Checkpoint 1-2 | World 1 - Zone 1 (Sunny Glade) w Guild Wars 2
Aktualizacja:
Checkpoint 1->2
Zanim wybierzesz się na polowanie na małpy skręć w lewo, tam na ścianie kryją się drzwi do pierwszego sklepu, w nim możesz zaopatrzyć się w:
- Digger (umiejętność #8 - kopanie w poszukiwaniu Baubli) - 100 Baubles
- 1-Up (dodaje życie) - 20 Baubles
- Key (klucz pozwalający otworzyć skrzynię) - 25 Baubles
- Small Health Refill (napój odnawiający jedno serce życia) - 5 Baubles
Po pierwszym checkpoincie możesz iść dołem, lub górą. Górna ścieżka wymaga trochę skakania i zmierzenia się z kilkoma małpami, ale po drodze zbierzesz 4 Bauble.
Po uporaniu się z przeciwnikami i po zebraniu widocznych Baubli czas na kolejną skrzynię znajdującą się na podwyższeniu, na środku planszy. Tym razem klucz do skrzyni z 20 Baublami w środku musisz wyrwać z rąk jednej z małp, niestety nie wiadomo, która go ma, więc bij do skutku.
Zostało jeszcze 52% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Guild Wars 2 - poradnik
- Guild Wars 2: Super Adventure Box - poradnik do gry
- World 1 - Zone 1 (Sunny Glade)
- Start-Checkpoint 1 | World 1 - Zone 1 (Sunny Glade) w Guild Wars 2
- Checkpoint 1-2 | World 1 - Zone 1 (Sunny Glade) w Guild Wars 2
- Checkpoint 2-3 | World 1 - Zone 1 (Sunny Glade) w Guild Wars 2
- Checkpoint 3-4 | World 1 - Zone 1 (Sunny Glade) w Guild Wars 2
- Checkpoint 4-Boss | World 1 - Zone 1 (Sunny Glade) w Guild Wars 2
- World 1 - Zone 1 (Sunny Glade)
- Guild Wars 2: Super Adventure Box - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany759726 Junior
Jestem zachwycony jak zrobiono poradnik , jest bardzo pomocny wielkie dzięki szczególnie dla map do zapełnienia jednej brakowało mi zaledwie misji
HumanGhost Generał
Poradnik fajny. Mam tylko jedną uwagę do działu Umiejętności. Zabrakło opisu "Channeling skills". Warto by to uzupełnić.
zanonimizowany23874 Legend
Zakony sa zwiazane jedynie z linia fabularna danej postaci i poza nia nie maja wiekszego wplywu na gre, stad ich opis nie ma zbytnio sensu.
artorn Pretorianin
Cześć!
Mam parę pytań;p noobowatych (dopiero 3ci dzień w GW2 gram i proszę o rady).
1. Gram thiefem 9 poziom i mam problemy male z mobami koło 12 poziomu a jak są 2 to już hardcore;p. To norma:)?? Te z równym poziomem kładę jak się chce.
2. Używam głównie 2 dagerów a druga opcja to 2 rewolwery (zastanawiam się nad łukiem). Czy to dobra opcja??
3. Czy jeśli mam już wyuczone wszystkie 5 skili od broni (te po lewej) to one się jeszcze jakoś polepszają gdy ich używam czy razem z lvlem ich obrażenia się też zwiększają?? Pytam bo czasem mam wątpliwość czy przetestować inne opcje broni używanych a nie chcę żeby była później sytuacja, że moje obrażenia są słabe bo nie szlifowałem ich;p.
4. Czy na thiefie brać się za crafting?? Czy są jakieś inne opcje (lepsze) dla thiefa??
5. Czy w grze są jakieś buffki??? 7 lat z lineage 2 i próbuje szukać jakiś wspomagaczy:P
6. Wracając do thiefa to te umiejętności z "F1" są przydzielane losowo?? i nie mam wpływu jakie to będą??
pozdrawiam:)
zanonimizowany950831 Junior
Nie sądziłem, że kupię u was abo ;) A jednak skłonił mnie ten poradnik. GW2 Jest tak obszerne, że trochę się gubie mam nadzieje, że poradnik mi pomoże.
Pozdrawiam! Dzięki za pracę
Asura18 Junior
Jak ktoś zaczyna grać to chętnie weźmiemy do gildii i pomożemy, piszcie na nick Alexander.3924
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
