Obiekt Argentu | Sekrety | Doom
Aktualizacja:
Obiekt Argentu
Poniżej znajdziesz dokładny opis wszystkich sekretów dostępnych na etapie Odlewnia Argentu. Są wśród nich m.in. Dzienniki zapytań, Elitarni Strażnicy czy Automapa.
- Wyzwanie Runy #1
- Dziennik zapytań #1
- Klasyczna Mapa
- Elitarny Strażnik #1
- Elitarny Strażnik #2
- Dziennik zapytań #2
- Bateria Argentu
- Wyzwanie Runy #2
- Figurka #1
- Dziennik zapytań #3
- Figurka #2
- Elitarny Strażnik #3
- Dziennik zapytań #3
- Automapa (sekret)
- Elitarny Strażnik #4
Wyzwanie Runy #1

Próżnia
Pierwsze Wyzwanie Runy napotkasz niemal na samym początku etapu. Po otwarciu pierwszej śluzy, zeskocz przez wyrwę w barierce, a następnie przedostań się na drugą stronę przepaści.

Kamień runiczny będzie tam na ciebie czekał. Ta misja polega na zabiciu 15 przeciwników zanim czas dobiegnie końca. Zadanie zaczniesz tylko z 15 sekundami, ale na szczęście każde udane zabójstwo doda ci kilka sekund. Żeby wykonać ten wyzwanie staraj się podbiegać do wrogów jak najbliżej, żeby zabijać ich jednym strzałem, bez potrzeby wykonywania Zabójstw Chwały. Oszczędzisz w ten sposób sporo czasu. W nagrodę otrzymasz runę Próżnia, która zwiększa zasięg przyciągania przedmiotów.
Dziennik zapytań #1

Idąc na lewo od pierwszego Wyzwanie Runy dotrzesz do małego pomieszczenia. Tuż przed nim leży pierwszy Dziennik zapytań.
Klasyczna Mapa

Obok pierwszego Dzienniku zapytań znajdziesz beczki, za którymi ukryto dźwignię. Pociągnij, a następnie wejdź do pobliskiego pomieszczenia. W środku ukryto wejście do Klasycznej Mapy.
Elitarny Strażnik #1

Zaraz po tym jak zobaczysz pierwsze Gniazdo Juchy, idź cały czas wzdłuż ściany po lewej. Będzie tam wnęka, a w niej kilka przydatnych przedmiotów i cenny strażnik.
Elitarny Strażnik #2

Po zniszczeniu pierwszego Gniazda Juchy ustaw się naprzeciwko niebieskiej bariery i spróbuj ją obejść z lewej strony. Odkryjesz w ten sposób zejście do schronu poziom niżej.

Zanim tam jednak pójdziesz, zeskocz tylko jeden stopień w dół, a następnie odwróć się w lewo. Będzie tam ścieżka prowadząca do kolejnego Elitarnego Strażnika.
Dziennik zapytań #2

Po zniszczeniu pierwszego Gniazda Juchy udaj się do pomieszczenia naprzeciwko niebieskiej bariery. W środku będzie leżał drugi dziennik.
Bateria Argentu

Gdy zbierzesz drugi Dziennik zapytań oraz zniszczysz znajdujący się w tym samym budynku filtr, wyjdź na zewnątrz i udaj się do pomieszczeni z lewej. Będzie to sporej wielkości magazyn.

W jego lewym rogu znajduje się Bateria Argentu, do której możesz dojść obchodząc z prawej strony stojące w środku konstrukcje.
Wyzwanie Runy #2

Zamęt i zagubienie
W tym samym pomieszczeniu, w którym znajdowała się bateria, niedaleko jednej z maszyn powinieneś zobaczyć platformę oznaczoną zielonymi światłami. Wejdź na nią z dachu maszyny, a następnie wspinaj się dalej kierując zielonymi oznaczeniami. Dotrzesz w ten sposób piętro wyżej.

Po lewej będzie pomieszczenie z drugim filtrem, a kawałek dalej kolejny większy magazyn. To za nim znajdziesz drugie Wyzwanie Runy. Tym razem twoim zadaniem jest zniszczenie 30 beczek przy pomocy pistoletu. W nagrodę otrzymasz runę Zamęt i zagubienie, która wydłuża czas ogłuszenia wrogów. Podczas trialu staraj się cały czas przemieszczać, strzelając do beczek w zasięgu wzroku. Gdy będzie ci brakowało już tylko trzech celów, zostaną one podświetlone, żeby ułatwić ci poszukiwania.
Figurka #1

Pan z UAC
W zniszczeniu filtrów udaj się do pomieszczeni z drugim Wyzwaniem Runy (Zamęt i zagubienie), a następnie zeskocz przez dziurę w podłodze poziom niżej. Zobaczysz tam dwie stojące na sobie skrzynie.

Wdrap się po nich na górę, a następnie na lampy nad korytarzem. Odkryjesz tam pierwszą figurkę.
Dziennik zapytań #3

Udaj się do Gniazda Juchy znajdującego się niedaleko drugiego Wyzwania Runy. Gdy walka dobiegnie końca, wskocz na chodnik znajdujący się na prawo od wejścia.

Niedaleko będą drzwi, a za nimi kolejna grupa potworów. Po zabiciu wszystkich bestii, wejdź schodami na górę i skorzystaj tam z Drona polowego oraz podnieś Dziennik zapytań.
Figurka #2

Pan Agent
Po podniesieniu drugiego Dziennika zapytań, zejdź na sam dół pomieszczenia. Znajdziesz tam drzwi prowadzące na zewnątrz. Idąc cały czas prosto i zabijając kilka napotkanych demonów, wdrap się na dwa skalne stopnie, a następnie przeskocz na drugą stronę ścieżki.

Z lewej strony będzie wąska krawędź, po której możesz przejść do miejsca ukrycia ostatniej na tym etapie figurki.
Elitarny Strażnik #3

Gdy zbierzesz drugą figurkę, wróć do miejsca, gdzie skakałeś między skałami i zeskocz na ścieżkę poniżej. Idąc po niej w górę trzymaj się lewej ściany. Na końcu zobaczysz chodnik, do którego możesz doskoczyć.

Zrób to, a następnie idź przed siebie, przeszukując po drodze trzeciego Elitarnego Strażnika.
Dziennik zapytań #3

W oświetlonym na niebiesko pomieszczeniu, gdzie znajduje się trzeci filtr, znajdziesz ostatni Dziennik Zapytań.
Automapa (sekret)

Po zdobyciu trzeciego dziennika wyjdź do dużego pomieszczeni, gdzie znajdowało się Gniazdo Juchy i skręć w lewo. W rogu lokacji będą drzwi, a za nimi Automapa.
Elitarny Strażnik #4

Ostatni strażnik leży w korytarzu prowadzącym do procesora argentu.
0
- Doom - poradnik do gry
- Doom - poradnik do gry
- Sekrety
- Sekrety w Doom | Doom
- UAC | Sekrety | Doom
- Dział Zasobów | Sekrety | Doom
- Odlewnia | Sekrety | Doom
- Obiekt Argentu | Sekrety | Doom
- Wieża Energii Argentu | Sekrety | Doom
- Sanktuarium Kadingir | Sekrety | Doom
- Obiekt Argentu (zniszczony) | Sekrety | Doom
- Kompleks Badań | Sekrety | Doom
- Laboratoria Lazarus | Sekrety | Doom
- Kraina Tytanów | Sekrety | Doom
- Nekropolia | Sekrety | Doom
- Centrum przetwarzania VEGI | Sekrety | Doom
- Argent D'Nur | Sekrety | Doom
- Sekrety
- Doom - poradnik do gry
Komentarze czytelników
SULIK Senator
Zastanawiam się coraz poważniej nad zakupem.
Jaki jest czas przejścia szybkiego, normalnego i wolnego ?
Interesuje mnie tylko single player
Cyrax2097 Junior
SULIK, ja w to właśnie gram i powiem szczerze, że od czasu Return To Castle Wolfenstein nie grałem w dobrego fpsa. W Doom idziesz z gnatem i wszystko rozwalasz przy zajebistej muzyce.Non stop AKCJA! Doom1 i Doom2 przechodziłem kilkadziesiąt razy, Doom3 raz( chodzisz, czytasz, zbierasz jakieś cholerne kody do szafek, sama nuda...) a Doom4 na pewno przejdę jeszcze kilka razy. Teraz robią gry ładne ale nie miodne.Przykład? Wolę pograć w Duke Nukem 3d niż w najnowszego Far Cry. Doom ma obie te cechy. Teraz mam nadzieję, że ID Software wpadnie na genialny pomysł i zrobi Quake 1 nową grafiką:D
Areskola Junior
Cholera nie wiem po co tu wchodziłem tylko spoilerów sobie narobiłem jakaś masakra gra jest wyjechana w kosmos, od razu kupuj jeśli masz czas i sprzęta!, ogólnie jestem w połowie gry i jest nieźle tylko niepotrzebnie popatrzyłem na tą pajęczyce myślałem że będzie lepiej ale no cóż już wiem jaki diabeł jest na końcu niepotrzebnie tu właziłem!
KINGU825 Junior
A ja mam taki problem przeszedłem misje 6 sanktuarium kadingir kilka razy i wyzwanie śladami trupa zdobądź następująca liczbe żetonów pretorskich 4. Znalazlem 4 strażników ale zaliczyło mi 2/4 i powtarzam misja kilka razy ale strażnicy nie są juz aktywni co mam zrobić zeby zaliczyc zadanie
KINGU825 Junior
Skonczylem ta misje juz piec razy i nie pominąłem zednego sekretu i strażnika a mimo to mam ze niby odnalazłem 2 żetony pretorskie i nie wiem co zrobic nie chce mi sie od nowa przechodzic gry a znalazlem 4 żetony czterech straznikow
Karbulot Legionista
Poradnik zawiera błąd. W trzeciej lokacji, odlewni mamy jeden sekret o jakim tu nie wspomniano, a mianowicie wyrzutnię rakiet ukrytą tam, gdzie jest dziennik zapytań #2.
Karbulot Legionista
Kolejny brak jednego sekretu w poradniku. Superzdrowie w lokacji Kompleks badań.
yarocorpse Centurion
Mam tego dość. 20 prób przeskoczenia wyrwy w moście do Wieży Energii Argentu. Nie mam bladego pojęcia jak to zrobić. W poradniku jest rewelacyjny opis - "Po przeskoczeniu szerokiej wyrwy"...blablabla. Tylko jak ją k....a przeskoczyć?
verify Generał
A znalazles odrzutowe buty? Wtedy mozna wykonywac podwojne skoki. Wystarczy nacisnac 2x spacje.
Kreteciek Pretorianin
Nie no super poradnik XD. "Czeka Cię starcie. Po starciu idź dalej." XD
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
