Kompleks Badań | Opis przejścia | Doom
Aktualizacja:
Kompleks Badań
Wyzwania
Otwieracz do butelek
Wykonaj 5 zabójstw chwały na Opętanych atakując ich prawą nogę albo głowę od tyłu.
Poprawka
Użyj dwóch kamieni Wyzwania Runy.
Zabawa w chowanego
Odszukaj dwie figurki.
Spotkaj się z Samuelem Haydenem w jego biurze

Po dojechaniu do stacji, wysiądź i wejdź schodami poziom wyżej. W pierwszej toalecie z lewej znajdziesz dodatkowy pancerz, a chwilę później zaatakuje cię grupka demonów. Wykorzystaj napotkanych Opętanych do zaliczenia wyzwania. Wystarczy, że ogłuszysz bestię atakiem wręcz, a następnie wykonasz Zabójstwo Chwały stojąc za stworem i celując w jego prawą nogę.

Idąc cały czas prosto dojdziesz do pomieszczenia z panelem, którego musisz użyć to odblokowania dalszego przejścia. Tuż obok komputera leży cenna Bateria Argentu.

Jak wyjdziesz z pokoju, będziesz mijał święcące na czerwono drzwi, za którymi znajduje się Automapa oraz Elitarny Strażnik. Aby się tam dostać, wróć do toalety (tej w której nie było pancerza), stań na jednym ze zlewów i odwróć o 180 stopni. Powinieneś zobaczyć wejście do tunelu, który zaprowadzi cię do wspomnianych wcześniej sekretów. Dalsza droga prowadzi za drzwi, które otworzyłeś za pomocą komputera. Idąc dalej prosto zbadaj miejsce pod schodami. Ukryto tam amunicję. Przyda ci się do walki z demonami kawałek dalej.

Gdy starcie dobiegnie końca, użyj kolejnego panelu i podnieś leżący obok niego Dziennik zapytań.

Kawałek dalej zobaczysz Gniazdo Juchy, które musisz zniszczyć. Jak to zrobisz, zaczną pojawiać się zastępy demonów. Po pokonaniu dwóch Antropokubów warto podnieść leżący na dole Szał. Pozwoli ci on szybko pozbyć się pozostałych demonów. Dalsza droga prowadzi cały czas do góry, aż do biura szefa korporacji.

Po wysłuchaniu tego co mężczyzna ma do powiedzenia, zbierz leżące dookoła przedmioty, a następnie udaj się do winy na końcu korytarza.
Przedostań się do Działu Badań nad Bronią

Na dole podnieś leżący obok Dziennik zapytań, a następnie skręć w prawo, gdzie przy ścianie znajdziesz kolejnego Elitarnego strażnika.

Kawałek dalej będzie śluza, którą musisz otworzyć przy pomocy pobliskiego panelu. Dostaniesz się w ten sposób na zewnątrz, gdzie będziesz musiał zniszczyć drugie Gniazdo Juchy. W walce z demonami przyda ci się leżący z prawej powerup Haste.

Gdy starcie dobiegnie końca, użyj wskazanego przez radar komputera. Zanim jednak ruszysz dalej do celu misji, przejdź przez śluzę naprzeciwko. Za nią ukryto Wyzwanie Runy - Krew to moje paliwo. Polega ono na zabiciu wszystkich przeciwników w określonym czasie. Dodatkowo możesz poruszać się tylko kilka sekund po każdym zabójstwie. Aby zaliczyć to wyzwanie, musisz po każdym zabójstwie biec szybko przed siebie, żeby zdążyć zobaczyć kolejnego wroga. Poruszanie nie będzie ci wtedy potrzebne przez kilka sekund, bo karabin ma spory zasięg. W nagrodę otrzymasz runę, która sprawi, że będziesz poruszał się szybciej po każdym Zabójstwie Chwały.

Jak zaliczysz wyzwanie, sprawdź prawy róg pomieszczenia. Za skrzyniami znajdziesz automat z grą polegającą na uderzaniu indyka... i tyle. Za grę nie ma żadnej specjalnej nagrody. Możesz teraz wyjść na zewnątrz przez śluzę i ruszać dalej w lewo.

Na początku przeskocz na pierwszą platformę następnie odwróć się o 180 stopni. Na dole z prawej zobaczysz rurę, do której musisz się dostać. Zaprowadzi cię ona do Baterii Argentu.

Po jej zebraniu doskocz do krawędzi naprzeciwko.

Trzymając się lewej ściany i wspinając na górę, dojdziesz do jaskini z ukrytą figurką (Pan z Fobos).

Stojący przy wyjściu z tunelu spójrz w lewo. Za kratą zobaczysz dźwignię.

Aby się do niej dostać, wdrap się na szczyt stojącej po środku lokacji skały (znajdziesz tam pancerz) i skocz korzystając z podwójnego skoku.

Dźwignia otworzy Klasyczną Mapę, która znajduje się niedaleko zniszczonego przed chwilą Gniazda Juchy.

Dalsza droga prowadzi do zaznaczonego na radarze tunelu. Aby się do niego dostać, poczekaj, aż klapa zostanie opuszczona i na niej wyląduj.

Idąc prosto dojdziesz do miejsca, z którego będziesz mógł przejść poziom wyżej. Na początku wskocz na podwyższenie przy ścianie z numerkiem 1, a stamtąd na pobliską metalową platformę.

Nad głową będziesz miał dziurę, przez którą możesz się wdrapać wyżej.

Idąc dalej prosto, wciśnij mijany po drodze przycisk, który uruchomi wentylator, ale jeszcze nie wskakuj do szybu. Zamiast tego przejdź na drugą stronę kompleksu.

Tam znajdziesz już uruchomiony wentylator, który musisz wyłączyć. Odblokujesz w ten sposób przejście w dół, gdzie czeka na ciebie Dron Polowy.
Po wybraniu ulepszenia, wróć do wentylatora, który wcześniej uruchomiłeś i skocz na niego. Siła powietrza wyrzuci cię do korytarza na górze. W pomieszczeniu z lewej znajdziesz Elitarnego Strażnika. Przeszukaj go, a następnie ruszaj dalej prosto.
Dostań się do windy Lazarus

W pomieszczeniu za drzwiami czeka cię walka z grupką demonów. Po ich pokonaniu uważnie przeszukaj wszystkie pobliskie pomieszczenia. W Prototype Lab 2 znajdziesz Dziennik zapytań.

Drugi będzie w Server Room.

Gdy je zbierzesz, udaj się do Prototype Lab 01 i wdrap do szybu z prawej. Możesz do niego doskoczyć ze stojącej na środku maszyny. Tunel zaprowadzi cię do kolekcjonerskiej figurki (Pan Róż).

Teraz możesz przejść do Secirity Room i podnieś leżące tam zwłoki. Będą ci potrzebne do otwarcia drzwi prowadzących do BFG Prime Lab. Pomieszczenie to znajduje się na środku lokacji.

Po przejściu na drugą stronę, wdrap się na podwyższenie na środku, a następnie chwilę poczekaj i przeskocz na jedną z platform, które pojawia się przy ścianach. Unikniesz w ten sposób laserów systemu ochrony.

Jak pojawi się wielki ruchomy pierścień z laserami, poczekać, aż przesunie się na górę, a następnie zniszcz cztery czerwone hamulce pod nim. Sprawisz w ten sposób, że spadnie i zniszczy również lasery na dole. Będziesz mógł wtedy zeskoczyć i zabrać BFG-9000.

Jest to bardzo potężna broń, która ma równie ograniczoną amunicję jak Piła łańcuchowa. Wyciągasz ją osobnym przyciskiem, a strzelasz jak z każdej innej broni. Wywołuje ona potężne wyładowanie energii, który trafi wszystkie pobliskie cele. Przetestuj ja na armii demonów czekającej na dole.

Pozbywszy się wszystkich przeciwników, użyj panelu na środku, a następnie przejść przez drzwi z prawej. Na lewo będzie wąski tunel, który zaprowadzi cię do Wyzwania Runy - Intymność to podstawa. Wyzwanie to polega na wykonaniu 8 Zabójstw Chwały w ograniczonym czasie. Aby zaliczyć je jak najszybciej, do każdego Diablika strzelaj specjalnym pociskiem z pistoletu naładowanym trochę mniej niż do połowy. W ten sposób najszybciej ogłuszysz demona i będziesz mógł wykonać egzekucję. Otrzymana w nagrodę runa przyspiesza ogłuszanie wrogów, dzięki czemu możemy szybciej używać Zabójstw Chwały.

Wróć teraz do pomieszczenia z panelem, którego wcześniej użyłeś i idź prosto przed siebie. Za wielkimi wrotami zobaczysz armię demonów. Wysadzając Opętanego Inżyniera powinieneś pozbyć się większości stworów. Chwilę później wybiegną dwa Pinky.

W pomieszczeniu kawałek dalej twoim celem jest zniszczenie Gniazdo Juchy. Zanim to jednak zrobisz, dobrze przyjrzyj się pomieszczeniu i lokalizacji przedmiotów. U góry znajdziesz powerup Poczwórne obrażenia oraz amunicję do BFG. Kolejna taka amunicja jest na dolnym poziomie lokacji. Podczas przyszłej walki przydadzą ci się również dwie pary teleportów. Będą cię one przenosić między poziomami.

Gdy zniszczysz Gniazdo Juchy zaczną pojawiać hordy demonów. BFG oraz powerupa używaj tylko na bardzo silnych przeciwnikach, takich jak Przywoływacz czy Antropokub. Warto zachować dwa pociski do BFG na drugą walkę, która nastąpi po użyciu panelu obok windy. Zaatakuje cię wtedy dwóch Baronów. Po śmierci ostatniego przeciwnika stań na platformie na środku i zakończ etap.
0
- Doom - poradnik do gry
- Doom - poradnik do gry
	
- Opis przejścia
		
- UAC | Opis przejścia | Doom
 - Dział Zasobów | Opis przejścia | Doom
 - Odlewnia | Opis przejścia | Doom
 - Obiekt Argentu | Opis przejścia | Doom
 - Wieża Energii Argentu | Opis przejścia | Doom
 - Sanktuarium Kadingir | Opis przejścia | Doom
 - Obiekt Argentu (zniszczony) | Opis przejścia | Doom
 - Kompleks Badań | Opis przejścia | Doom
 - Laboratoria Lazarus | Opis przejścia | Doom
 - Cyberdemon - boss | Opis przejścia | Doom
 - Kraina Tytanów | Opis przejścia | Doom
 - Nekropolia | Opis przejścia | Doom
 - Piekielny Strażnik - boss | Opis przejścia | Doom
 - Centrum przetwarzania VEGI | Opis przejścia | Doom
 - Argent D'Nur | Opis przejścia | Doom
 - Władczyni Pająków - boss | Opis przejścia | Doom
 
 
 - Opis przejścia
		
 
 - Doom - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
SULIK Senator
Zastanawiam się coraz poważniej nad zakupem.
Jaki jest czas przejścia szybkiego, normalnego i wolnego ?
Interesuje mnie tylko single player
Cyrax2097 Junior
SULIK, ja w to właśnie gram i powiem szczerze, że od czasu Return To Castle Wolfenstein nie grałem w dobrego fpsa. W Doom idziesz z gnatem i wszystko rozwalasz przy zajebistej muzyce.Non stop AKCJA! Doom1 i Doom2 przechodziłem kilkadziesiąt razy, Doom3 raz( chodzisz, czytasz, zbierasz jakieś cholerne kody do szafek, sama nuda...) a Doom4 na pewno przejdę jeszcze kilka razy. Teraz robią gry ładne ale nie miodne.Przykład? Wolę pograć w Duke Nukem 3d niż w najnowszego Far Cry. Doom ma obie te cechy. Teraz mam nadzieję, że ID Software wpadnie na genialny pomysł i zrobi Quake 1 nową grafiką:D
Areskola Junior
Cholera nie wiem po co tu wchodziłem tylko spoilerów sobie narobiłem jakaś masakra gra jest wyjechana w kosmos, od razu kupuj jeśli masz czas i sprzęta!, ogólnie jestem w połowie gry i jest nieźle tylko niepotrzebnie popatrzyłem na tą pajęczyce myślałem że będzie lepiej ale no cóż już wiem jaki diabeł jest na końcu niepotrzebnie tu właziłem!
KINGU825 Junior
A ja mam taki problem przeszedłem misje 6 sanktuarium kadingir kilka razy i wyzwanie śladami trupa zdobądź następująca liczbe żetonów pretorskich 4. Znalazlem 4 strażników ale zaliczyło mi 2/4 i powtarzam misja kilka razy ale strażnicy nie są juz aktywni co mam zrobić zeby zaliczyc zadanie
KINGU825 Junior
Skonczylem ta misje juz piec razy i nie pominąłem zednego sekretu i strażnika a mimo to mam ze niby odnalazłem 2 żetony pretorskie i nie wiem co zrobic nie chce mi sie od nowa przechodzic gry a znalazlem 4 żetony czterech straznikow
Karbulot Legionista
Poradnik zawiera błąd. W trzeciej lokacji, odlewni mamy jeden sekret o jakim tu nie wspomniano, a mianowicie wyrzutnię rakiet ukrytą tam, gdzie jest dziennik zapytań #2.
Karbulot Legionista
Kolejny brak jednego sekretu w poradniku. Superzdrowie w lokacji Kompleks badań.
yarocorpse Centurion
Mam tego dość. 20 prób przeskoczenia wyrwy w moście do Wieży Energii Argentu. Nie mam bladego pojęcia jak to zrobić. W poradniku jest rewelacyjny opis - "Po przeskoczeniu szerokiej wyrwy"...blablabla. Tylko jak ją k....a przeskoczyć?
verify Generał
A znalazles odrzutowe buty? Wtedy mozna wykonywac podwojne skoki. Wystarczy nacisnac 2x spacje.
Kreteciek Pretorianin
Nie no super poradnik XD. "Czeka Cię starcie. Po starciu idź dalej." XD
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
