Wieża Energii Argentu | Sekrety | Doom
Aktualizacja:
Wieża Energii Argentu
Poniżej znajdziesz dokładny opis wszystkich sekretów dostępnych na etapie Wieża Energii Argentu. Będą wśród nich m.in. Dzienniki zapytań, Elitarni Strażnicy, Megazdrowie czy Działo Gaussa.
- Dziennik zapytań #1
 - Wyzwanie Runy #1
 - Bateria Argentu #1
 - Dziennik zapytań #2
 - Elitarny Strażnik #1
 - Dziennik zapytań #3
 - Elitarny strażnik #2
 - Dziennik zapytań #4
 - Figurka #1
 - Figurka #2
 - Bateria Argentu #2
 - Klasyczna mapa
 - Wyzwanie Runy #2
 - Megazdrowie
 - Elitarny Strażnik #3
 - Działko Gaussa
 
Dziennik zapytań #1

Pierwszy dziennik znajdziesz w tym samym pomieszczeniu, w którym są Buty Odrzutowe Delta V.
Wyzwanie Runy #1

Zwiększenie amunicji
Gdy zbierzesz już Delta V Jump-Boots, wróć do przejścia, którym wszedłeś do wnętrza magazynu, a następnie spójrz przez kratę w lewo. Zobaczysz tam pierwsze Wyzwanie Runy. Aby się do niego dostać, użyj podwójnego skoku na krawędzi z prawej.

Będąc na górze idź do końca w lewo i zeskocz do pomieszczenia z lewej, gdzie czeka na ciebie runa.
Żeby zaliczyć wyzwanie musisz zabić 30 wrogów za pomocą Superstrzelby. Wszystko to oczywiście w określonym czasie, który wydłuża się co każde zabójstwo. W nagrodę otrzymasz runę Zwiększenie amunicji, która zwiększa ilość odzyskiwanej amunicji z demonów i przedmiotów. Na samym początku zabij wszystkie bestie stojące przed tobą, a następnie idź prosto, zeskocz poziom i zabij kolejne demony. Dalsza droga prowadzi cały czas w prawo wzdłuż ściany. Obchodząc w ten sposób lokacje powinieneś trafić na wszystkie bestie. Pamiętaj, żeby kierować się słuchem, bo bestie dość głośno zawodzą.
Bateria Argentu #1

Po zebraniu Butów Odrzutowych Delta V wróć do dużego magazynu i skręć w lewo. Korzystając z podwójnego skoku będziesz mógł wskoczyć poziom wyżej, a następnie odszukać zaznaczoną zielonym światłem platformę.

Gdy do niej doskoczysz, obok zobaczysz długą rurę. Wskocz na nią i idź po niej w lewo.

Na końcu znowu skręć w lewo i zeskocz do wnęki, w której ukryto Baterię Argentu.
Dziennik zapytań #2

Gdy wejdziesz na samym szczyt ścieżki, na której ostrzeliwały cię Diabliki, zamiast iść dalej w lewo skręć w prawo. Kawałek dalej zobaczysz z prawej strony klatkę schodową. Na jej szczycie jest chodnik prowadzący do pomieszczenia z demonami.

Jak zabijesz wszystkie stwory, będziesz mógł podnieść ukryty tam Dziennik zapytań oraz skorzystać z pomocy Drona polowego.
Elitarny Strażnik #1

Po tym jak pierwszy raz zobaczysz Olivię, odwróć się o 180 stopni i podejdź do krawędzi z lewej. W dole będzie leżał pierwszy strażnik.
Dziennik zapytań #3

Trzeci Dziennik zapytań znajduje się w pomieszczeni, w którym przebywała Olivia, jak ją zobaczyłeś po raz pierwszy na tym etapie.
Elitarny strażnik #2

W pewnym momencie dojdziesz do pomieszczenia z przesuwającymi się kontenerami. Poczekaj, aż jeden z nich przejedzie, a następnie biegnij za nim i zeskocz na dam dół. Stamtąd w będziesz mógł wdrapać się na chodnik z lewej. Zanim pójdziesz dalej przed siebie, odwróć się. Za twoimi plecami powinien leżeć Elitarny Strażnik.
Dziennik zapytań #4

Kawałek dalej od drugiego strażnika znajdziesz kolejny dziennik.
Figurka #1

Pan Pomarańcza
Po zebraniu ostatniego dziennika przyjdzie pora na odszukanie pierwszej na tym etapie figurki.
Na początku obróć się w prawo, zeskocz na dół, a następnie udaj się w lewo. Dojdziesz w ten sposób do nieruchomego kontenera. Po tym jak się na niego wdrapiesz, spójrz na ścianę po drugiej stronie. Jest tam półka, do której możesz doskoczyć. Żeby to zrobić, przede wszystkim ustaw się niemal prostopadle do niej przed skokiem (twój bohater nie chwyci się jej z ukosa) oraz poczekaj, aż przejedzie pobliski kontener. Po kilku próbach powinno się udać.

Jak znajdziesz się na miejscu, odwróć się o 180 stopni i spójrz w lewo. Będzie tam tunel, przez który przejeżdżają kontenery.

Gdy droga stanie się wolna, wskocz do środka, biegnij przed siebie, a następnie zeskocz w dół na półkę z lewej. Czeka tam na ciebie upragniona figurka (Pan Pomarańcza).
Figurka #2

Pan Fiolet
W pewnym momencie dzięki oświetlonej na zielono platformie wjedziesz na kolejny poziom wieży.

Udaj się teraz jednym z chodników nieco wyżej i wdrap po zaznaczony na zielono platformach następny poziom w górę.


Pod jednym z dwóch kolejnych chodników ukryto drugą figurkę (Pan Fiolet). Na początku sprawdź na mapie, pod którym jest jakaś przestrzeń, a następnie zeskocz ostrożnie w dół i wyrównaj lądowanie podwójnym skokiem.
Bateria Argentu #2

Baterię Argentu znajduje się w pomieszczeniu gdzie uruchamiasz drony, które zabiorą cię na wyższy poziom wieży.
Klasyczna mapa
W miejscu z Baterią Argentu będziesz mógł uruchomić dwie pary dorn. Jedna para robotów będzie tuż za szybą, a druga dokładnie po przeciwnej stronie wieży. Na początku udaj się do tej drugiej pary i wskocz na jedną z maszyn.

Zabierze cię ona do platformy z dźwignią, którą odblokuje Klasyczną Mapę poniżej (w miejscu, gdzie chowają się drony).
Wyzwanie Runy #2

Po dotarciu do miejsca z kontenerami niemal na samym szczycie wieży, poczekaj, aż droga będzie wolna, a następnie doskocz do wyjścia z drugiej strony tunelu.

Możesz się teraz odwrócić o 180 stopni i przeskoczyć poziom wyżej, ale zanim to zrobisz, zbadaj Wyzwanie Run (Siła wyposazenia) na dole z lewej. Tym razem wyzwanie polega na zabiciu 10 przeciwników przy pomocy wybuchających beczek. W nagrodę otrzymasz runę zwiększającą skuteczność granatów i innych przedmiotów tego typu. Na samym początku jak najszybciej udaj się do krawędzie lokacji, żeby nie zostać otoczonym i szybko nie zginąć, a następnie zacznij strzelać do beczek znajdujących się obok wrogów. Gdy środek będzie pusty, resztę wrogów zwab bliżej ścian i tam wysadź, zawsze starając się, żeby jedna beczka zabiła jak najwięcej demonów.
Megazdrowie

Po zaliczeniu drugiego Wyzwania Runy wróć do otwory którym wyszedłeś z tunelu i wskocz poziom wyżej. Dojdziesz w ten sposób do krótkiego korytarza. Dalsza droga prowadzi na górę po platformach z lewej. Zanim jednak zaczniesz się wspinać, podnieś leżące w szczelinie wzmocnienie Megazdrowie, które zwiększy poziom twojego życia.
Elitarny Strażnik #3

Po zebraniu Megazdrowia wspinaj się dalej do góry. Podczas wspinaczki natrafisz na ostatniego Elitarnego Strażnika.
Działko Gaussa

Pod koniec etapu dojdzie do miejsca z wysokim szybem windy. W dole zobaczysz pomarańczową krawędź niszy wewnątrz szybu.

Spadnij w jej kierunku, a następnie odpowiednio wyląduj z pomocą podwójnego skoku. Znajdziesz w ten sposób kolejną broń. Będzie to zabójcze, ale wymagający precyzji Działko Gaussa. Żeby wrócić na górę, użyj pobliskiego panelu, który otworzy drzwi po drugiej stronie.
0
- Doom - poradnik do gry
- Doom - poradnik do gry
	
- Sekrety
		
- Sekrety w Doom | Doom
 - UAC | Sekrety | Doom
 - Dział Zasobów | Sekrety | Doom
 - Odlewnia | Sekrety | Doom
 - Obiekt Argentu | Sekrety | Doom
 - Wieża Energii Argentu | Sekrety | Doom
 - Sanktuarium Kadingir | Sekrety | Doom
 - Obiekt Argentu (zniszczony) | Sekrety | Doom
 - Kompleks Badań | Sekrety | Doom
 - Laboratoria Lazarus | Sekrety | Doom
 - Kraina Tytanów | Sekrety | Doom
 - Nekropolia | Sekrety | Doom
 - Centrum przetwarzania VEGI | Sekrety | Doom
 - Argent D'Nur | Sekrety | Doom
 
 
 - Sekrety
		
 
 - Doom - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
SULIK Senator
Zastanawiam się coraz poważniej nad zakupem.
Jaki jest czas przejścia szybkiego, normalnego i wolnego ?
Interesuje mnie tylko single player
Cyrax2097 Junior
SULIK, ja w to właśnie gram i powiem szczerze, że od czasu Return To Castle Wolfenstein nie grałem w dobrego fpsa. W Doom idziesz z gnatem i wszystko rozwalasz przy zajebistej muzyce.Non stop AKCJA! Doom1 i Doom2 przechodziłem kilkadziesiąt razy, Doom3 raz( chodzisz, czytasz, zbierasz jakieś cholerne kody do szafek, sama nuda...) a Doom4 na pewno przejdę jeszcze kilka razy. Teraz robią gry ładne ale nie miodne.Przykład? Wolę pograć w Duke Nukem 3d niż w najnowszego Far Cry. Doom ma obie te cechy. Teraz mam nadzieję, że ID Software wpadnie na genialny pomysł i zrobi Quake 1 nową grafiką:D
Areskola Junior
Cholera nie wiem po co tu wchodziłem tylko spoilerów sobie narobiłem jakaś masakra gra jest wyjechana w kosmos, od razu kupuj jeśli masz czas i sprzęta!, ogólnie jestem w połowie gry i jest nieźle tylko niepotrzebnie popatrzyłem na tą pajęczyce myślałem że będzie lepiej ale no cóż już wiem jaki diabeł jest na końcu niepotrzebnie tu właziłem!
KINGU825 Junior
A ja mam taki problem przeszedłem misje 6 sanktuarium kadingir kilka razy i wyzwanie śladami trupa zdobądź następująca liczbe żetonów pretorskich 4. Znalazlem 4 strażników ale zaliczyło mi 2/4 i powtarzam misja kilka razy ale strażnicy nie są juz aktywni co mam zrobić zeby zaliczyc zadanie
KINGU825 Junior
Skonczylem ta misje juz piec razy i nie pominąłem zednego sekretu i strażnika a mimo to mam ze niby odnalazłem 2 żetony pretorskie i nie wiem co zrobic nie chce mi sie od nowa przechodzic gry a znalazlem 4 żetony czterech straznikow
Karbulot Legionista
Poradnik zawiera błąd. W trzeciej lokacji, odlewni mamy jeden sekret o jakim tu nie wspomniano, a mianowicie wyrzutnię rakiet ukrytą tam, gdzie jest dziennik zapytań #2.
Karbulot Legionista
Kolejny brak jednego sekretu w poradniku. Superzdrowie w lokacji Kompleks badań.
yarocorpse Centurion
Mam tego dość. 20 prób przeskoczenia wyrwy w moście do Wieży Energii Argentu. Nie mam bladego pojęcia jak to zrobić. W poradniku jest rewelacyjny opis - "Po przeskoczeniu szerokiej wyrwy"...blablabla. Tylko jak ją k....a przeskoczyć?
verify Generał
A znalazles odrzutowe buty? Wtedy mozna wykonywac podwojne skoki. Wystarczy nacisnac 2x spacje.
Kreteciek Pretorianin
Nie no super poradnik XD. "Czeka Cię starcie. Po starciu idź dalej." XD
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
