Współczynniki drugorzędne | Bohater i jego rozwój w Guild Wars 2
Aktualizacja:
Współczynniki drugorzędne
Obok współczynników głównych to one definiują naszą postać i jej zdolności oraz skuteczność w walce. W tym przypadku mamy do czynienia z trzema statystykami ofensywnymi: critical damage (obrażenia krytyczne), condition damage (obrażenia od negatywnych efektów), condition duration (czas trwania negatywnych efektów) oraz dwoma statystykami defensywnymi: boon duration (czas trwania pozytywnych efektów) oraz healing power (siła leczenia). Współczynniki drugorzędne można podnieść jedynie zwiększając traits (cechy) bądź zakładając odpowiedni ekwipunek. Podsumowując:
- Critical damage - każdy punkt wydany na odpowiednią cechę zwiększa nasze obrażenia krytyczne o 1%
- Condition damage - każdy punkt cech daje +10 do obrażeń od negatywnych efektów
- Condition duration - każdy punkt wydłuża czas trwania negatywnych efektów o 1%
- Boon duration - wydane punkty wydłużają czas trwania pozytywnych efektów o 1%
- Healing power - zwiększa siłę leczenia o +10 za każdy punkt wydany na odpowiednią cechę

0
- Guild Wars 2 - poradnik
- Guild Wars 2 - poradnik do gry
- Bohater i jego rozwój
- Bohater i jego rozwój w Guild Wars 2
- Współczynniki główne | Bohater i jego rozwój w Guild Wars 2
- Współczynniki drugorzędne | Bohater i jego rozwój w Guild Wars 2
- Współczynniki zależne od profesji | Bohater i jego rozwój w Guild Wars 2
- Statystyki | Bohater i jego rozwój w Guild Wars 2
- Rozwój postaci | Bohater i jego rozwój w Guild Wars 2
- Skalowanie poziomu postaci; Cechy | Bohater i jego rozwój w Guild Wars 2
- Umiejętności | Bohater i jego rozwój w Guild Wars 2
- Umiejętności rasowe | Bohater i jego rozwój w Guild Wars 2
- Umiejętności - broń | Bohater i jego rozwój w Guild Wars 2
- Bohater i jego rozwój
- Guild Wars 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany759726 Junior
Jestem zachwycony jak zrobiono poradnik , jest bardzo pomocny wielkie dzięki szczególnie dla map do zapełnienia jednej brakowało mi zaledwie misji
HumanGhost Generał
Poradnik fajny. Mam tylko jedną uwagę do działu Umiejętności. Zabrakło opisu "Channeling skills". Warto by to uzupełnić.
zanonimizowany23874 Legend
Zakony sa zwiazane jedynie z linia fabularna danej postaci i poza nia nie maja wiekszego wplywu na gre, stad ich opis nie ma zbytnio sensu.
artorn Pretorianin
Cześć!
Mam parę pytań;p noobowatych (dopiero 3ci dzień w GW2 gram i proszę o rady).
1. Gram thiefem 9 poziom i mam problemy male z mobami koło 12 poziomu a jak są 2 to już hardcore;p. To norma:)?? Te z równym poziomem kładę jak się chce.
2. Używam głównie 2 dagerów a druga opcja to 2 rewolwery (zastanawiam się nad łukiem). Czy to dobra opcja??
3. Czy jeśli mam już wyuczone wszystkie 5 skili od broni (te po lewej) to one się jeszcze jakoś polepszają gdy ich używam czy razem z lvlem ich obrażenia się też zwiększają?? Pytam bo czasem mam wątpliwość czy przetestować inne opcje broni używanych a nie chcę żeby była później sytuacja, że moje obrażenia są słabe bo nie szlifowałem ich;p.
4. Czy na thiefie brać się za crafting?? Czy są jakieś inne opcje (lepsze) dla thiefa??
5. Czy w grze są jakieś buffki??? 7 lat z lineage 2 i próbuje szukać jakiś wspomagaczy:P
6. Wracając do thiefa to te umiejętności z "F1" są przydzielane losowo?? i nie mam wpływu jakie to będą??
pozdrawiam:)
zanonimizowany950831 Junior
Nie sądziłem, że kupię u was abo ;) A jednak skłonił mnie ten poradnik. GW2 Jest tak obszerne, że trochę się gubie mam nadzieje, że poradnik mi pomoże.
Pozdrawiam! Dzięki za pracę
Asura18 Junior
Jak ktoś zaczyna grać to chętnie weźmiemy do gildii i pomożemy, piszcie na nick Alexander.3924
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
