruszanie się po terenach bagiennych. - Neutralne Wysiłki | Kampania - Wyzwolenie | Heroes of Might & Magic III - Heroes of Might & Magic III: HD Edition - poradnik do gry
Najbardziej opłaca się wybrać logistykę, gdyż ułatwi to poruszanie się po terenach bagiennych.

Do wyboru na początku będziesz mieć: Logistyka poziom eksperta, Tarcza Krasnoludzkich Władców, lub Topór Centaura. Dwa artefakty są kuszące, jednak z uwagi na fakt, iż większość mapy rozgrywa się na terenach bagiennych, lepiej wziąć logistykę. Która ułatwi poruszanie się po tych terenach.

Ponownie będziesz chroniony przez neutralny garnizon. - Neutralne Wysiłki | Kampania - Wyzwolenie | Heroes of Might & Magic III - Heroes of Might & Magic III: HD Edition - poradnik do gry
Ponownie będziesz chroniony przez neutralny garnizon.

Do dyspozycji będziesz miał 3 miasta: jedno o typie Forteca (punkt S1 na mapie), a dwa o typie Zamek (S2 i S3), które oba nie mają Fortu. Skup się więc na rozwoju Fortecy, budując w pierwszym tygodniu:

  • Dzień 1 - Kaplica
  • Dzień 2 - Fabryka Golemów
  • Dzień 3 - Gildia Magii poziom 1
  • Dzień 4 - Wieża Magów
  • Dzień 5 - Ołtarz Życzeń
  • Dzień 6 - Pawilon
  • Dzień 7 - Cytadela

W ten sposób uzyskasz dostęp do jednostek poziomów 1-6 już po pierwszym tygodniu. W międzyczasie, wybuduj w dwóch Zamkach (w ciągu 1 tygodnia!):

  • Rada Miasta
  • Targowisko
  • Kuźnia
  • Gildia Magii poziom 1
  • Ratusz

Po wybudowaniu tych 5 budynków, będziesz mieć 5 tysięcy złota na turę, co powinno pozwolić na nieco łatwiejszą rozbudowę. Podczas drugiego tygodnia, skup się na jednym z Zamków i wybuduj:

  • Fort
  • Strażnica
  • Wieża Strzelców
  • Koszary
  • Klasztor
  • Stajnia
  • Arena Walk

Budowa Aniołów i Gigantów jednocześnie nie ma sensu, gdyż w okolicy nie będziesz miał dostępu do kopalni kryształów, a obie te jednostki wymagają ich do szkolenia (nie wspominając już o tym, że musisz także mieć sporą ich ilość do wybudowania konstrukcji do ich szkolenia). Warto więc zdecydować się na jedną z opcji - Anioły wydają się lepszą alternatywą, gdyż Giganci nie posiadają możliwości ciskania pociskami swoich ulepszonych wersji.

W trzecim tygodniu skup się na "wykończeniach" obu miast - staraj się ulepszyć wszystkie jednostki (nie licząc Aniołów / Gigantów), oraz posiadać w każdym z nich wybudowany Zamek. Warto też uzbierać 10 tyś złota na wybudowanie Kapitolu - inwestycja wraca się po 5 turach, a dodatkowe 2 tysiące złota na turę są w tej misji wiele warte. Na początku drugiego miesiąca wyszkól całe wojsko i wsadź je na dwóch bohaterów, a następnie ustaw ich przy garnizonach. Jeden bohater (z armią z miasta Forteca) powinien stanąć przy garnizonie bezpośrednio pod miastem Fortecą (punkt G1 na mapie), a drugi (z armią z miasta Zamek) przy garnizonie na wschód od miasta Fortecy (G2). Pamiętaj też, by wybić wszystkie jednostki wokoło miast i zebrać wszystkie artefakty - dodatkowe poziomy i przedmioty z pewnością się przydadzą!

Armie Fortecy są może kosztowne, jednak nadrabiają to zdolnościami bojowymi - przewaga liczebna wroga nic tu nie znaczy. - Neutralne Wysiłki | Kampania - Wyzwolenie | Heroes of Might & Magic III - Heroes of Might & Magic III: HD Edition - poradnik do gry
Armie Fortecy są może kosztowne, jednak nadrabiają to zdolnościami bojowymi - przewaga liczebna wroga nic tu nie znaczy.

Przebij się teraz przez oba garnizony. Wyślij bohatera z armią Fortecy na południe, aż dojdzie do rozdroży - na nich udaj się dalej na południe i podążaj drogą na wschód, by dotrzeć do miasta wroga (punkt W1 na mapie). Gdy je przejmiesz, udaj się drogą prowadzącą od niego na południe - niedaleko znajdziesz kolejne miasto wroga (W2). W tym samym czasie wyślij bohatera z armią z miasta Zamek również na południe - miasto wroga znajduje się tuż przy wyjściu z garnizonu (W3).

Gdy zdobędziesz te trzy miasta, musisz uważać, by nie zostały odbite - pilnuj więc, by wrogi bohater się nie prześlizgnął. Wyślij bohatera z armią Fortecy na północny-zachód (przechodząc przez wąski przesmyk przy Kapliczce Magicznego Symbolu), by dotrzeć do kolejnego miasta wroga (W4). Po jego zdobyciu udaj się wzdłuż drogi, wciąż na północny-zachód - znajdziesz tam przed ostatnie miasto (W5). W tym czasie wyślij drugiego bohatera na zachód - gdy tylko dotrze do drogi, udaj się nią na północ, gdzie na końcu, tuż obok trzeciego garnizonu, znajdziesz ostatnie miasto wroga (W6). Teraz pozostaje tylko wytrzymać kilka dni - gdy wróg będzie przez 7 dni bez żadnego zamku, misja się zakończy!

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2021-11-23
01:23

Katerina Junior

😂

Poradnik z 2015 roku, dzięki któremu przeszłam tą kampanię bez najmniejszego problemu. Dzięki jesteś zaje@isty ??. Gra z mojego dzieciństwa! ?Wróciłam do niej po latach i dzięki tobie przejdę w końcu te cholerne kampanię ????

Komentarz: Katerina
2021-11-23
01:27

Katerina Junior

👍

Dobra robota!

Komentarz: Katerina
2023-11-17
10:24

Naray Junior

Piękny poradnik. Początek robię dokładnie jak jest opisany. ALE. Co zrobić, gdy wróg wychodzi z podziemi na początku drugiego miesiąca z armią zaczerpnieta z garnizonu + to co wytworzył (10 czarnych smoków +40x chimer + 80 minotaurow + 110 złych oczu) i napiera na mój główny zamek, w którym mam w tym czasie 11archaniolow 10 czempionow, 40 gryfow 30 krzyżowcow? Krystian jest średniakiem i zna czary 2 poziomu.

Komentarz: Naray
2024-03-19
08:12

PiotrekDH Junior

Dobra robota!

Komentarz: PiotrekDH
2024-04-17
17:20

Heroeeoesj62932 Junior

Mam ten sam problem, atakuje mnie od razu taką armią i nie mam pojęcia jak temu zaradzić.. dochodzi do 3 tygodnia a komp nie do obicia

Komentarz: Heroeeoesj62932

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl