Argent D'Nur | Opis przejścia | Doom
Aktualizacja:
Argent D'Nur
Wyzwania
Nie ruszaj się
Zabij dwóch Baronów Piekieł jednym strzałem.
Możesz to zrobić podczas ostatniej walki przed bossem za pomocą BFG.
Biała plama na mapie
Odszukaj wszystkie 3 sekretne przełączniki z czaszką.
Ich lokalizację znajdziesz w dalszej części opisu przejścia.
Wielkie [CENZURA] Działo
Zabij 25 demonów za pomocą BFG.
Dostań się do Katedry Studni.
Daj ukojenie duszom.

Na początku etapu idź cały czas prosto i zeskocz z dużej wysokości poziom niżej. Zaatakuje cię tam Cacodemon oraz kilka Diablików. Gdy pójdziesz kawałek dalej rozpocznie się potężny atak demonów.

Aby wygrać to starcie korzystaj z dwóch par teleportów oraz Szału, który unosi się na środku. Powerupa najlepiej użyć, bo zabiciu pierwszego Przywoływacza. Wtedy rozpocznie się najtrudniejsza faza starcia. Dobrym sposobem na szybkie pozbycie się dużej liczby wrogów jest walka w korytarzu z prawej lub lewej strony przy pomocy naładowanego Działka Gaussa. Gdy wszystkie demony będą w jednej linii, jeden celny strzał szybko oczyści teren. Pod schodami na środku areny znajdziesz też paliwo do piły mechanicznej, która przyda się do pozbycia się najsilniejszych wrogów.

Po walce idź cały czas prosto, a przy krawędzi zeskocz poziom niżej.

Z prawej strony zobaczysz czerwony sekretny przełącznik do wyzwania.

Użyj go, a następnie po kamieniu z lewej wróć do góry. W niszy z prawej strony będzie ukryta zbroja oraz paliwo do piły (sekret). Podnieś je i zeskocz na sam dół.

Z lewej strony jest korytarz, który zaprowadzi cię do kolejnych przedmiotów. Będziesz musiał tam jednak walczyć z małą grupą demonów.

Gdy starcie dobiegnie końca, wyjdź z tunelu i idź do miejsca naprzeciwko. Zanim zaczniesz skakać po znajdujących się z lewej wysepkach, skręć w prawo. W niszy ukryto Automapę.

Przeskakują między kolejny skałami dojdziesz do miejsca, gdzie będą trzy ścieżki. Na początku idź w prawo, żeby zabić dwa Diabliki i podnieść dodatkowy pancerz, a następnie pierwszą w lewo, aż do miejsca z portalami i zielonymi płomieniami. Za chwilę czeka cię starcie z dużą grupą demonów. Ta walka jest jednak nieco łatwiejsza od poprzedniej. Pamiętaj tylko, żeby korzystać z portali, wyrzutni grawitacyjnych oraz Poczwórnych Obrażeń. Na arenie znajdziesz też amunicję do BFG. Warto ją wykorzystać do zdobycia jednego z wyzwań.

Gdy starcie dobiegnie końca, otworzą się drzwi z prawej. Przejdź przez nie i wdrap się na górę, aż do kamienia, na którym musisz użyć Crucibla.

Jak skończysz, podejdź do krawędzi z prawej, a następnie zeskocz poziom niżej. Będzie tam drugi sekretny przełącznik potrzebny do wyzwania.

Używając go odblokujesz przejście na prawo od dużej czaszki, do której kieruje cię punkt na radarze. Zamiast wchodzisz do czaszki idź wspomnianym przejściem.

W środku znajdziesz dźwignię otwierając przejście do Klasycznej Mapy tuż obok, a kawałek dalej będą przydatne przedmioty.

Jak je zbierzesz odkryje się kolejny sekret.

Na końcu tunelu wyjdziesz w tym samym miejscu, do którego zaprowadziła by cię droga przez czaszkę. Możesz iść dalej w prawo, gdzie rozpocznie się kolejne starcia.

Przeciwnicy będą bardzo wymagający, ale na szczęście na środku znajdziesz Szał, który znacznie ułatwi walkę. Użyj go zaraz po tym jak pojawią się pierwsze Antropokuby, a zabijesz z jego pomocą większość silnych przeciwników. Na koniec zostanie ci Baron Piekieł, ale sam nie powinien sprawić ci większych kłopotów.

Gdy starcie się skończy, otworzą się drzwi prowadzące do kolejnego celu. Wdrap się do niego schodami z lewej, gdyż będzie w nich dziura prowadząca do przedostatniej figurki.

Po zniszczeniu drugiego kamienia wejdź do czaszki na drugim końcu areny.

Idąc cały czas prosto będziesz mijał stojący z prawej strony ostatni czerwony sekretny przełącznik wymagany do wyzwania. Wciśnij go, a następnie odwróć się i zawróć.

Z prawej strony znajdziesz niszę z Megazdrowiem oraz amunicją do BFG (sekret).

Tunel zaprowadzi cię do trzeciej wielkiej bitwy z demonami. Na początku stój głównie przy wejściu na arenę i zabijaj pojawiające się Diabliki, Pink'ych oraz Piekielnych Rycerzy.

Gdy zabijesz ich już sporą ilość, zaczną pojawiać się Antropokuby, a chwilę później również Baronowie. Pobiegnij wtedy po Poczwórne Obrażenia na środku, zabij jednego dużego demona piłą, a następnie skorzystaj z BFG. Zanim zrobisz to ostatnie, upewnij się, że dwaj Baronowie znajdują się obok siebie, bo inaczej nie zaliczysz ostatniego wyzwania. Po zakończeniu walki wskocz do dziury w czaszce wskazywanej przez radar. Na dole czeka cię finałowe starcie.
0
- Doom - poradnik do gry
- Doom - poradnik do gry
	
- Opis przejścia
		
- UAC | Opis przejścia | Doom
 - Dział Zasobów | Opis przejścia | Doom
 - Odlewnia | Opis przejścia | Doom
 - Obiekt Argentu | Opis przejścia | Doom
 - Wieża Energii Argentu | Opis przejścia | Doom
 - Sanktuarium Kadingir | Opis przejścia | Doom
 - Obiekt Argentu (zniszczony) | Opis przejścia | Doom
 - Kompleks Badań | Opis przejścia | Doom
 - Laboratoria Lazarus | Opis przejścia | Doom
 - Cyberdemon - boss | Opis przejścia | Doom
 - Kraina Tytanów | Opis przejścia | Doom
 - Nekropolia | Opis przejścia | Doom
 - Piekielny Strażnik - boss | Opis przejścia | Doom
 - Centrum przetwarzania VEGI | Opis przejścia | Doom
 - Argent D'Nur | Opis przejścia | Doom
 - Władczyni Pająków - boss | Opis przejścia | Doom
 
 
 - Opis przejścia
		
 
 - Doom - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
SULIK Senator
Zastanawiam się coraz poważniej nad zakupem.
Jaki jest czas przejścia szybkiego, normalnego i wolnego ?
Interesuje mnie tylko single player
Cyrax2097 Junior
SULIK, ja w to właśnie gram i powiem szczerze, że od czasu Return To Castle Wolfenstein nie grałem w dobrego fpsa. W Doom idziesz z gnatem i wszystko rozwalasz przy zajebistej muzyce.Non stop AKCJA! Doom1 i Doom2 przechodziłem kilkadziesiąt razy, Doom3 raz( chodzisz, czytasz, zbierasz jakieś cholerne kody do szafek, sama nuda...) a Doom4 na pewno przejdę jeszcze kilka razy. Teraz robią gry ładne ale nie miodne.Przykład? Wolę pograć w Duke Nukem 3d niż w najnowszego Far Cry. Doom ma obie te cechy. Teraz mam nadzieję, że ID Software wpadnie na genialny pomysł i zrobi Quake 1 nową grafiką:D
Areskola Junior
Cholera nie wiem po co tu wchodziłem tylko spoilerów sobie narobiłem jakaś masakra gra jest wyjechana w kosmos, od razu kupuj jeśli masz czas i sprzęta!, ogólnie jestem w połowie gry i jest nieźle tylko niepotrzebnie popatrzyłem na tą pajęczyce myślałem że będzie lepiej ale no cóż już wiem jaki diabeł jest na końcu niepotrzebnie tu właziłem!
KINGU825 Junior
A ja mam taki problem przeszedłem misje 6 sanktuarium kadingir kilka razy i wyzwanie śladami trupa zdobądź następująca liczbe żetonów pretorskich 4. Znalazlem 4 strażników ale zaliczyło mi 2/4 i powtarzam misja kilka razy ale strażnicy nie są juz aktywni co mam zrobić zeby zaliczyc zadanie
KINGU825 Junior
Skonczylem ta misje juz piec razy i nie pominąłem zednego sekretu i strażnika a mimo to mam ze niby odnalazłem 2 żetony pretorskie i nie wiem co zrobic nie chce mi sie od nowa przechodzic gry a znalazlem 4 żetony czterech straznikow
Karbulot Legionista
Poradnik zawiera błąd. W trzeciej lokacji, odlewni mamy jeden sekret o jakim tu nie wspomniano, a mianowicie wyrzutnię rakiet ukrytą tam, gdzie jest dziennik zapytań #2.
Karbulot Legionista
Kolejny brak jednego sekretu w poradniku. Superzdrowie w lokacji Kompleks badań.
yarocorpse Centurion
Mam tego dość. 20 prób przeskoczenia wyrwy w moście do Wieży Energii Argentu. Nie mam bladego pojęcia jak to zrobić. W poradniku jest rewelacyjny opis - "Po przeskoczeniu szerokiej wyrwy"...blablabla. Tylko jak ją k....a przeskoczyć?
verify Generał
A znalazles odrzutowe buty? Wtedy mozna wykonywac podwojne skoki. Wystarczy nacisnac 2x spacje.
Kreteciek Pretorianin
Nie no super poradnik XD. "Czeka Cię starcie. Po starciu idź dalej." XD
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
