Gloomwood: Dokumenty w Croup's Fishery - lista znajdziek
W trakcie eksploracji Croup’s Fishery w Gloomwood możecie odnajdywać dokumenty i czytać je – są one jedną z odmian sekretów w grze. Na tej stronie poradnika jest lista dokumentów z wioski rybackiej.
Aktualizacja:
Dokumenty w Gloomwood możecie traktować jako sekrety, gdyż trzeba je odnaleźć i każdy ma unikalną treść. Na tej stronie poradnika zamieściliśmy zestawienie dokumentów z lokacji Croup's Fishery (pierwszy etap gry - wioska rybacka). Skorzystanie z porad ułatwi Wam zbadanie Croup's Fishery w 100%.
Nie wszystkie odnajdywane dokumenty zostaną przeniesione do Waszego inwentarza. Niektóre możecie jedynie przeczytać i notatka pozostanie np. przyczepiona do ściany. Opisane poniżej sekrety możecie odnajdywać i oglądać w dowolnej kolejności.
- Dokument #1 - Mapa Countryside Sketch (mapa startowych lokacji)
- Dokument #2 - Fishery Lift Buttons (notatka obok nieczynnej windy)
- Dokument #3 - Fishery Generator Crank (notatka w pokoju Power)
- Dokument #4 - Fishery Blueprints: Cellar Floor (mapa piwnicy budynku)
- Dokument #5 - Prisoner Log (pomieszczenie z tarczą)
- Dokument #6 - Mr. Croup's Confession (notatka w biurze z sejfem)
- Dokument #7 - Bill of Expenses (pokój obok Stairwell A)
- Dokument #8 - Fishery Blueprints: Factory Floor (mapa głównego piętra budynku)
Dokument #1 - Mapa Countryside Sketch (mapa startowych lokacji)

Mapę tę automatycznie pozyskacie po odnalezieniu walizki służącej jako inwentarz głównego bohatera. Walizkę zdobywa się niedługo po rozpoczęciu gry i nie możecie tegop przegapić. Możecie od razu otworzyć dziennik i przejść do zakładki map. Rysunek pokazuje lokacje, które odwiedzicie w początkowej części kampanii.
Dokument #2 - Fishery Lift Buttons (notatka obok nieczynnej windy)

W tym samym pomieszczeniu, w którym była walizka, znajduje się nieczynna winda. Notatka wisi na ścianie obok przycisków windy. Możecie dowiedzieć się z niej o konieczności naprawienia windy, tzn. odnalezienia przycisku do sprowadzenia jej na dół.
Dokument #3 - Fishery Generator Crank (notatka w pokoju Power)

Tuż po tym jak ukradniecie strażnikowi pierwszy klucz dotrzecie do pomieszczenia Power z głównego budynku. Notatka wisi na płocie obok zamkniętego przejścia.
Dokument #4 - Fishery Blueprints: Cellar Floor (mapa piwnicy budynku)

Mapę również znajdziecie w pomieszczeniu Power, w którym pozyskuje się również przycisk windy (przedmiot questowy). Na mapie narysowane są wszystkie pomieszczenia z piwnicy głównego budynku Croup's Fishery.
Mapa nie pokazuje aktualnej lokalizacji bohatera, ale możecie się łatwo rozeznać po nazwach pomieszczeń (rozpoczynacie w pomieszczeniu Workshop).
Dokument #5 - Prisoner Log (pomieszczenie z tarczą)

Pozyskanie tego sekretu jest możliwe niedługo po uruchomieniu windy i dotarciu na główne piętro budynku. Pozbądźcie się w dowolny sposób strażnika z pomieszczenia z dużą tarczą. W okolicy tej znajdziecie poszukiwany sekret - leży obok zapalonej lampy.
Dokument #6 - Mr. Croup's Confession (notatka w biurze z sejfem)

Musicie przedostać się do biura Accounting Office na jednym z wyższych pięter głównego budynku, czyli tego samego, w którym jest też jeden z sejfów. Opisaliśmy to na stronie Sejf z biura w Croup's Fishery. Sekret leży na dużym biurku.
Dokument #7 - Bill of Expenses (pokój obok Stairwell A)

W trakcie eksploracji głównego piętra budynku w Croup's Fishery dotrzyjcie do klatki schodowej Stairwell A. Musicie zbadać pomieszczenie biurowe ze środkowego piętra, w którym spotkacie co najmniej 1 wartownika. Poszukiwany dokument leży na biurku.
Dokument #8 - Fishery Blueprints: Factory Floor (mapa głównego piętra budynku)

Mapa jest w małym oszklonym biurze z północnej części głównego budynku. Bardzo prawdopodobne jest, że przejdziecie obok niego w drodze do przełączników odblokowujących wyjście z budynku. Na mapie narysowane są wszystkie pomieszczenia z głównego poziomu Croup's Fishery.
Mapa nie pokazuje aktualnej lokalizacji bohatera, ale możecie się łatwo rozeznać po nazwach pomieszczeń (rozpoczynacie w pomieszczeniu Front Office).
0
Komentarze czytelników
Stranger. Senator

Dzięki, rozbudujemy opis przy okazji aktualizownania poradnika. Próbowałem je niszczyć tylko bronią białą. ;)
Bielow86 Junior
Ważne aby zaznaczyć (a nie ma o tym słowa w poradniku), że latarnię i inne źródła światła [ale nie pochodnię czy lampy z sufitu] można niszczyć strzałami z rewolweru, strzelby a także specjalnymi nabojami z sejfu z Undertaker Pistol.
mamrobaki Legionista
Rozumiem, dzięki za odpowiedź. Trzymam kciuki za poradnik!
Stranger. Senator

Dzięki za podpowiedź, zaktualizujemy poradnik.
Co do samej idei pisania poradników na bazie wersji early access itp. to obecnie nie jest już tak, że tworzymy 1 wersję poradnika i zamykamy go na amen. Nasze poradnik mogą ewoluować razem z grami, które opisują i otrzymywać zupełnie nową lub mocno zmodyfikowaną treść.
mamrobaki Legionista
W przypadku potworów można rzucić głowę lub inne kończyny przeciwników, żeby odciągnąć uwagę, albo za ich pomocą wciągnąć je w pułapkę.
Ogólnie to trochę osobliwy pomysł pisać poradnik - biorąc pod uwagę, że mechaniki jeszcze zapewne ulegną zmianie (już twórcy mówią o rozwinięciu systemu save oraz o pracy nad AI przeciwników).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.