Doom: Kompleks Badań Sekrety
Aktualizacja:
Kompleks Badań
Poniżej znajdziesz dokładny opis wszystkich sekretów dostępnych na etapie Kompleks Badań. Będą wśród nich m.in. Dzienniki, Elitarni Strażnicy, gra Super Turbo Turkey Puncher czy Bateria Argentu.
- Bateria Argentu #1
- Elitarny Strażnik #1 i Automapa
- Dziennik #1
- Dziennik #2 i Elitarny Strażnik #2
- Wyzwanie Runy #1
- Super Turbo Turkey Puncher 3
- Bateria Argentu #2 i Figurka #1
- Klasyczna Mapa
- Dron Polowy
- Elitarny Strażnik #3
- Dziennik #2 i #3 oraz Figurka #2
- Wyzwanie Runy #2
Bateria Argentu #1

Po pokonaniu pierwszych Opętanych idź cały czas prosto, aż dojdziesz do pomieszczenia z panelem, którego musisz użyć to odblokowania dalszego przejścia. Tuż obok komputera leży cenna Bateria Argentu.
Elitarny Strażnik #1 i Automapa

Jak wyjdziesz z pokoju gdzie była Bateria Argentu, będziesz mijał święcące na czerwono drzwi, za którymi znajduje się Automapa oraz Elitarny Strażnik. Aby się tam dostać, wróć do toalety (tej w której nie było pancerza), stań na jednym ze zlewów i odwróć o 180 stopni. Powinieneś zobaczyć wejście do tunelu, który zaprowadzi cię do wspomnianych wcześniej sekretów.
Dziennik #1

Tuż przed zobaczeniem pierwszego Gniazda Juchy, użyjesz panelu do otwarcia drzwi. Obok niego będzie leżał Dziennik zapytań.
Dziennik #2 i Elitarny Strażnik #2

Po rozmowie z droidem zjedź windą w dół. Znajdziesz tam drugi Dziennik, a na prawo od niego będzie Elitarny Strażnik.
Wyzwanie Runy #1

W pewnym momencie dojdziesz do drugiego Gniazda Juchy, które musisz zniszczyć. Gdy starcie dobiegnie końca, użyj wskazanego przez radar komputera. Zanim jednak ruszysz dalej do celu misji, przejdź przez śluzę naprzeciwko. Za nią ukryto Wyzwanie Runy - Krew to moje paliwo. Polega ono na zabiciu wszystkich przeciwników w określonym czasie. Dodatkowo możesz poruszać się tylko kilka sekund po każdym zabójstwie. Aby zaliczyć to wyzwanie, musisz po każdym zabójstwie biec szybko przed siebie, żeby zdążyć zobaczyć kolejnego wroga. Poruszanie nie będzie ci wtedy potrzebne przez kilka sekund, bo karabin ma spory zasięg. W nagrodę otrzymasz runę, która sprawi, że będziesz poruszał się szybciej po każdym Zabójstwie Chwały.
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Doom - poradnik do gry
- Doom: Poradnik do gry
- Doom: Sekrety
- Doom: Sekrety - wprowadzenie
- Doom: UAC Sekrety
- Doom: Dział Zasobów Sekrety
- Doom: Odlewnia Sekrety
- Doom: Obiekt Argentu Sekrety
- Doom: Wieża Energii Argentu Sekrety
- Doom: Sanktuarium Kadingir Sekrety
- Doom: Obiekt Argentu (zniszczony) Sekrety
- Doom: Kompleks Badań Sekrety
- Doom: Laboratoria Lazarus Sekrety
- Doom: Kraina Tytanów Sekrety
- Doom: Nekropolia Sekrety
- Doom: Centrum przetwarzania VEGI Sekrety
- Doom: Argent D'Nur Sekrety
- Doom: Sekrety
- Doom: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Nie no super poradnik XD. "Czeka Cię starcie. Po starciu idź dalej." XD
A znalazles odrzutowe buty? Wtedy mozna wykonywac podwojne skoki. Wystarczy nacisnac 2x spacje.
Znalazłem znalazłem, spokoloko, ruch mam ustawiony cały czas na "bieganie" i cóż z tego. Brak zapisu gry w tej lokacji wybitnie osłabia chęci. Ktoś tu gdzieś napisał że ten Doom jest lepszy niż Battlefild. Hahaha. Ja właśnie zostawiłem ten doomowy badziew i wróciłem do Battlefild 4 bo jest ciekawszy. Jak odpocznę psychicznie z rok albo dwa to może spróbuję po raz 21 jak wcześniej nie wywalę na śmietnik żeby mi oczu nie drażniło. teraz rozumiem tych co rzucają monitorami przez okno. Po 15 latach grania w różności trafić na coś takiego to się można wk.....
Mam tego dość. 20 prób przeskoczenia wyrwy w moście do Wieży Energii Argentu. Nie mam bladego pojęcia jak to zrobić. W poradniku jest rewelacyjny opis - "Po przeskoczeniu szerokiej wyrwy"...blablabla. Tylko jak ją k....a przeskoczyć?
Poradnik zawiera błąd. W trzeciej lokacji, odlewni mamy jeden sekret o jakim tu nie wspomniano, a mianowicie wyrzutnię rakiet ukrytą tam, gdzie jest dziennik zapytań #2.
Skonczylem ta misje juz piec razy i nie pominąłem zednego sekretu i strażnika a mimo to mam ze niby odnalazłem 2 żetony pretorskie i nie wiem co zrobic nie chce mi sie od nowa przechodzic gry a znalazlem 4 żetony czterech straznikow
A ja mam taki problem przeszedłem misje 6 sanktuarium kadingir kilka razy i wyzwanie śladami trupa zdobądź następująca liczbe żetonów pretorskich 4. Znalazlem 4 strażników ale zaliczyło mi 2/4 i powtarzam misja kilka razy ale strażnicy nie są juz aktywni co mam zrobić zeby zaliczyc zadanie
Jesli dobrze pamietam to tez tak mam, jednak gra zlicza Ci zetony a wyswietla w misjach ze zdobyles 1 albo 2
Cholera nie wiem po co tu wchodziłem tylko spoilerów sobie narobiłem jakaś masakra gra jest wyjechana w kosmos, od razu kupuj jeśli masz czas i sprzęta!, ogólnie jestem w połowie gry i jest nieźle tylko niepotrzebnie popatrzyłem na tą pajęczyce myślałem że będzie lepiej ale no cóż już wiem jaki diabeł jest na końcu niepotrzebnie tu właziłem!
Hahaaa miałem dokładnie to samo : D z tym że na youtube.
SULIK, ja w to właśnie gram i powiem szczerze, że od czasu Return To Castle Wolfenstein nie grałem w dobrego fpsa. W Doom idziesz z gnatem i wszystko rozwalasz przy zajebistej muzyce.Non stop AKCJA! Doom1 i Doom2 przechodziłem kilkadziesiąt razy, Doom3 raz( chodzisz, czytasz, zbierasz jakieś cholerne kody do szafek, sama nuda...) a Doom4 na pewno przejdę jeszcze kilka razy. Teraz robią gry ładne ale nie miodne.Przykład? Wolę pograć w Duke Nukem 3d niż w najnowszego Far Cry. Doom ma obie te cechy. Teraz mam nadzieję, że ID Software wpadnie na genialny pomysł i zrobi Quake 1 nową grafiką:D
Zastanawiam się coraz poważniej nad zakupem.
Jaki jest czas przejścia szybkiego, normalnego i wolnego ?
Interesuje mnie tylko single player
Nie uwzględniono jeszcze 1 sekretu. Trochę się namęczyłem nim go znalazłem. Po znalezieniu 2 dziennika wskakujemy we wnękę po prawej od dziennika. Idziemy ścieżką skręcającą w prawo. Po zeskoczeniu po prawej mamy przejście, a nad nim półka z sekretem. Ukryta jest tam wyrzutnia rakiet.
@Barklo: to mam dla ciebie dobrą wiadomości, bo tutaj jest setki, jeśli nie tysiące gier bez komentarzy. Śmiało, idź pisać słowo "pierwszy", nikt z GOLowiczów nie zauważy, że na forum jest jakiś spam, zaufaj mi.
Może mi ktoś powiedzieć, co oznaczają i do czego służą zielone (3) i czerwone (kilka, może 5) paski w prawym dolnym rogu pod bronią? Zauważyłem, że te zielone uzupełnia się znajdźkami w postaci kuli w obręczy, ale jak się tego używa i po co to jest???
Zielone to amunicja do BFG, a czerwone to amunicja piły łańcuchowej. Jedna i druga broń mają osobny przycisk do użycia, który powinien być w opcjach sterowania :)
:) to jak z poniedzialkiem...nie jest zly...masz hu...wą robote
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
