Gloomwood: Sejf z biura (Accounting Office) w Croup's Fishery - kombinacja do sejfu, zawartość
W etapie Croup’s Fishery w Gloomwood możecie znaleźć sejf w biurze Accounting Office. Ta strona poradnika wyjaśnia jak dotrzeć do sejfu, jak ustalić kombinację do niego i jakie unikalne skarby znajdują się w sejfie z biura.
Aktualizacja:
W grze Gloomwood możecie znaleźć sejf w biurze Accounting Office z lokacji Croup's Fishery (wioska rybacka). Z opisu przejścia w naszym poradniku dowiecie się jak dotrzeć do pomieszczenia sejfem, jaka jest kombinacja do sejfu z Accounting Office oraz jakie skarby możecie znaleźć po otwarciu sejfu.
- Lokalizacja sejfu - biuro Accounting Office
- Ustalenie kombinacji i otwarcie sejfu
- Unikalne przedmioty składowane w sejfie z biura
Lokalizacja sejfu - biuro Accounting Office

Croup's Fishery to dla przypomnienia wioska rybacka - pierwsza lokacja odwiedzana w grze. Sejf jest w głównym budynku wioski, w którym rozpoczniecie zmagania.
Musicie dotrzeć do biura Accounting Office, które zaznaczyliśmy na powyższym obrazku. Jest ono na wyższym piętrze Factory Floor. Dla przypomnienia mapę tego piętra możecie znaleźć w mniejszym biurze Front Office w północnej części tego budynku (po więcej informacji przejdźcie do naszej solucji).

Jest kilka sposobów na dotarcie do biura i możecie wybrać dowolny z nich:
Wariant 1 - Użycie nieaktywnego szybu windy: W początkowej części etapu musicie uruchomić windę w pomieszczeniu, w którym była walizka bohatera. Dotrzecie dzięki temu na wyższe piętro budynku. Zajmijcie się jego zbadaniem i odszukajcie nieczynny szyb windy, który zasłaniają deski (powyższy obrazek). Możecie je zniszczyć z pomocą broni białej.

W szybie jest rozwieszony łańcuch. Wykonajcie precyzyjny skok żeby się go złapać. Wdrapcie się po łańcuchu na samą górę. Pozwoli to Wam wykonać skok w stronę otworu prowadzącego do biura (powyższy obrazek).

Wariant 2 - Rozbicie jednego z okien biura. Ta opcja staje się możliwa po tym jak po wyjściu z głównego budynku zaczniecie wspinać się po jego niższych dachach. Jeden z nich może doprowadzić Was do rzędu dużych okien (powyższy obrazek). Wystarczy rozbić dowolne z nich.
Tłuczone szkło zaalarmuje okolicznych strażników. Nie wchodźcie od razu do biura lub zgaście w nim światło i przeczekajcie w ukryciu, aż wartownicy dotrą do pomieszczenia, sprawdzą je i powrócą do zielonego stanu.

Wariant 3 - Użycie klatki schodowej A (Stairwell A): Zanim dotrzecie do klatki schodowej musicie rozejrzeć się przed głównym budynkiem za przeciwnikiem, który ma przy sobie klucz (powyższy obrazek). Możecie go zdobyć polegając na kradzieży kieszonkowej lub zabijając tę postać.

Po dotarciu do klatki Stairwell A dotrzyjcie na najwyższe piętro. Uzyjcie klucza do otwarcia drzwi do biura Accounting Office.
Ustalenie kombinacji i otwarcie sejfu

Wszystkie powyższe warianty pozwolą Wam dotrzeć do pomieszczenia z sejfem - pokazuje go dołączony obrazek.

Kod do sejfu możecie pozyskać sprytem - użyjcie przełącznika, by zgasić światło. Powodem takiego zachowania jest to, że kombinacja jest widoczna tylko w ciemnościach - to 363 (powyższy obrazek).
Ustawcie 3 poprawne cyfry wchodząc w interakcję z obrotowymi mechanizmami i następnie pociągnijcie za rączkę.
Unikalne przedmioty składowane w sejfie z biura

W sejfie znajdziecie przede wszystkim rewolwer (Revolver) - to jedna z odmian broni palnej w grze. Nie jest to jedyna okazja do zdobycia tej konkretnej broni, bo drugi rewolwer jest w chatce niedaleko wejścia do kopalni (końcowa część wizyty w Croup's Fishery). Otwarcie sejfu pozwoli Wam po prostu wcześniej zacząć używać tej broni.
W sejfie są też broszka Widow's Brooch (kosztowność) oraz naboje do rewolweru.
0
Komentarze czytelników
Stranger. Senator

Dzięki, rozbudujemy opis przy okazji aktualizownania poradnika. Próbowałem je niszczyć tylko bronią białą. ;)
Bielow86 Junior
Ważne aby zaznaczyć (a nie ma o tym słowa w poradniku), że latarnię i inne źródła światła [ale nie pochodnię czy lampy z sufitu] można niszczyć strzałami z rewolweru, strzelby a także specjalnymi nabojami z sejfu z Undertaker Pistol.
mamrobaki Legionista
Rozumiem, dzięki za odpowiedź. Trzymam kciuki za poradnik!
Stranger. Senator

Dzięki za podpowiedź, zaktualizujemy poradnik.
Co do samej idei pisania poradników na bazie wersji early access itp. to obecnie nie jest już tak, że tworzymy 1 wersję poradnika i zamykamy go na amen. Nasze poradnik mogą ewoluować razem z grami, które opisują i otrzymywać zupełnie nową lub mocno zmodyfikowaną treść.
mamrobaki Legionista
W przypadku potworów można rzucić głowę lub inne kończyny przeciwników, żeby odciągnąć uwagę, albo za ich pomocą wciągnąć je w pułapkę.
Ogólnie to trochę osobliwy pomysł pisać poradnik - biorąc pod uwagę, że mechaniki jeszcze zapewne ulegną zmianie (już twórcy mówią o rozwinięciu systemu save oraz o pracy nad AI przeciwników).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.