Guild Wars 2: Umiejętności - broń
Aktualizacja:
Umiejętności - broń
Jak zostało to uprzednio wyjaśnione, każda klasa postaci posiada unikalne zdolności zależne od broni jaką w danej chwili posiada. Poniżej znajduje się lista ekwipunku dostępnego dla wszystkich postaci:
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | |
Axe | X, OH | X, OH | X | |||||
Dagger | X, OH | OH | X, OH | X, OH | ||||
Mace | X, OH | X | ||||||
Pistol | X, OH | X, OH | OH | |||||
Scepter | X | X | X | X | ||||
Sword | X | X, OH | X | X | X, OH | |||
Focus | OH | OH | OH | X | ||||
Shield | OH | OH | X | |||||
Torch | OH | OH | X | |||||
Warhorn | OH | OH | OH | |||||
Greatsword | X | X | X | X | ||||
Hammer | X | X | ||||||
Longbow | X | X | ||||||
Rifle | X | X | ||||||
Shortbow | X | X | ||||||
Staff | X | X | X | X | ||||
Harpoon | X | X | X | X | ||||
Spear | X | X | X | X | X | X | ||
Trident | X | X | X | X |
Legenda:
X - broń główna
OH - offhand (druga ręka)
Oprócz umiejętności pochodzących od wyżej wymienionego ekwipunku, niektóre postacie mają do dyspozycji dodatkowe zestawy zdolności ofensywnych. Przykładowo, inżynier może używać miotacza ognia lub granatów, zaś złodziej otrzymuje nowe ataki łącząc różne rodzaje broni głównej oraz oręża trzymanego w drugiej ręce. Dodatkowo Guild Wars 2 oferuje ogromną ilość tzw. environmental weapons - ekwipunku, który można podnieść z ziemi a następnie użyć w walce. Są to zarówno ogniste miecze, lodowe łuki, bazooki jak i broń improwizowana: rozbita butelka, deska czy też złamana gałąź. Do tej kategorii zaliczają się również różnorakie machiny oblężnicze takie jak trebusze, armaty czy wyrzutnie strzał. Podczas używania tego typu broni dostajemy do dyspozycji zupełnie nowy pasek umiejętności, lecz w przeciwieństwie do normalnego oręża nie musimy się uczyć bardziej zaawansowanych ataków - znamy je wszystkie od samego początku. Tego typu broń potrafi być znacznie silniejsza od podstawowej, ale często ma limit użyć i po wykonaniu kilkudziesięciu ataków rozpada się.
Chain skills
Niektóre ataki, tzw. chain skills, po użyciu odblokowują nam nową, zazwyczaj silniejszą umiejętność. W celu wykorzystania następnej zdolności musimy ponownie nacisnąć ten sam przycisk, który odpowiadał za poprzedni ruch. Przykładowo, wojownik używając miecza ma do dyspozycji atak impale, po użyciu którego rzuca on w przeciwnika trzymana bronią. Następnie w jego miejscu na pasku umiejętności pojawia się na pewien czas zdolność rip, która pozwala trafić ponownie tego samego wroga zadając mu większe obrażenia. Najważniejszą rzeczą, jaką trzeba zapamiętać w przypadku chain skills jest to, że jeśli chcemy wykorzystać je w pełni nie możemy przerwać ciągu ataków innym ruchem - musimy wykonać je w kolejności. Warto zawsze zakończyć całą serię przed wykorzystaniem innej zdolności, gdyż ostatnie uderzenie jest zazwyczaj o wiele silniejsze niż wszystkie składowe.

0
- Guild Wars 2 - poradnik
- Guild Wars 2: Poradnik do gry
- Guild Wars 2: Bohater i jego rozwój
- Guild Wars 2: Bohater i jego rozwój
- Guild Wars 2: Współczynniki główne
- Guild Wars 2: Współczynniki drugorzędne
- Guild Wars 2: Współczynniki zależne od profesji
- Guild Wars 2: Statystyki
- Guild Wars 2: Rozwój postaci
- Guild Wars 2: Skalowanie poziomu postaci; Cechy
- Guild Wars 2: Umiejętności
- Guild Wars 2: Umiejętności rasowe
- Guild Wars 2: Umiejętności - broń
- Guild Wars 2: Bohater i jego rozwój
- Guild Wars 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany759726 Junior
Jestem zachwycony jak zrobiono poradnik , jest bardzo pomocny wielkie dzięki szczególnie dla map do zapełnienia jednej brakowało mi zaledwie misji
HumanGhost Generał
Poradnik fajny. Mam tylko jedną uwagę do działu Umiejętności. Zabrakło opisu "Channeling skills". Warto by to uzupełnić.
zanonimizowany23874 Legend
Zakony sa zwiazane jedynie z linia fabularna danej postaci i poza nia nie maja wiekszego wplywu na gre, stad ich opis nie ma zbytnio sensu.
artorn Pretorianin
Cześć!
Mam parę pytań;p noobowatych (dopiero 3ci dzień w GW2 gram i proszę o rady).
1. Gram thiefem 9 poziom i mam problemy male z mobami koło 12 poziomu a jak są 2 to już hardcore;p. To norma:)?? Te z równym poziomem kładę jak się chce.
2. Używam głównie 2 dagerów a druga opcja to 2 rewolwery (zastanawiam się nad łukiem). Czy to dobra opcja??
3. Czy jeśli mam już wyuczone wszystkie 5 skili od broni (te po lewej) to one się jeszcze jakoś polepszają gdy ich używam czy razem z lvlem ich obrażenia się też zwiększają?? Pytam bo czasem mam wątpliwość czy przetestować inne opcje broni używanych a nie chcę żeby była później sytuacja, że moje obrażenia są słabe bo nie szlifowałem ich;p.
4. Czy na thiefie brać się za crafting?? Czy są jakieś inne opcje (lepsze) dla thiefa??
5. Czy w grze są jakieś buffki??? 7 lat z lineage 2 i próbuje szukać jakiś wspomagaczy:P
6. Wracając do thiefa to te umiejętności z "F1" są przydzielane losowo?? i nie mam wpływu jakie to będą??
pozdrawiam:)
zanonimizowany950831 Junior
Nie sądziłem, że kupię u was abo ;) A jednak skłonił mnie ten poradnik. GW2 Jest tak obszerne, że trochę się gubie mam nadzieje, że poradnik mi pomoże.
Pozdrawiam! Dzięki za pracę
Asura18 Junior
Jak ktoś zaczyna grać to chętnie weźmiemy do gildii i pomożemy, piszcie na nick Alexander.3924
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








