Guild Wars 2: Checkpoint 1-2 World 1 - Zone 3 Kingdom of Fungus
Aktualizacja:
Checkpoint 1->2
Zaraz za pierwszym checkpointem musisz wykonać kilka prostych skoków, aby dostać się do świecidełka pilnowanego przez żabę.

Droga do pierwszego Baubla za drugim checkpointem.
Po zebraniu Bauble użyj grzybka, z którego przed chwilą wskoczyłeś do żaby. Tym razem skieruj się w drugą stronę, na grubą wystającą gałąź drzewa i stamtąd na liść sąsiadujący z dość dużą pochyłą gałęzią, na szczycie której znajduje się pojedynczy Bauble.

Skok z trampoliny na wystającą gałąź.

Droga do liścia i trudnego skoku na pochyłą gałąź.
Aby wylądować na wspomnianej gałęzi wyskok wykonaj, gdy postać praktycznie już zbiegnie z liścia, w ostatnim możliwym momencie. Wyćwiczenie tego może chwilę potrwać, ale jest to jak najbardziej wykonalne.

Trudny do wykonania skok na gałąź z jednym Baublem.
Po zebraniu świecidełka z góry gałęzi możesz przeskoczyć na liść obok i udać się w stanę sporej gromadki małp. Dobrym pomysłem byłoby uporać się z nimi wszystkimi w poszukiwaniu klucza.
W tle widać niebieską małpę na podwyższonej gałęzi a za nią Bauble.

Pojedynczy Bauble pilnowany przez niebieską małpę.
Z tego miejsca widać już następny checkpoint, przyda się teraz klucz, bo przed samym checkpointem czeka skrzynia do otworzenia.
Po wskoczeniu na gałąź prowadzącą do następnego etapu spójrz w lewo, na ścianie jest długi stopień, na który możesz wskoczyć z pobliskich narośli, z tego stopnia z kolei możesz przeskoczyć przez kilka rosiczek i na ścianę, po której można wejść trochę wyżej do skrzyni.

Seria skoków do skrzyni.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany759726 Junior
Jestem zachwycony jak zrobiono poradnik , jest bardzo pomocny wielkie dzięki szczególnie dla map do zapełnienia jednej brakowało mi zaledwie misji
HumanGhost Generał
Poradnik fajny. Mam tylko jedną uwagę do działu Umiejętności. Zabrakło opisu "Channeling skills". Warto by to uzupełnić.
zanonimizowany23874 Legend
Zakony sa zwiazane jedynie z linia fabularna danej postaci i poza nia nie maja wiekszego wplywu na gre, stad ich opis nie ma zbytnio sensu.
artorn Pretorianin
Cześć!
Mam parę pytań;p noobowatych (dopiero 3ci dzień w GW2 gram i proszę o rady).
1. Gram thiefem 9 poziom i mam problemy male z mobami koło 12 poziomu a jak są 2 to już hardcore;p. To norma:)?? Te z równym poziomem kładę jak się chce.
2. Używam głównie 2 dagerów a druga opcja to 2 rewolwery (zastanawiam się nad łukiem). Czy to dobra opcja??
3. Czy jeśli mam już wyuczone wszystkie 5 skili od broni (te po lewej) to one się jeszcze jakoś polepszają gdy ich używam czy razem z lvlem ich obrażenia się też zwiększają?? Pytam bo czasem mam wątpliwość czy przetestować inne opcje broni używanych a nie chcę żeby była później sytuacja, że moje obrażenia są słabe bo nie szlifowałem ich;p.
4. Czy na thiefie brać się za crafting?? Czy są jakieś inne opcje (lepsze) dla thiefa??
5. Czy w grze są jakieś buffki??? 7 lat z lineage 2 i próbuje szukać jakiś wspomagaczy:P
6. Wracając do thiefa to te umiejętności z "F1" są przydzielane losowo?? i nie mam wpływu jakie to będą??
pozdrawiam:)
zanonimizowany950831 Junior
Nie sądziłem, że kupię u was abo ;) A jednak skłonił mnie ten poradnik. GW2 Jest tak obszerne, że trochę się gubie mam nadzieje, że poradnik mi pomoże.
Pozdrawiam! Dzięki za pracę
Asura18 Junior
Jak ktoś zaczyna grać to chętnie weźmiemy do gildii i pomożemy, piszcie na nick Alexander.3924
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
