Gloomwood: Dokumenty w Croup's Fishery - lista znajdziek

W trakcie eksploracji Croup’s Fishery w Gloomwood możecie odnajdywać dokumenty i czytać je – są one jedną z odmian sekretów w grze. Na tej stronie poradnika jest lista dokumentów z wioski rybackiej.

Poradniki

Aktualizacja:

Spis treści

Dokumenty w Gloomwood możecie traktować jako sekrety, gdyż trzeba je odnaleźć i każdy ma unikalną treść. Na tej stronie poradnika zamieściliśmy zestawienie dokumentów z lokacji Croup's Fishery (pierwszy etap gry - wioska rybacka). Skorzystanie z porad ułatwi Wam zbadanie Croup's Fishery w 100%.

Nie wszystkie odnajdywane dokumenty zostaną przeniesione do Waszego inwentarza. Niektóre możecie jedynie przeczytać i notatka pozostanie np. przyczepiona do ściany. Opisane poniżej sekrety możecie odnajdywać i oglądać w dowolnej kolejności.

Dokument #1 - Mapa Countryside Sketch (mapa startowych lokacji)

Mapę tę automatycznie pozyskacie po odnalezieniu walizki służącej jako inwentarz głównego bohatera - Gloomwood: Dokumenty w Croups Fishery - lista znajdziek - Gloomwood - poradnik do gry

Mapę tę automatycznie pozyskacie po odnalezieniu walizki służącej jako inwentarz głównego bohatera. Walizkę zdobywa się niedługo po rozpoczęciu gry i nie możecie tegop przegapić. Możecie od razu otworzyć dziennik i przejść do zakładki map. Rysunek pokazuje lokacje, które odwiedzicie w początkowej części kampanii.

Dokument #2 - Fishery Lift Buttons (notatka obok nieczynnej windy)

W tym samym pomieszczeniu, w którym była walizka, znajduje się nieczynna winda - Gloomwood: Dokumenty w Croups Fishery - lista znajdziek - Gloomwood - poradnik do gry

W tym samym pomieszczeniu, w którym była walizka, znajduje się nieczynna winda. Notatka wisi na ścianie obok przycisków windy. Możecie dowiedzieć się z niej o konieczności naprawienia windy, tzn. odnalezienia przycisku do sprowadzenia jej na dół.

Dokument #3 - Fishery Generator Crank (notatka w pokoju Power)

Tuż po tym jak ukradniecie strażnikowi pierwszy klucz dotrzecie do pomieszczenia Power z głównego budynku - Gloomwood: Dokumenty w Croups Fishery - lista znajdziek - Gloomwood - poradnik do gry

Tuż po tym jak ukradniecie strażnikowi pierwszy klucz dotrzecie do pomieszczenia Power z głównego budynku. Notatka wisi na płocie obok zamkniętego przejścia.

Dokument #4 - Fishery Blueprints: Cellar Floor (mapa piwnicy budynku)

Mapę również znajdziecie w pomieszczeniu Power, w którym pozyskuje się również przycisk windy (przedmiot questowy) - Gloomwood: Dokumenty w Croups Fishery - lista znajdziek - Gloomwood - poradnik do gry

Mapę również znajdziecie w pomieszczeniu Power, w którym pozyskuje się również przycisk windy (przedmiot questowy). Na mapie narysowane są wszystkie pomieszczenia z piwnicy głównego budynku Croup's Fishery.

Mapa nie pokazuje aktualnej lokalizacji bohatera, ale możecie się łatwo rozeznać po nazwach pomieszczeń (rozpoczynacie w pomieszczeniu Workshop).

Dokument #5 - Prisoner Log (pomieszczenie z tarczą)

Pozyskanie tego sekretu jest możliwe niedługo po uruchomieniu windy i dotarciu na główne piętro budynku - Gloomwood: Dokumenty w Croups Fishery - lista znajdziek - Gloomwood - poradnik do gry

Pozyskanie tego sekretu jest możliwe niedługo po uruchomieniu windy i dotarciu na główne piętro budynku. Pozbądźcie się w dowolny sposób strażnika z pomieszczenia z dużą tarczą. W okolicy tej znajdziecie poszukiwany sekret - leży obok zapalonej lampy.

Dokument #6 - Mr. Croup's Confession (notatka w biurze z sejfem)

Musicie przedostać się do biura Accounting Office na jednym z wyższych pięter głównego budynku, czyli tego samego, w którym jest też jeden z sejfów - Gloomwood: Dokumenty w Croups Fishery - lista znajdziek - Gloomwood - poradnik do gry

Musicie przedostać się do biura Accounting Office na jednym z wyższych pięter głównego budynku, czyli tego samego, w którym jest też jeden z sejfów. Opisaliśmy to na stronie Sejf z biura w Croup's Fishery. Sekret leży na dużym biurku.

Dokument #7 - Bill of Expenses (pokój obok Stairwell A)

W trakcie eksploracji głównego piętra budynku w Croups Fishery dotrzyjcie do klatki schodowej Stairwell A - Gloomwood: Dokumenty w Croups Fishery - lista znajdziek - Gloomwood - poradnik do gry

W trakcie eksploracji głównego piętra budynku w Croup's Fishery dotrzyjcie do klatki schodowej Stairwell A. Musicie zbadać pomieszczenie biurowe ze środkowego piętra, w którym spotkacie co najmniej 1 wartownika. Poszukiwany dokument leży na biurku.

Dokument #8 - Fishery Blueprints: Factory Floor (mapa głównego piętra budynku)

Mapa jest w małym oszklonym biurze z północnej części głównego budynku - Gloomwood: Dokumenty w Croups Fishery - lista znajdziek - Gloomwood - poradnik do gry

Mapa jest w małym oszklonym biurze z północnej części głównego budynku. Bardzo prawdopodobne jest, że przejdziecie obok niego w drodze do przełączników odblokowujących wyjście z budynku. Na mapie narysowane są wszystkie pomieszczenia z głównego poziomu Croup's Fishery.

Mapa nie pokazuje aktualnej lokalizacji bohatera, ale możecie się łatwo rozeznać po nazwach pomieszczeń (rozpoczynacie w pomieszczeniu Front Office).

Podobało się?

0

Gloomwood

6 września 2022

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2022-09-26
16:46

Stranger. Senator

Stranger.

Dzięki, rozbudujemy opis przy okazji aktualizownania poradnika. Próbowałem je niszczyć tylko bronią białą. ;)

Komentarz: Stranger.
2022-09-25
17:08

Bielow86 Junior

Ważne aby zaznaczyć (a nie ma o tym słowa w poradniku), że latarnię i inne źródła światła [ale nie pochodnię czy lampy z sufitu] można niszczyć strzałami z rewolweru, strzelby a także specjalnymi nabojami z sejfu z Undertaker Pistol.

Komentarz: Bielow86
2022-09-13
21:51

mamrobaki Legionista

Rozumiem, dzięki za odpowiedź. Trzymam kciuki za poradnik!

Komentarz: mamrobaki
2022-09-13
15:25

Stranger. Senator

Stranger.

Dzięki za podpowiedź, zaktualizujemy poradnik.

Co do samej idei pisania poradników na bazie wersji early access itp. to obecnie nie jest już tak, że tworzymy 1 wersję poradnika i zamykamy go na amen. Nasze poradnik mogą ewoluować razem z grami, które opisują i otrzymywać zupełnie nową lub mocno zmodyfikowaną treść.

Komentarz: Stranger.
2022-09-13
14:47

mamrobaki Legionista

W przypadku potworów można rzucić głowę lub inne kończyny przeciwników, żeby odciągnąć uwagę, albo za ich pomocą wciągnąć je w pułapkę.

Ogólnie to trochę osobliwy pomysł pisać poradnik - biorąc pod uwagę, że mechaniki jeszcze zapewne ulegną zmianie (już twórcy mówią o rozwinięciu systemu save oraz o pracy nad AI przeciwników).

Komentarz: mamrobaki

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl