Dark Messiah: The Temple of the Spider (9)
Aktualizacja:
Korytarz doprowadza mnie do małego otworu w ścianie. Przechodzę przez otwór i teraz też jestem w korytarzu, tyle tylko, że wyłożonym kamieniem. Po lewej za kratą poza moim zasięgiem leża na ziemi jakieś fanciki, ale skręcam w prawo i idę do przodu. Bez Dark Vision ani rusz. W końcu dochodzę do kolejnego otworu w ścianie, kiedyś było to zakratowane okienko, dzisiaj po kratach nie ma ani śladu (pewno złomiarze kratki rąbnęli, aby mieć kaskę na naleweczkę!). Wyglądam ostrożnie i jestem wysoko ponad powierzchnią komnaty, którą mam przed sobą. Bezpośrednio pode mną widzę lustro wody w najniższej części komnaty. Po lewej stronie komnaty widzę podest wznoszący się wysoko ponad lustro wody. Nie ma rady. Skoczyć musze do wody, tylko pytanie jak jest głęboko? Inaczej pożegnam się z kręgosłupem w jednym kawałku. Raz kozie śmierć! Skaczę i po chwili woda zalewa moje oczy. Jest na tyle głęboko, że bezpiecznie wylądowałem. Pływam dookoła, oglądając ściany i szukając punktu zaczepienia, aby opuścić ten basenik. Nic nie ma. No to mam ból głowy. A pod wodą? Pierwsze zanurzenie nic. Wynurzenie i uzupełnienie powietrza w płucach, po czym z powrotem pod wodę. Jest! Dźwignia w ścianie! Opuszczam ja i płynę na powierzchnię, tylko ta powierzchnia mi ucieka! Jasna Niebieska! Podnosi się poziom wody, więc dobijam szybko do lustra wody i po wyrównaniu z podestem widzianym z góry szybko na niego się gramolę! Jest sucho i bezpiecznie, ale natychmiast w ucho wpadają mi chrapliwe dźwięki rozmowy. Schylam się w zaglądam przez okienko do sąsiedniej komnaty. Gobliny! Zamiast patrolować teren dyskutują. I bardzo dobrze. Po chwili zostaje jeden, wyraźnie znudzony stoi na progu komnaty. Zakładam Fire Trap i czekam na rozwój wypadków. Po chwili w pułapkę wchodzi niefrasobliwy wartownik, po czym przechodzi do legendy. Sekundy później roi się od innych Gobelinów, które badają przyczyny śmierci kamrata. Kryję się i przeczekuję wrzawę.
![]() Wreszcie wyjście z "pajęczego" korytarza.
| ![]() Znowu okno z wyłamanymi kratami! Pająki mają się dobrze!
|
![]() Innej drogi nie ma - trzeba skakać!
| ![]() Po lewej podest - mam nadzieję, że skok do wody mnie nie zabije.
|
![]() Nurkujemy! W ścianie jest dźwignia, po której opuszczeniu wdziera się woda i podnosi poziom jej lustra!
| ![]() Dzięki podniesieniu lustra wody mogę wejść na podest.
|
Jest sucho i bezpiecznie, ale natychmiast w ucho wpadają mi chrapliwe dźwięki rozmowy. Schylam się w zaglądam przez okienko do sąsiedniej komnaty. Gobliny! Zamiast patrolować teren dyskutują. I bardzo dobrze. Po chwili zostaje jeden, wyraźnie znudzony stoi na progu komnaty. Zakładam Fire Trap i czekam na rozwój wypadków. Po chwili w pułapkę wchodzi niefrasobliwy wartownik, po czym przechodzi do legendy. Sekundy później roi się od innych Goblinów, które badają przyczyny śmierci kamrata. Kryję się i przeczekuję wrzawę. Jest ich sporo. Po dobrej chwili zakładam ponownie Fire Trap i znowu dwóch mniej. Reszta ekipy już nie zapuszcza się w głąb komnaty, bacznie obserwując "moje" okienko. Po dłuższym czasie "odpuszczają", co jakiś czas zaglądając do środka. Po sprawdzeniu powtarzalności ich działania po gzymsie przechodzę w prawo. Mam przed oczyma komnatę z palącym się ogniskiem i to wszystko. Częściowo jest, jak wszystko wokół zasypane piaskiem. No cóż, czas robi swoje. Skaczę w dół, lądowanie miękkie i w drogę. Zerkam zza rogu w głąb obszernego hallu. Po obu stronach są wejścia do kolejnych pomieszczeń. Penetruję je kolejno, z różnym zresztą skutkiem. W komnacie drugiej po lewej stronie znajduję skrzynię, a w niej A quiver (kołczan), jedna flasza Mana Potion i taka sama buteleczka Mana Heath. Przyda się, w co nie wątpię ani przez chwilę. Ostatnie po lewej i prawej stronie wejścia prowadzą na poziom wyższy sąsiedniej komnaty. Lewe wejście jest zabarykadowane palami, prawe jest wolne. Przed sobą przy wejściu do sąsiedniej komnaty, a konkretnie przy schodach stoi drewniana skrzynia. Wewnątrz znalazłem A quiver (kołczan) i butla Health Potion.
![]() Przez okienko słyszę chrapliwe głosy. To Gobliny! Jestem na miejscu,
| ![]() Zakładam pułapki i czekam na rozwój wydarzeń.
|
![]() Zadziałało! Teraz Gobliny szukają sprawcy eksplozji. Co dalej?
| ![]() Droga wydaje się bezpieczna. Skok w dół. Piach amortyzuje skutki i do przodu.
|
![]() Tak wygląda świątynia na niższych poziomach. Ładnie, ale sporo zakamarków do odwiedzenia.
| ![]() Drugie pomieszczenie po lewej stronie hallu. Jest skrzynia z prezentami. Przydadzą się na pewno.
|
![]() Druga skrzynia na końcu hallu pomiędzy schodami. Jest nieźle. Właściciele niefrasobliwie pilnują swoich rzeczy.
| ![]() Skrzynka wyczyszczona. W sporej komnacie po prawej dwóch Goblinów najwyraźniej się nudzi, więc trzeba znaleźć im sensowne zajęcie. Polowanie na mnie!
|
0
- Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
- Dark Messiah: Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
- Dark Messiah: Rozdział 5
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (1)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (2)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (3)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (4)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (5)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (6)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (7)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (8)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (9)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (10)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (11)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (12)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (13)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (14)
- Dark Messiah: Rozdział 5
- Dark Messiah: Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany421460 Junior
Mam pytanie odnośnie "https://www.gry-online.pl/poradniki/dark-messiah-of-might-and-magic/&PART=440&PAGE=1" ponieważ nie wiem do jakiej ja mam wejść windy... jeżeli ktoś wie (a musi jeżeli to przeszedł) to proszę o odpowiedź tu na forum bądź na mojego e-maila - jak komu lepiej.
Z góry dzięki.
darek79r19 Pretorianin
Jak dla mnie to opis przejścia gry, a nie poradnik. Raczej przewodnik. W poradniku były by opisane bronie, magia, autor napisał by, co lepiej rozwijać itd itp. Troche za ubogo jak na poradnik.
Cainoor Legend
Świetna gra, fajny poradnik. Ze dwa razy naprawdę mi się przydał. Autor śmiesznie opisał niektóre momenty i brawa mu się należą za włożoną prace. Właśnie zakończyłem Messiah'a. Szkoda, że taki krótki.
Pozdrawiam :)
zanonimizowany56091 Generał
Czy jest możliwość zaaktualizowanie poradnika ??. Chodzi mi o napisanie wszyskich możliwych zakończeń i opisanie wszyskich ukrytych miejsc.Bo 3 raz przechodze inna postacia: wojownik mag teraz zabojcą i chciałem się upewnic czy wszyskie sekrety odkryłem.Please !!!
mktiger Chorąży
no coz wlasnie jestem w trakcie eksploracji podziemi z pajakami i stwierdzilem ze autor poradnika nie odwiedzil kilku lokacji bo nie widze wzmianki o sekretnym miejscu ktore znalazlem w jednym z tuneli
berkut47 Chorąży
Poradnik został zaaktualizowany o wszystkie zakończenia. Może jednakże zdarzyć się, że nie wszystkie "secret area" zostały w nim uwidocznione. Wiadomo, rzeczą ludzką jest nie dojrzeć wszystkiego. W posłowiu Autor zasygnalizował taką możliwość i jest takie postępowanie ok., tym bardziej, że dotyczy jednostkowych przypadków.
zanonimizowany795948 Junior
Pominięty secret - rozdział I po prawej stronie od bramy do posiadłości Menelaga jest drabinka. Wspinamy się nią na dachy, przechodzimy po desce na gzyms i przez otwarte okno wskakujemy na poddasze. Ciężko przeoczyc. shame on you ;)
zanonimizowany795948 Junior
Pominięty secret - rozdział I po prawej stronie od bramy do posiadłości Menelaga jest drabinka. Wspinamy się nią na dachy, przechodzimy po desce na gzyms i przez otwarte okno wskakujemy na poddasze. Ciężko przeoczyc. shame on you ;)
zanonimizowany795948 Junior
Ok rozdział 2 - tym razem 2 secrety zmissowane. Kiepski ten poradnik.
1 - ciekawe, że autora nie zastanawiało po co ghoul wbiegł po ścianie? Miedzy innymi po to, żeby gracz się tam pofatygował i zlootował skrzynie. Przejście jest w korytarzyku na prawo od drabinki prowadzącej na wieże maga.
2 - Będąc na poddaszu posiadłości ( wejście po linie na deski podtrzymujące strop ) wystarczy skoczyc w lewo na połozone piętro niżej regały, a tam stół z masą sprzętu. Regały odsuwają się po uprzednim uruchomieniu lewarka.
PS - masakra w holu też nie była zbytnio sensowna, skoro można było przeciąc line i potańczyc dookoła huśtającego się, gigantycznego żyrandola, dzięki któremu nie musimy nawet dobywac broni, bo guardsi 'sami' się załatwią.
zanonimizowany869242 Junior
Napisałem petycję w sprawie aktualizacji do gry Dark Messiah Multiplayer. Od ostatniego update'u minęło
sporo czasu i dużo jest do zrobienia. Wasz podpis pod petycją byłby bezcenny. Zajmie wam to
maksymalnie minutę, ale dzięki temu zwiększycie szanse na to, żeby developer rozważył naszą
propozycję. Postarajmy się wspólnie o to, by w końcu zaaktualizowali tą grę. Podpisywać się możecie do
końca marca, także liczę na was! :)
http://www.gopetition.com/petitions/about-dark-messiah-update.html
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














