Rodzaje Bohaterów | Bohater w Heroes of Might & Magic III
Aktualizacja:
Rodzaje Bohaterów
W tym rozdziale znajdziesz tabelę, z której dowiesz się informacji na temat rodzajów bohaterów z poszczególnych miast, takich jak szansa na uzyskanie punktu do konkretnego współczynnika (Atak, Obrona, Moc, Wiedza) na różnych poziomach doświadczenia.
Miasto | Bohater | Poziomy | Atak | Obrona | Moc | Wiedza |
Zamek | Rycerz | 2-9 | 40% | 40% | 10% | 10% |
10+ | 30% | 30% | 20% | 20% | ||
Zamek | Kleryk | 2-9 | 20% | 15% | 30% | 35% |
10+ | 20% | 20% | 30% | 30% | ||
Bastion | Łowca | 2-9 | 35% | 45% | 10% | 10% |
10+ | 30% | 30% | 20% | 20% | ||
Bastion | Druid | 2-9 | 10% | 20% | 35% | 35% |
10+ | 20% | 20% | 30% | 30% | ||
Forteca | Alchemik | 2-9 | 30% | 30% | 20% | 20% |
10+ | 30% | 30% | 20% | 20% | ||
Forteca | Czarodziej | 2-9 | 10% | 10% | 40% | 40% |
10+ | 30% | 30% | 20% | 20% | ||
Inferno | Demon | 2-9 | 30% | 30% | 20% | 20% |
10+ | 20% | 20% | 30% | 30% | ||
Inferno | Heretyk | 2-9 | 20% | 10% | 35% | 35% |
10+ | 25% | 25% | 25% | 25% | ||
Nekropolia | Rycerz Śmierci | 2-9 | 30% | 25% | 20% | 25% |
10+ | 25% | 25% | 25% | 25% | ||
Nekropolia | Nekromanta | 2-9 | 15% | 15% | 35% | 35% |
10+ | 25% | 25% | 25% | 25% | ||
Lochy | Władca | 2-9 | 40% | 35% | 15% | 10% |
10+ | 30% | 30% | 20% | 20% | ||
Lochy | Czarnoksiężnik | 2-9 | 10% | 10% | 50% | 30% |
10+ | 20% | 20% | 30% | 30% | ||
Twierdza | Barbarzyńca | 2-9 | 55% | 35% | 5% | 5% |
10+ | 30% | 30% | 20% | 20% | ||
Twierdza | Mag Bitewny | 2-9 | 30% | 20% | 25% | 25% |
10+ | 25% | 25% | 25% | 25% | ||
Cytadela | Władca Bestii | 2-9 | 30% | 60% | 5% | 5% |
10+ | 30% | 30% | 20% | 20% | ||
Cytadela | Wiedźma | 2-9 | 5% | 15% | 40% | 40% |
10+ | 20% | 20% | 30% | 30% |
Wyjaśnienie
Weźmy sobie, na przykład, Rycerza z miasta Zamek. Na 1 poziomie jego statystyki będą wyglądały mniej więcej tak: 2 Ataku, 2 Obrony, 1 Wiedzy i 1 Mocy. Przez kolejne 8 poziomów (do 9), będzie on miał 40% na otrzymanie Ataku, 40% na otrzymanie Obrony i po 10% szansy na otrzymanie Mocy lub Wiedzy za każdym razem, gdy otrzyma poziom. Teoretycznie więc, na 9 poziomie doświadczenia będzie miał 5 Ataku, 5 Obrony, 2 Wiedzy i 2 Mocy.
Od momentu, aż dostanie 10 poziom doświadczenia, wzrost ten się zmieni. Teraz z każdym poziomem będzie miał po 30% szans na otrzymanie punktu do Ataku lub Obrony i po 20% szans na otrzymanie punktu do Mocy lub Wiedzy. W momencie osiągnięcia 20 poziomu, bohater ten, w teorii, będzie miał 8 Ataku, 8 Obrony, 4 Wiedzy i 4 Mocy.
Sytuacja wygląda w ten sam sposób w przypadku innych bohaterów w poszczególnych miastach - pierwsze 9 poziomów nastawione jest na rozwój ich "silnych cech", a od momentu osiągnięcia 10-go poziomu rozwój staje się bardziej zrównoważony.
0
Komentarze czytelników
Katerina Junior
Poradnik z 2015 roku, dzięki któremu przeszłam tą kampanię bez najmniejszego problemu. Dzięki jesteś zaje@isty ??. Gra z mojego dzieciństwa! ?Wróciłam do niej po latach i dzięki tobie przejdę w końcu te cholerne kampanię ????
Naray Junior
Piękny poradnik. Początek robię dokładnie jak jest opisany. ALE. Co zrobić, gdy wróg wychodzi z podziemi na początku drugiego miesiąca z armią zaczerpnieta z garnizonu + to co wytworzył (10 czarnych smoków +40x chimer + 80 minotaurow + 110 złych oczu) i napiera na mój główny zamek, w którym mam w tym czasie 11archaniolow 10 czempionow, 40 gryfow 30 krzyżowcow? Krystian jest średniakiem i zna czary 2 poziomu.
Heroeeoesj62932 Junior
Mam ten sam problem, atakuje mnie od razu taką armią i nie mam pojęcia jak temu zaradzić.. dochodzi do 3 tygodnia a komp nie do obicia
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.