Doom: Laboratoria Lazarus Sekrety
Aktualizacja:
Laboratoria Lazarus
Poniżej znajdziesz dokładny opis wszystkich sekretów dostępnych na etapie Laboratoria Lazarus. Będą wśród nich m.in. Dzienniki, Elitarni Strażnicy, Figurki Kolekcjonerskie czy gra Demon Destruction.
- Dziennik #1
- Sekret #1
- Elitarny Strażnik #1 i Dziennik #2
- Dziennik #3 i Automapa
- Wyzwanie Runy #1
- Elitarny Strażnik #2
- Megazdrowie i Figurka #1
- Figurka #2
- Dziennik #4 i Bateria Argentu
- Gra Demon Destruction
- Klasyczna Mapa i Elitarny Strażnik #3
- Elitarny Strażnik #4 i Wyzwanie Runy #2
- Dziennik#5
Dziennik #1

Na początku etapu udaj się pobliskiego pomieszczenia, obejrzyj hologram, który się tam pojawi, a następnie podnieś Dziennik leżący w lewym rogu.
Sekret #1

Gdy walka z pierwszymi Opętanymi Żołnierzami dobiegnie końca, przejdź do lokacji obok, otwórz skrzynię z amunicją, a następnie obejdź duże skrzynie leżące obok. Znajdziesz tam tunel prowadzący do kolejnej lokacji.

Wewnątrz niego będzie Megazdrowie (sekret).
Elitarny Strażnik #1 i Dziennik #2

Po zabiciu demonów obok pierwszego Gniazda Juchy, przejdź przed odblokowane drzwi, zabij Diablika i wdrap się na górę. Zanim jednak otworzysz kolejne drzwi, odwróć się, a następnie wskocz do tunelu. Zaprowadzi cię on do pokoju z Elitarnym Strażnikiem oraz Dziennikiem.
Dziennik #3 i Automapa

Po ulepszeniu broni u drona wdrap się poziom wyżej przez szyb w suficie.

Kawałek dalej natkniesz się na kilku słabych wrogów. Zabij ich, podnieś Dziennik z prawej, a następnie otwórz szyb wentylacyjny na ścianie po lewej.

Skacząc cały czas w dół dojdziesz do pomieszczenia z Automapą.
Wyzwanie Runy #1

Gdy znajdziesz Drona Polowego, przejdź przez drzwi kawałek dalej, a następnie wejdź po schodach na górę. Jak spojrzysz w dół zobaczysz tam właz, który możesz otworzyć.

Po drugiej stronie idź cały czas prosto, a następnie wdrap się poziom wyżej przez dziurę ma końcu tunelu. Dojdziesz w ten sposób do pierwszego na tym etapie Wyzwania Runy. Żeby zdobyć runę Bogaci się bogacą, musisz zabić wszystkich wrogów przed upływem czasu. Niestety zabici wrogowie nie będą zostawiać po sobie żadnych przedmiotem. Kluczem do zwycięstwa jest przede wszystkim utrzymywanie dystansu. Rakiety zadają naprawdę spore obrażenia, zarówno przeciwnikom, jak i naszemu bohaterowi, jeśli wybuchną zbyt blisko. Na samym początku jak najszybciej pozbądź się wrogów z lewej, a następnie chowając się za filarem zabij Cacodemona. W dalszej części starcia twoim priorytetem powinni być strzelający wrogowie. Dopiero w drugiej kolejności zajmuj się szarżującymi demona, na zmianę wchodząc po schodach i zeskakując na dół. W nagrodę za zaliczenie wyzwania otrzymasz runę, dzięki której nie będziesz tracił amunicji posiadając 100 punktów pancerza.
Elitarny Strażnik #2

Kawałek dalej od pierwszej Runy Wyzwań rozpocznie się większa walka z demonami.

Po walce udaj się na drugi koniec lokacji i otwórz znajdującą się tam śluzę. Za nią ukryto Elitarnego Strażnika.
Megazdrowie i Figurka #1

W pewnym momencie dojdziesz do galerii z artefaktami.

Za drugim artefaktem z lewej jest Megazdrowie oraz tunel prowadzący do kolekcjonerskiej figurki (Pan Elita).
Figurka #2

Gdy wjedziesz windą do Archiwum Lazarusa wdrap się z prawej strony piętro wyżej. Będzie tam czerwony panel, a za nim czerwone światło na ścianie.

Możesz go użyć, żeby odblokować drugą figurkę (Pan Toksyczny).
Dziennik #4 i Bateria Argentu

Po wjechaniu windą do Archiwum Lazarusa idź cały czas prosto. Dojdziesz do miejsca z Dziennikiem oraz komputerem odblokowującym przejdzie do ukrytego pomieszczenia.

W środku znajdziesz pancerz, Baterię Argentu, skrzynię z amunicją oraz amunicję BFG.
Gra Demon Destruction

Po usunięciu zabezpieczeń z Kamienia Helixa sprawdź jeden z komputerów przy ścianie. Będzie na nim gra, która pozwoli ci zaliczyć wyzwanie.
Klasyczna Mapa i Elitarny Strażnik #3

Po użyciu Kamienia Helixa, zabij demony, obejrzyj hologram, a następnie wejdź w korytarz z prawej. Zaprowadzi cię on do pomieszczenia z dziurą w podłodze.

Na prawo od niej jest dźwignia.

Pociągnij ją i zeskocz poziom niżej. Wewnątrz otworu będzie Elitarny Strażnik oraz wejście do Klasycznej Mapy.
Elitarny Strażnik #4 i Wyzwanie Runy #2

Po przeszukaniu trzeciego Elitarnego Strażnika będziesz musiał użyć windy i wjechać na górę. Gdy przejdziesz przez drzwi zaatakują cię demony. Zabij i skręć dalej w prawo, aż do pomieszczenia ze stacją medyczną oraz komputerem, który musisz użyć.

Gdy krótka scenka dobiegnie końca, udaj się do pomieszczenia obok. Pojawią się tam kolejne demony do zabicia. Po śmierci ostatniego z nich, wejdź do pomieszczenia na górze z prawej. Jest tam tunel, który zaprowadzi cię do miejsca z ostatnim Elitarnym Strażnikiem oraz Wyzwaniem Runy.

To wyzwanie polega na zabiciu wszystkich przeciwników w określonym czasie za pomocą Działka Gaussa. Dodatkowo wrogowie nie pozostawiają po sobie żadnych przedmiotów, a twój bohater mam tylko jeden punkt życia. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie wykorzystanie filarów i osłon oraz ciągłe poruszanie na boki. Silniejszych wrogów najlepiej pozbywać się alternatywnym strzałem. Schowaj się przed nimi za osłoną, naładuj pocisk i wystrzel jak demon się wychyli. W nagrodę otrzymasz runę Rzutem na taśmę, która wskrzesi się zaraz po otrzymaniu śmiertelnego ciosu.
Dziennik#5

Gdy ostatnia walka przed bossem dobiegnie końca, zeskocz na okrągłą windę i wjedź poziom wyżej. Znajdziesz tam ostatni Dziennik oraz wiele przydatnych przedmiotów.
- Doom - poradnik do gry
- Doom: Poradnik do gry
- Doom: Sekrety
- Doom: Sekrety - wprowadzenie
- Doom: UAC Sekrety
- Doom: Dział Zasobów Sekrety
- Doom: Odlewnia Sekrety
- Doom: Obiekt Argentu Sekrety
- Doom: Wieża Energii Argentu Sekrety
- Doom: Sanktuarium Kadingir Sekrety
- Doom: Obiekt Argentu (zniszczony) Sekrety
- Doom: Kompleks Badań Sekrety
- Doom: Laboratoria Lazarus Sekrety
- Doom: Kraina Tytanów Sekrety
- Doom: Nekropolia Sekrety
- Doom: Centrum przetwarzania VEGI Sekrety
- Doom: Argent D'Nur Sekrety
- Doom: Sekrety
- Doom: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Nie no super poradnik XD. "Czeka Cię starcie. Po starciu idź dalej." XD
A znalazles odrzutowe buty? Wtedy mozna wykonywac podwojne skoki. Wystarczy nacisnac 2x spacje.
Znalazłem znalazłem, spokoloko, ruch mam ustawiony cały czas na "bieganie" i cóż z tego. Brak zapisu gry w tej lokacji wybitnie osłabia chęci. Ktoś tu gdzieś napisał że ten Doom jest lepszy niż Battlefild. Hahaha. Ja właśnie zostawiłem ten doomowy badziew i wróciłem do Battlefild 4 bo jest ciekawszy. Jak odpocznę psychicznie z rok albo dwa to może spróbuję po raz 21 jak wcześniej nie wywalę na śmietnik żeby mi oczu nie drażniło. teraz rozumiem tych co rzucają monitorami przez okno. Po 15 latach grania w różności trafić na coś takiego to się można wk.....
Mam tego dość. 20 prób przeskoczenia wyrwy w moście do Wieży Energii Argentu. Nie mam bladego pojęcia jak to zrobić. W poradniku jest rewelacyjny opis - "Po przeskoczeniu szerokiej wyrwy"...blablabla. Tylko jak ją k....a przeskoczyć?
Poradnik zawiera błąd. W trzeciej lokacji, odlewni mamy jeden sekret o jakim tu nie wspomniano, a mianowicie wyrzutnię rakiet ukrytą tam, gdzie jest dziennik zapytań #2.
Skonczylem ta misje juz piec razy i nie pominąłem zednego sekretu i strażnika a mimo to mam ze niby odnalazłem 2 żetony pretorskie i nie wiem co zrobic nie chce mi sie od nowa przechodzic gry a znalazlem 4 żetony czterech straznikow
A ja mam taki problem przeszedłem misje 6 sanktuarium kadingir kilka razy i wyzwanie śladami trupa zdobądź następująca liczbe żetonów pretorskich 4. Znalazlem 4 strażników ale zaliczyło mi 2/4 i powtarzam misja kilka razy ale strażnicy nie są juz aktywni co mam zrobić zeby zaliczyc zadanie
Jesli dobrze pamietam to tez tak mam, jednak gra zlicza Ci zetony a wyswietla w misjach ze zdobyles 1 albo 2
Cholera nie wiem po co tu wchodziłem tylko spoilerów sobie narobiłem jakaś masakra gra jest wyjechana w kosmos, od razu kupuj jeśli masz czas i sprzęta!, ogólnie jestem w połowie gry i jest nieźle tylko niepotrzebnie popatrzyłem na tą pajęczyce myślałem że będzie lepiej ale no cóż już wiem jaki diabeł jest na końcu niepotrzebnie tu właziłem!
Hahaaa miałem dokładnie to samo : D z tym że na youtube.
SULIK, ja w to właśnie gram i powiem szczerze, że od czasu Return To Castle Wolfenstein nie grałem w dobrego fpsa. W Doom idziesz z gnatem i wszystko rozwalasz przy zajebistej muzyce.Non stop AKCJA! Doom1 i Doom2 przechodziłem kilkadziesiąt razy, Doom3 raz( chodzisz, czytasz, zbierasz jakieś cholerne kody do szafek, sama nuda...) a Doom4 na pewno przejdę jeszcze kilka razy. Teraz robią gry ładne ale nie miodne.Przykład? Wolę pograć w Duke Nukem 3d niż w najnowszego Far Cry. Doom ma obie te cechy. Teraz mam nadzieję, że ID Software wpadnie na genialny pomysł i zrobi Quake 1 nową grafiką:D
Zastanawiam się coraz poważniej nad zakupem.
Jaki jest czas przejścia szybkiego, normalnego i wolnego ?
Interesuje mnie tylko single player
Nie uwzględniono jeszcze 1 sekretu. Trochę się namęczyłem nim go znalazłem. Po znalezieniu 2 dziennika wskakujemy we wnękę po prawej od dziennika. Idziemy ścieżką skręcającą w prawo. Po zeskoczeniu po prawej mamy przejście, a nad nim półka z sekretem. Ukryta jest tam wyrzutnia rakiet.
@Barklo: to mam dla ciebie dobrą wiadomości, bo tutaj jest setki, jeśli nie tysiące gier bez komentarzy. Śmiało, idź pisać słowo "pierwszy", nikt z GOLowiczów nie zauważy, że na forum jest jakiś spam, zaufaj mi.
Może mi ktoś powiedzieć, co oznaczają i do czego służą zielone (3) i czerwone (kilka, może 5) paski w prawym dolnym rogu pod bronią? Zauważyłem, że te zielone uzupełnia się znajdźkami w postaci kuli w obręczy, ale jak się tego używa i po co to jest???
Zielone to amunicja do BFG, a czerwone to amunicja piły łańcuchowej. Jedna i druga broń mają osobny przycisk do użycia, który powinien być w opcjach sterowania :)
:) to jak z poniedzialkiem...nie jest zly...masz hu...wą robote
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
