Gloomwood: Kod 0451 z immersive simów - czy można wprowadzić?
0451 to kombinacja wykorzystywana chętnie w immersive simach jako pierwszy kod do wprowadzenia. Z tej strony poradnika do Gloomwood dowiecie się czy ma ona zastosowanie w grze.
Aktualizacja:
Gloomwood to reprezentant gatunku immersive sim i w związku z tym może Was interesować to czy na początku gry można wprowadzić kombinację 0451 oraz czy pozwoli to na odblokowanie dostępu do jakiegoś przejścia czy pojemnika.
Poniższy opis odwołuje się do wydania early access gry Gloomwood, którego pierwszą wersję wydano 6 września 2022 roku. Jest duża szansa, że autorzy mogą jeszcze poważnie zmienić przebieg początku kampanii z gry.

Dla przypomnienia kombinacja do zamka 0451 jest blisko powiązana z gatunkiem immersive simów, reprezentowanym przez takie produkcje jak Bioshock, Deus Ex czy Dishonored. W grach z tego gatunku jest ona chętnia wykorzystywana jako pierwszy kod do wprowadzenia np. w zamku elektronicznym czy jakimś urządzeniu.
W Gloomwood nie wykorzystacie niestety kodu 0451. Jedyne miejsca, w których można wpisywać kombinacje, to sejfy odnajdywane w świecie gry. Pierwsze sejfy z lokacji Croup's Fishery posiadają trzycyfrowe kombinacje i nawet jeśli wpiszecie skrócone wersje słynnego kodu (451) to nie doprowadzi to do ich otwarcia. Musicie skorzystać z innych kombinacji do sejfów, które opisaliśmy w osobnym rozdziale.
W wersji gry Gloomwood z wczesnego dostępu nie ma innych okazji do wpisania czterocyfrowego kodu. Nie znajdziecie żadnych zamków ani urządzeń pozwalających na wprowadzanie kodów. Być może ulegnie to jeszcze zmianie przy okazji dalszego aktualizowania gry czy wydania jej pełnej wersji.
0
- Gloomwood - poradnik do gry
- Gloomwood: Poradnik do gry
- Gloomwood: FAQ
- Gloomwood: Zapisywanie gry - jak sejwować, fonografy (Phonographs)
- Gloomwood: Broń palna - jak zdobyć rewolwer, pistolet z tłumikiem, strzelbę?
- Gloomwood: Walka - czy jest obowiązkowa, ścieżka pacyfisty
- Gloomwood: Źródła światła - czy można gasić pochodnie i lampy?
- Gloomwood: Kod 0451 z immersive simów - czy można wprowadzić?
- Gloomwood: Poprzednie lokacje - czy można powracać, skróty, backtracking
- Gloomwood: Leczenie - jak odzyskać punkty zdrowia (Health)?
- Gloomwood: Amunicja do rewolweru, pistoletu, strzelby - jak zdobywać?
- Gloomwood: Obracanie przedmiotów w inwentarzu - jak aktywować akcję?
- Gloomwood: Rzut przedmiotem - jak wykonać akcję?
- Gloomwood: FAQ
- Gloomwood: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mamrobaki Legionista
W przypadku potworów można rzucić głowę lub inne kończyny przeciwników, żeby odciągnąć uwagę, albo za ich pomocą wciągnąć je w pułapkę.
Ogólnie to trochę osobliwy pomysł pisać poradnik - biorąc pod uwagę, że mechaniki jeszcze zapewne ulegną zmianie (już twórcy mówią o rozwinięciu systemu save oraz o pracy nad AI przeciwników).
Stranger. Senator

Dzięki za podpowiedź, zaktualizujemy poradnik.
Co do samej idei pisania poradników na bazie wersji early access itp. to obecnie nie jest już tak, że tworzymy 1 wersję poradnika i zamykamy go na amen. Nasze poradnik mogą ewoluować razem z grami, które opisują i otrzymywać zupełnie nową lub mocno zmodyfikowaną treść.
Bielow86 Junior
Ważne aby zaznaczyć (a nie ma o tym słowa w poradniku), że latarnię i inne źródła światła [ale nie pochodnię czy lampy z sufitu] można niszczyć strzałami z rewolweru, strzelby a także specjalnymi nabojami z sejfu z Undertaker Pistol.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.