Doom: Kraina Tytanów Opis przejścia
Aktualizacja:
Kraina Tytanów
Wyzwania
Sztuczka strzelecka
Zabij Utraconą Duszę za pomocą innej Utraconej Duszy.
Żeby wykonać to wyzwanie, wystarczy trafić jedną z czaszek za pomocą Działka Gaussa, jak druga będzie tuż obok. Dwie pary czaszek czekają na ciebie przy moście niemal na samym początku etapu.
Na szczycie góry
Wykonaj Zabójstwo Chwały "z góry" na Baronie Piekieł.
Możesz to zrobić po użyciu pierwszego zielonego teleportu z pomocą Poczwórnych obrażeń.
Dominator
Zabij 20 demonów podczas trwania powerupa.
Przejdź przez Rdzeń Tytanów

Po rozpoczęciu etapu biegnij cały czas prosto, sprawdzając po drodze artefakt (dziennik) z prawej.

Na końcu tunelu będzie dziura, do której musisz wskoczyć, a na dole czeka cię starcie z kilkoma demonami. Po zabiciu ostatniego z nich, wdrap się po schodach do góry, aż do krótkiego mostu.

Z prawej i lewej strony będą latały cztery czaszki. Strzel do jednej z nich z Działka Gaussa. Wysadzisz w ten sposób drugą i zaliczysz wyzwanie.

Gdy pozbędziesz się już wszystkich bestii, zeskocz na platformę na dole z prawej i spójrz pod most. Będzie tam czerwony przełącznik. Musisz szybko do niego podbiec i go użyć, bo zielona substancja zadaje ci obrażenia.

Przełącznik otworzy wejście do tunelu na dole z prawej, w którym ukryto pancerz oraz Elitarnego Strażnika.

Dalsza droga prowadzi do korytarza z lewej. Czeka cię tam starcie z kolejnymi demonami. Gdy wszystkie zginą, udaj się do prawego skrzydła i użyj przełącznika ukrytego w lewej ścianie. Otworzy on przejście do Drona Polowego za twoimi plecami.

Po wybraniu ulepszenia ruszaj dalej w lewo. W dużej komnacie zaatakują cię następne demony. Aby ułatwić sobie z nimi walkę, podnieś znajdujący się na górze Pośpiech. Warto go użyć do zaliczenia jednego z wyzwań. Przeciwnicy nie będą zbyt silni, więc walka nie powinna trwać długo.

Gdy dobiegnie końca, wejdź do zielonego portalu na środku. Zabierze cię on do jeszcze większego pomieszczeni, gdzie będzie sporo trudniej. Na pierwszym piętrze znajdziesz powerup Poczwórne obrażenia. Przyda się on szczególnie podczas walki z Baronami. Dobrze go użyj, żeby osłabić wielkiego stwora, a następnie wykonaj na nim Zabójstwo Chwały z powietrza. Zaliczysz wtedy trzecie wyzwanie.

Po zakończeniu walki udaj się do wejścia i skręć na schody z lewej. Wdrap się po nich jak najwyżej, a następnie idź wzdłuż ściany z lewej.

Dojdziesz w ten sposób do niszy, w której ukryto figurkę (Pan Keen).

Dalsza droga prowadzi przez teleport na środku. Po drugiej stronie użyj Automapy, a następnie z daleka pozbądź się przeciwników w dużej komnacie.

Gdy bestie zginą, wejdź do środka i poszukaj drzwi z czerwonymi czaszkami. Na prawo od nich będzie wyrzutnia.

Użyj jej, wyląduj piętro wyżej, a następnie przeskocz na drugą stronę pomieszczenia. W rogu znajdziesz drugą figurkę (Pan Sreberko).

Aby ruszyć dalej, doskocz do zielonej zbroi na środku pomieszczenia.

Za nią będzie żółta czaszka. Jak ją podniesiesz, zacznie na ciebie opadać sufit. Na szczęście chwilę później naprzeciwko czaszki pojawi się nisza, w której możesz się ukryć. Po tym jak wszystko wróci do normy, skręć w prawo i zeskocz w dół do pomieszczenia z żółtymi drzwiami. Na razie niestety nie możesz ich otworzyć.

Zamiast tego rusz w lewo do komnaty z zieloną substancją. Stojąc w wejściu zabij jak więcej demonów, a następnie udaj się na drugi koniec przeskakując po skalnych wyspach. Unikniesz w ten sposób obrażeń. Na końcu będzie Elitarny Strażnik oraz czerwony przełącznik, którego musisz użyć. Jak to zrobisz pojawią się dwa duże demony. Żeby zabić je bez większych problemów, podnieś powerup Niewrażliwości unoszący się na środku lokacji.

W kolejnym pomieszczeniu również czekają na ciebie przeciwnicy. Zabij ich, a następnie przejdź do komnaty naprzeciwko. Znajdziesz tam Baterię Argentu oraz Dziennik.

Dalsza droga prowadzi przez znajdujące się niedaleko żółte drzwi. Za nimi zobaczysz czerwony przełącznik, który szybko się podniesie, a ty zostaniesz zaatakowany przez demony. Podczas walki z bestiami uważaj na opuszczającą się co jakiś czas platformę. Może cię zmiażdżyć.

Wskocz na nią gdy walka dobiegnie końca i użyj przełącznika na górze. Otworzy on drzwi z czerwonymi czaszkami znajdujące się na dole.

Zanim jednak ruszysz dalej, zjedź platformą w dół i użyj dźwigni naprzeciwko otwartej przed chwilą bramy.

Odblokuje ona Klasyczną Mapę w komnacie z zieloną substancją. Wewnątrz mapy zniszcz stojące w okręgu beczki, a następnie skręć w lewo.

Tuż przed końcem korytarza dobrze obszukaj ścianę z lewej. Będzie tam ukryty powerup.

Teraz możesz udać się przez drzwi otwarte czerwonym przełącznikiem. Za nimi jest komnata z niebieską czaszką. Jak ją poniesiesz i pójdziesz do wyjścia, zaczną pojawiać się demony. Na końcu zaatakuje cię Baron, na którym możesz wykonać Zabójstwo Chwały z powietrza, jeśli jeszcze nie zaliczyłeś wyzwania.

Po walce skorzystaj z zielonego portalu obok wyjścia i idź dalej prosto.

Z prawej będziesz mijał Dziennik w formie artefaktu, a na lewo będzie krótki tunel z Megazdrowiem na końcu (sekret).

Za kolejnymi drzwi znajduje się komnata z niebieskimi drzwiami. Zanim jednak będziesz mógł je otworzyć, czeka cię starcie z oddziałami demonów. Unoszący się na środku szał warto podnieść w momencie, gdy pojawi się pierwszy Przywoływacz. Dzięki temu bez problemu pokonasz wszystkie najsilniejsze bestie, wśród których będzie również Baron.

Po walce otwórz niebieskie wrota, podnieś ostatni Dziennik za nimi i zakończ etap.
- Doom - poradnik do gry
- Doom: Poradnik do gry
- Doom: Opis przejścia
- Doom: UAC Opis przejścia
- Doom: Dział Zasobów Opis przejścia
- Doom: Odlewnia Opis przejścia
- Doom: Obiekt Argentu Opis przejścia
- Doom: Wieża Energii Argentu Opis przejścia
- Doom: Sanktuarium Kadingir Opis przejścia
- Doom: Obiekt Argentu (zniszczony) Opis przejścia
- Doom: Kompleks Badań Opis przejścia
- Doom: Laboratoria Lazarus Opis przejścia
- Doom: Cyberdemon - boss Opis przejścia
- Doom: Kraina Tytanów Opis przejścia
- Doom: Nekropolia Opis przejścia
- Doom: Piekielny Strażnik - boss
- Doom: Centrum przetwarzania VEGI Opis przejścia
- Doom: Argent D'Nur Opis przejścia
- Doom: Władczyni Pająków - boss
- Doom: Opis przejścia
- Doom: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Nie no super poradnik XD. "Czeka Cię starcie. Po starciu idź dalej." XD
A znalazles odrzutowe buty? Wtedy mozna wykonywac podwojne skoki. Wystarczy nacisnac 2x spacje.
Znalazłem znalazłem, spokoloko, ruch mam ustawiony cały czas na "bieganie" i cóż z tego. Brak zapisu gry w tej lokacji wybitnie osłabia chęci. Ktoś tu gdzieś napisał że ten Doom jest lepszy niż Battlefild. Hahaha. Ja właśnie zostawiłem ten doomowy badziew i wróciłem do Battlefild 4 bo jest ciekawszy. Jak odpocznę psychicznie z rok albo dwa to może spróbuję po raz 21 jak wcześniej nie wywalę na śmietnik żeby mi oczu nie drażniło. teraz rozumiem tych co rzucają monitorami przez okno. Po 15 latach grania w różności trafić na coś takiego to się można wk.....
Mam tego dość. 20 prób przeskoczenia wyrwy w moście do Wieży Energii Argentu. Nie mam bladego pojęcia jak to zrobić. W poradniku jest rewelacyjny opis - "Po przeskoczeniu szerokiej wyrwy"...blablabla. Tylko jak ją k....a przeskoczyć?
Poradnik zawiera błąd. W trzeciej lokacji, odlewni mamy jeden sekret o jakim tu nie wspomniano, a mianowicie wyrzutnię rakiet ukrytą tam, gdzie jest dziennik zapytań #2.
Skonczylem ta misje juz piec razy i nie pominąłem zednego sekretu i strażnika a mimo to mam ze niby odnalazłem 2 żetony pretorskie i nie wiem co zrobic nie chce mi sie od nowa przechodzic gry a znalazlem 4 żetony czterech straznikow
A ja mam taki problem przeszedłem misje 6 sanktuarium kadingir kilka razy i wyzwanie śladami trupa zdobądź następująca liczbe żetonów pretorskich 4. Znalazlem 4 strażników ale zaliczyło mi 2/4 i powtarzam misja kilka razy ale strażnicy nie są juz aktywni co mam zrobić zeby zaliczyc zadanie
Jesli dobrze pamietam to tez tak mam, jednak gra zlicza Ci zetony a wyswietla w misjach ze zdobyles 1 albo 2
Cholera nie wiem po co tu wchodziłem tylko spoilerów sobie narobiłem jakaś masakra gra jest wyjechana w kosmos, od razu kupuj jeśli masz czas i sprzęta!, ogólnie jestem w połowie gry i jest nieźle tylko niepotrzebnie popatrzyłem na tą pajęczyce myślałem że będzie lepiej ale no cóż już wiem jaki diabeł jest na końcu niepotrzebnie tu właziłem!
Hahaaa miałem dokładnie to samo : D z tym że na youtube.
SULIK, ja w to właśnie gram i powiem szczerze, że od czasu Return To Castle Wolfenstein nie grałem w dobrego fpsa. W Doom idziesz z gnatem i wszystko rozwalasz przy zajebistej muzyce.Non stop AKCJA! Doom1 i Doom2 przechodziłem kilkadziesiąt razy, Doom3 raz( chodzisz, czytasz, zbierasz jakieś cholerne kody do szafek, sama nuda...) a Doom4 na pewno przejdę jeszcze kilka razy. Teraz robią gry ładne ale nie miodne.Przykład? Wolę pograć w Duke Nukem 3d niż w najnowszego Far Cry. Doom ma obie te cechy. Teraz mam nadzieję, że ID Software wpadnie na genialny pomysł i zrobi Quake 1 nową grafiką:D
Zastanawiam się coraz poważniej nad zakupem.
Jaki jest czas przejścia szybkiego, normalnego i wolnego ?
Interesuje mnie tylko single player
Nie uwzględniono jeszcze 1 sekretu. Trochę się namęczyłem nim go znalazłem. Po znalezieniu 2 dziennika wskakujemy we wnękę po prawej od dziennika. Idziemy ścieżką skręcającą w prawo. Po zeskoczeniu po prawej mamy przejście, a nad nim półka z sekretem. Ukryta jest tam wyrzutnia rakiet.
@Barklo: to mam dla ciebie dobrą wiadomości, bo tutaj jest setki, jeśli nie tysiące gier bez komentarzy. Śmiało, idź pisać słowo "pierwszy", nikt z GOLowiczów nie zauważy, że na forum jest jakiś spam, zaufaj mi.
Może mi ktoś powiedzieć, co oznaczają i do czego służą zielone (3) i czerwone (kilka, może 5) paski w prawym dolnym rogu pod bronią? Zauważyłem, że te zielone uzupełnia się znajdźkami w postaci kuli w obręczy, ale jak się tego używa i po co to jest???
Zielone to amunicja do BFG, a czerwone to amunicja piły łańcuchowej. Jedna i druga broń mają osobny przycisk do użycia, który powinien być w opcjach sterowania :)
:) to jak z poniedzialkiem...nie jest zly...masz hu...wą robote
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
