Gloomwood: Klucze w etapie Croup's Fishery - lista sekretów
W wiosce rybackiej Croup’s Fishery w grze Gloomwood możecie odnajdywać klucze (Keys) – to jeden z rodzajów sekretów. Ta strona poradnika zawiera listę kluczy do odnalezienia (m.in. do biura i chatki) oraz informacje o ich zastosowaniach.
Aktualizacja:
Croup's Fishery (wioska rybacka) to lokacja z gry Gloomwood, której zbadanie w 100% wymaga odnajdywania i używania kluczy. Na tej stronie poradnika znajdziecie zestawienie kluczy z Croup's Fishery - wyjaśniamy gdzie można pozyskiwać klucze-znajdźki.
Fishery Manager's Key

Zdobycie tego klucza jest częścią jednego z samouczków załączających się w początkowej części etapu Croup's Fishery. Klucz ten ma przy pasie jeden z wrogów napotkanych tuż po zdobyciu walizki.
Musicie zakraść się od tyłu do przeciwnika i zabrać klucz, który ma przypięty do pasa. Przyda się on Wam w dalszej eksploracji głównego budynku.
Fishery Power Room Key


Klucz ten ma przy pasie jeden z wrogów pilnujących obszar przed głównym budynkiem - pokazuje go obrazek 1.
Możecie zabić przeciwnika i przeszukać jego zwłoki lub zakraść się do niego od tyłu i zabrać jedynie klucz.

Inne miejsce pozyskania tego klucza to środkowe pomieszczenie sąsiadujące z klatką schodową Stairwell A. W tym przypadku klucz będzie leżał na jednym z biurek.
To kolejny po Fishery Manager's Key klucz ułatwiający przeszukanie głównego budynku wioski rybackiej.
Fishery Rooftop Key


Klucz ten możecie odebrać jednemu z wartowników pilnujących głównego budynku. Może to być np. strażnik patrolujący okolice klatki schodowej B (Stairwell B - obrazek 1) lub jeden ze strażników rozstawionych na dachu głównego budynku (obrazek 2).
Wejście w posiadaniu tego klucza pozwala odblokować drzwi łączące dach budynku z niższymi piętrami.
Fishery Cabin Key

Odnalezieniem klucza możecie zająć się po dotarciu do chatki sąsiadującej z kopalnią - to końcowa część poziomu Croup's Fishery.
Klucz łatwiej jest pozyskać znajdując go leżący na drewnie opałowym obok chatki (powyższy obrazek).

Alternatywnie do chatki możecie dostać się przez dach i odebrać klucz strażnikowi.
W obu przypadkach klucz pozwoli Wam otworzyć drzwi chatki i łatwo wchodzić/wychodzić z niej.
0
Komentarze czytelników
mamrobaki Legionista
W przypadku potworów można rzucić głowę lub inne kończyny przeciwników, żeby odciągnąć uwagę, albo za ich pomocą wciągnąć je w pułapkę.
Ogólnie to trochę osobliwy pomysł pisać poradnik - biorąc pod uwagę, że mechaniki jeszcze zapewne ulegną zmianie (już twórcy mówią o rozwinięciu systemu save oraz o pracy nad AI przeciwników).
Stranger. Senator

Dzięki za podpowiedź, zaktualizujemy poradnik.
Co do samej idei pisania poradników na bazie wersji early access itp. to obecnie nie jest już tak, że tworzymy 1 wersję poradnika i zamykamy go na amen. Nasze poradnik mogą ewoluować razem z grami, które opisują i otrzymywać zupełnie nową lub mocno zmodyfikowaną treść.
Bielow86 Junior
Ważne aby zaznaczyć (a nie ma o tym słowa w poradniku), że latarnię i inne źródła światła [ale nie pochodnię czy lampy z sufitu] można niszczyć strzałami z rewolweru, strzelby a także specjalnymi nabojami z sejfu z Undertaker Pistol.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.