Checkpoint 3-4 | World 1 - Zone 1 (Sunny Glade) w Guild Wars 2
Aktualizacja:
Checkpoint 3->4
Przyszedł czas na labirynt i mini-bossa. Idąc przed siebie natrafisz na zakręt w lewo. Zamiast podążać jednak główną ścieżką odbij w prawo (tam gdzie lecą Bee Dogi).

Wejście do mini-bossa w Zone 1.
Wchodzisz do labiryntu, gdzie czeka na Ciebie kilka małp, trzy ukryte pojedyncze Bauble, oraz jeden Bauble +5. W razie problemów z odnalezieniem wszystkich świecidełek po pokonaniu labiryntu można wrócić górą i wypatrywać brakujących kulek.

Widoczne z góry labiryntu Bauble.
Po pokonaniu labiryntu warto jeszcze pozwiedzać, ponieważ na końcu nowo odkrytego miejsca czeka wspomniany mini-boss, czyli wielka pszczoła. Zdaje się to być ciężki przeciwnik, ponieważ co chwilę nokautuje graczy, jednak gdy ktokolwiek w grupie posiada bicz (umiejętność numer 4) walka staje się znacznie prostsza. Możliwe jest nawet (mozolne wprawdzie) zabicie pszczoły grając solo, polegające na naprzemiennym atakowaniu kijem i biczem.
Po załatwieniu wielkiego owada warto zwrócić uwagę na plaster miodu przyklejony za nim na ścianie, atakowany rzuca na ziemie Bauble.
Zaraz przed przejściem przez checkpoint zbierz leżące na platformie +5 Bauble.

Ostatni checkpoint a przed nim Bauble +5.
0
- Guild Wars 2 - poradnik
- Guild Wars 2: Super Adventure Box - poradnik do gry
- World 1 - Zone 1 (Sunny Glade)
- Start-Checkpoint 1 | World 1 - Zone 1 (Sunny Glade) w Guild Wars 2
- Checkpoint 1-2 | World 1 - Zone 1 (Sunny Glade) w Guild Wars 2
- Checkpoint 2-3 | World 1 - Zone 1 (Sunny Glade) w Guild Wars 2
- Checkpoint 3-4 | World 1 - Zone 1 (Sunny Glade) w Guild Wars 2
- Checkpoint 4-Boss | World 1 - Zone 1 (Sunny Glade) w Guild Wars 2
- World 1 - Zone 1 (Sunny Glade)
- Guild Wars 2: Super Adventure Box - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany759726 Junior
Jestem zachwycony jak zrobiono poradnik , jest bardzo pomocny wielkie dzięki szczególnie dla map do zapełnienia jednej brakowało mi zaledwie misji
HumanGhost Generał
Poradnik fajny. Mam tylko jedną uwagę do działu Umiejętności. Zabrakło opisu "Channeling skills". Warto by to uzupełnić.
zanonimizowany23874 Legend
Zakony sa zwiazane jedynie z linia fabularna danej postaci i poza nia nie maja wiekszego wplywu na gre, stad ich opis nie ma zbytnio sensu.
artorn Pretorianin
Cześć!
Mam parę pytań;p noobowatych (dopiero 3ci dzień w GW2 gram i proszę o rady).
1. Gram thiefem 9 poziom i mam problemy male z mobami koło 12 poziomu a jak są 2 to już hardcore;p. To norma:)?? Te z równym poziomem kładę jak się chce.
2. Używam głównie 2 dagerów a druga opcja to 2 rewolwery (zastanawiam się nad łukiem). Czy to dobra opcja??
3. Czy jeśli mam już wyuczone wszystkie 5 skili od broni (te po lewej) to one się jeszcze jakoś polepszają gdy ich używam czy razem z lvlem ich obrażenia się też zwiększają?? Pytam bo czasem mam wątpliwość czy przetestować inne opcje broni używanych a nie chcę żeby była później sytuacja, że moje obrażenia są słabe bo nie szlifowałem ich;p.
4. Czy na thiefie brać się za crafting?? Czy są jakieś inne opcje (lepsze) dla thiefa??
5. Czy w grze są jakieś buffki??? 7 lat z lineage 2 i próbuje szukać jakiś wspomagaczy:P
6. Wracając do thiefa to te umiejętności z "F1" są przydzielane losowo?? i nie mam wpływu jakie to będą??
pozdrawiam:)
zanonimizowany950831 Junior
Nie sądziłem, że kupię u was abo ;) A jednak skłonił mnie ten poradnik. GW2 Jest tak obszerne, że trochę się gubie mam nadzieje, że poradnik mi pomoże.
Pozdrawiam! Dzięki za pracę
Asura18 Junior
Jak ktoś zaczyna grać to chętnie weźmiemy do gildii i pomożemy, piszcie na nick Alexander.3924
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
