Obiekt Argentu (zniszczony) | Sekrety | Doom
Aktualizacja:
Obiekt Argentu (zniszczony)
Poniżej znajdziesz dokładny opis wszystkich sekretów dostępnych na etapie Obiekt Argentu. Będą wśród nich m.in. Dzienniki, Elitarni Strażnicy, Klasyczna Mapa czy Wyzwania Runy.
- Dziennik #1
- Klasyczna Mapa
- Figurka #1
- Elitarny Strażnik #1
- Dziennik #2
- Wyzwanie Runy #1
- Megazdrowie i Elitarny Strażnik #2
- Dziennik #3
- Elitarny Strażnik #3
- Dziennik #4
- Dron Polowy
- Wyzwanie Runy #2
- Dziennik #5 i Bateria Argentu
- Figurka #2 i Elitarny Strażnik #4
Dziennik #1

Po rozpoczęciu etapy podnieś leżący niedaleko Dziennik zapytań.
Klasyczna Mapa

Po zabiciu pierwszego Cacodemona zacznij wspinaczkę po oświetlonych na zielono platformach. Na jednej z większych platform będzie starta skrzyń.

Obejdź je i pociągnij za ukrytą za nimi dźwignię.

Odblokujesz w ten sposób Klasyczną mapę, która znajduje się napo niżej.
Figurka #1

Na lewo od wejścia do klasycznej mapy jest kolejna platforma. Na niej znajduje się pierwsza figurka (Pan Szał).
Elitarny Strażnik #1

Po zebraniu zebraniu figurki wejdź jeszcze wyżej, aż dojdziesz do szerokiej wyrwy. Musisz przez nią przeskoczyć za pomocą podwójnego skoku.

Idąc dalej prosto zobaczysz w dole zniszczony korytarz. Zeskocz tam, a następnie odwróć się i przeszukaj Elitarnego Strażnika.
Dziennik #2

Kawałek dalej od Elitarnego Strażnika będzie pomieszczenie z leżącym w rogu Dziennikiem zapytań oraz komputerem, którego musisz użyć.
Wyzwanie Runy #1

Po walce z grupą demonów dojdziesz do zaznaczonych na radarze drzwi.

Zanim je otworzysz uda się w lewo, gdzie będzie stało pierwsze Wyzwanie runy - Mobilność lotnicza. Polega ono na zdobyciu 15 reliktów i dotarciu do ołtarza w określonym czasie. W nagrodę otrzymasz runę, która daje ci większą kontrolę podczas wykonywania podwójnego skoku oraz dodatkowe miejsce na runy. Aby wykonanie wyzwanie, cały czas patrz przed siebie i przeskakuj między artefaktami strefując na boki.
Megazdrowie i Elitarny Strażnik #2

Po zaliczeniu pierwszego Wyzwania Runy odwróć się i trzymaj lewej krawędzi skały. W dole powinieneś zobaczyć wyrzutnie grawitacyjną. Wyląduj obok niej, a następnie odwróć się w stronę podestu, gdzie znajdowała się runa. Zobaczysz wtedy wejście do rury, przed którym leży Megazdrowie.

Możesz tam doskoczyć z pomocą wyrzutni. Jak będzie tuż obok wejścia, użyć drugiego skoku, żeby wylądować. W środku ukryto też Elitarnego Strażnika.
Dziennik #3

Po walce z pierwszymi Pinky użyj Automapy z prawej strony pomieszczeniai podnieś Dziennik zapytań leżący z lewej.
Elitarny Strażnik #3

Chwilę po tym jak otrzymasz zadanie odzyskania żółtego klucz pojawi się spora grupa demonów. Gdy ostatni przeciwnik zginie, skorzystaj z wyrzutni grawitacyjnego i wskocz na platformę wyżej. Będzie tam leżał kolejny Elitarny Strażnik.
Dziennik #4

Po przeszukaniu ostatniego strażnika, dojdziesz do kolejnych wrogów. W pomieszczeniu z którego wyszły bestie, znajdziesz jeszcze jeden Dziennik zapytań.
Dron Polowy

Po zniszczeniu pierwszego Gniazda Juchy użyj komputera znajdującego się naprzeciwko żółtych drzwi. Przesuniesz się w ten sposób jedną z maszyn.

Gdy doleci do ściany z prawej, wskocz na nią, a następnie doskocz do platformy na prawo. Odkryjesz w ten sposób miejsce przebywania Drona Polowego.
Wyzwanie Runy #2

Dalsza droga od Drona Polowego prowadzi przez drzwi na dole. Za nimi udaj się na początku w lewo. Podnieś zbroje, zabij demona, a następnie przeskocz na chodnik naprzeciwko pancerza.

Zaprowadzi cię on do Wyzwania Runy - Ofensywa pancerna. Polega ono na zabiciu wszystkich przeciwników w określonym czasie. Demonów nie będzie zbyt wielu, a czasu sporo, ale problem może stanowić twoje zdrowie. Wyzwanie rozpoczniesz z jednym punktem życia, natomiast wykonywanie Zabójstw Chwały doda ci wyłącznie pancerz. Na początku walki zabij szybko najsłabszego przeciwnika Zabójstwem Chwały, żeby zdobyć trochę pancerza, a walcząc z Pinkym traf go w plecy ładowaną serią ze strzelby, zaoszczędzając w ten sposób sporo czasu. W nagrodę za zaliczenia wyzwania otrzymasz runę, która sprawi, że Zabójstwa Chwały będą dawały ci dodatkowy pancerz.
Dziennik #5 i Bateria Argentu

Gdy zniszczysz drugie Gniazdo Juchy, podnieś Dziennik zapytań leżący na lądowisku, a następnie przeskocz na skałę na prawo od drzwi.

Pod nią jest półka, na której ukryto Baterię Argentu.
Figurka #2 i Elitarny Strażnik #4

Po zebraniu żółtego klucza cofnij się do wejścia i wskocz piętro wyżej.

Za rogiem znajdziesz drugą figurkę (Pan Patriota).

Po zeskoczeniu w dół, odwróć się o 180 stopni i wskocz do korytarza przed tobą. Na końcu leży ostatni Elitarny Strażnik.
0
- Doom - poradnik do gry
- Doom - poradnik do gry
- Sekrety
- Sekrety w Doom | Doom
- UAC | Sekrety | Doom
- Dział Zasobów | Sekrety | Doom
- Odlewnia | Sekrety | Doom
- Obiekt Argentu | Sekrety | Doom
- Wieża Energii Argentu | Sekrety | Doom
- Sanktuarium Kadingir | Sekrety | Doom
- Obiekt Argentu (zniszczony) | Sekrety | Doom
- Kompleks Badań | Sekrety | Doom
- Laboratoria Lazarus | Sekrety | Doom
- Kraina Tytanów | Sekrety | Doom
- Nekropolia | Sekrety | Doom
- Centrum przetwarzania VEGI | Sekrety | Doom
- Argent D'Nur | Sekrety | Doom
- Sekrety
- Doom - poradnik do gry
Komentarze czytelników
SULIK Senator
Zastanawiam się coraz poważniej nad zakupem.
Jaki jest czas przejścia szybkiego, normalnego i wolnego ?
Interesuje mnie tylko single player
Cyrax2097 Junior
SULIK, ja w to właśnie gram i powiem szczerze, że od czasu Return To Castle Wolfenstein nie grałem w dobrego fpsa. W Doom idziesz z gnatem i wszystko rozwalasz przy zajebistej muzyce.Non stop AKCJA! Doom1 i Doom2 przechodziłem kilkadziesiąt razy, Doom3 raz( chodzisz, czytasz, zbierasz jakieś cholerne kody do szafek, sama nuda...) a Doom4 na pewno przejdę jeszcze kilka razy. Teraz robią gry ładne ale nie miodne.Przykład? Wolę pograć w Duke Nukem 3d niż w najnowszego Far Cry. Doom ma obie te cechy. Teraz mam nadzieję, że ID Software wpadnie na genialny pomysł i zrobi Quake 1 nową grafiką:D
Areskola Junior
Cholera nie wiem po co tu wchodziłem tylko spoilerów sobie narobiłem jakaś masakra gra jest wyjechana w kosmos, od razu kupuj jeśli masz czas i sprzęta!, ogólnie jestem w połowie gry i jest nieźle tylko niepotrzebnie popatrzyłem na tą pajęczyce myślałem że będzie lepiej ale no cóż już wiem jaki diabeł jest na końcu niepotrzebnie tu właziłem!
KINGU825 Junior
A ja mam taki problem przeszedłem misje 6 sanktuarium kadingir kilka razy i wyzwanie śladami trupa zdobądź następująca liczbe żetonów pretorskich 4. Znalazlem 4 strażników ale zaliczyło mi 2/4 i powtarzam misja kilka razy ale strażnicy nie są juz aktywni co mam zrobić zeby zaliczyc zadanie
KINGU825 Junior
Skonczylem ta misje juz piec razy i nie pominąłem zednego sekretu i strażnika a mimo to mam ze niby odnalazłem 2 żetony pretorskie i nie wiem co zrobic nie chce mi sie od nowa przechodzic gry a znalazlem 4 żetony czterech straznikow
Karbulot Legionista
Poradnik zawiera błąd. W trzeciej lokacji, odlewni mamy jeden sekret o jakim tu nie wspomniano, a mianowicie wyrzutnię rakiet ukrytą tam, gdzie jest dziennik zapytań #2.
Karbulot Legionista
Kolejny brak jednego sekretu w poradniku. Superzdrowie w lokacji Kompleks badań.
yarocorpse Centurion
Mam tego dość. 20 prób przeskoczenia wyrwy w moście do Wieży Energii Argentu. Nie mam bladego pojęcia jak to zrobić. W poradniku jest rewelacyjny opis - "Po przeskoczeniu szerokiej wyrwy"...blablabla. Tylko jak ją k....a przeskoczyć?
verify Generał
A znalazles odrzutowe buty? Wtedy mozna wykonywac podwojne skoki. Wystarczy nacisnac 2x spacje.
Kreteciek Pretorianin
Nie no super poradnik XD. "Czeka Cię starcie. Po starciu idź dalej." XD
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
