Checkpoint 1-2 | World 1 - Zone 2 (Dark Woods) w Guild Wars 2
Aktualizacja:
Checkpoint 1->2
Kilka kroków za checkpointem na ziemi leży pierwszy Bauble, tu uwaga na nowego przeciwnika - pająki.

Pierwsze świecidełka zaraz za checkpointem, skośny pień drzewa prowadzi na wyższe poziomy.
Na lewo od pierwszego Baubla, w zawalonym pniu drzewa czeka na zebranie kolejny. Niewiele dalej, na dwóch liściach lilii wodnej leżą kolejne dwie błyskotki.

Trzeci i czwarty Bauble za checkpointem #2.
Zaraz za Liliami widać drzwi pierwszego sklepu, gdzie do kupienia jest:
- Mini Bomb (najczęściej stosowana w odkrywaniu dodatkowych lokacji, bomba używa Baubli jako amunicji, można nią rzucać, lub umieścić jako ładunek, aby odkryć wszystkie dodatkowe pomieszczenia warto zaopatrzyć się w nią jak najwcześniej) - 200 Baubles
- 1-Up (dodaje życie) - 20 Baubles
- Key (klucz pozwalający otworzyć skrzynię) - 25 Baubles
- Small Health Refill (napój odnawiający jedno serce życia) - 5 Baubles

Sklep z pierwszą mini-bombą.
Za moment dostaniesz się do kolejnej skrzynki, w związku z czym masz do wyboru: kupić od razu klucz, albo poszukiwać darmowego klucza polując na małpy.
Czas na kolejne piętra. Aby wejść wyżej trzeba cofnąć się do zawalonego drzewa, w którym był drugi Bauble. Idź w górę przez środek skośnego pnia i zbierzesz po drodze 3 Bauble.

Ze skośnego pnia droga prowadzi do następnej skrzyni.
Ze szczytu wspomnianego pnia musisz przeskoczyć na pobliski liść i udać się w stronę wielkiego, ułamanego drzewa. Skocz do środka drzewa z krawędzi gałęzi, aby zebrać pojedynczy Bauble, niżej czeka skrzynia.

Po zebraniu Baubli ze skrzyni możemy udać się do następnego checkpointu.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany759726 Junior
Jestem zachwycony jak zrobiono poradnik , jest bardzo pomocny wielkie dzięki szczególnie dla map do zapełnienia jednej brakowało mi zaledwie misji
HumanGhost Generał
Poradnik fajny. Mam tylko jedną uwagę do działu Umiejętności. Zabrakło opisu "Channeling skills". Warto by to uzupełnić.
zanonimizowany23874 Legend
Zakony sa zwiazane jedynie z linia fabularna danej postaci i poza nia nie maja wiekszego wplywu na gre, stad ich opis nie ma zbytnio sensu.
artorn Pretorianin
Cześć!
Mam parę pytań;p noobowatych (dopiero 3ci dzień w GW2 gram i proszę o rady).
1. Gram thiefem 9 poziom i mam problemy male z mobami koło 12 poziomu a jak są 2 to już hardcore;p. To norma:)?? Te z równym poziomem kładę jak się chce.
2. Używam głównie 2 dagerów a druga opcja to 2 rewolwery (zastanawiam się nad łukiem). Czy to dobra opcja??
3. Czy jeśli mam już wyuczone wszystkie 5 skili od broni (te po lewej) to one się jeszcze jakoś polepszają gdy ich używam czy razem z lvlem ich obrażenia się też zwiększają?? Pytam bo czasem mam wątpliwość czy przetestować inne opcje broni używanych a nie chcę żeby była później sytuacja, że moje obrażenia są słabe bo nie szlifowałem ich;p.
4. Czy na thiefie brać się za crafting?? Czy są jakieś inne opcje (lepsze) dla thiefa??
5. Czy w grze są jakieś buffki??? 7 lat z lineage 2 i próbuje szukać jakiś wspomagaczy:P
6. Wracając do thiefa to te umiejętności z "F1" są przydzielane losowo?? i nie mam wpływu jakie to będą??
pozdrawiam:)
zanonimizowany950831 Junior
Nie sądziłem, że kupię u was abo ;) A jednak skłonił mnie ten poradnik. GW2 Jest tak obszerne, że trochę się gubie mam nadzieje, że poradnik mi pomoże.
Pozdrawiam! Dzięki za pracę
Asura18 Junior
Jak ktoś zaczyna grać to chętnie weźmiemy do gildii i pomożemy, piszcie na nick Alexander.3924
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
