Dark Messiah: Dead Man's Trail (4)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Po przeglądzie kwatery i upewnieniu się, że nikt na dole na mnie nie czeka z gorącym przywitaniem wracam drabiną na dół. Przegląd podwórza, w wyniku, którego lokalizuję jedną "smoczą skrzynię". Po rozbiciu bogatszy jestem o flaszę Mana Potion i Baked Bread. Drzwi magazynowe otwieram znalezionym przy jednym ze strażników kluczem i zaczyna się! W środku magazyn był chroniony przez kilku "Czarnych" Walka wre i każdy środek jest dobry! Bloki i uniki, frontalny atak i czar Flame Arrow pozwalają przetrwać. Przeglądając plac po walce, u jednego z przeciwników znajduję Trap Door Key. Ciekawe, gdzie znajdę drzwi do tego klucza. Na razie wchodzę do magazynu i szczegółowo badam, jakie towary ma na składzie. Nie jest rewelacyjnie, ale na bezrybiu i rak ryba. Znajduję kolejno: Baked Bread, butla Mana Potion, Bottle of berry juice, podwójne pieczone żeberka Some cooked ribs, kołczan ze strzałami, oraz Mikstura Kamiennej Skóry - Stone Skin Potion.

Smocza skrzynia. Ciekawe, co tym razem we wnętrzu? - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
"Smocza skrzynia". Ciekawe, co tym razem we wnętrzu?
Do drzwi magazynu pasuje, klucz znaleziony przy jednym z Czarnych. - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Do drzwi magazynu pasuje, klucz znaleziony przy jednym z "Czarnych".
Po kolejnej walce znajduję następny klucz. Trap Door Key. Nie mam na razie tylko drzwi do niego! - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Po kolejnej walce znajduję następny klucz. Trap Door Key. Nie mam na razie tylko drzwi do niego!
Pora na prace wykopaliskowe, - co się znajdzie, do plecaka żwawo! - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Pora na prace wykopaliskowe, - co się znajdzie, do plecaka żwawo!
Nie trzeba nawet zaklęcia o nakrytym stoliczku - ten już jest zastawiony jak należy! - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Nie trzeba nawet zaklęcia o nakrytym stoliczku - ten już jest zastawiony jak należy!
Podwójne żeberka z rusztu! Raz! Proszę! - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Podwójne żeberka z rusztu! Raz! Proszę!
Sprzętu bojowego nigdy za wiele! - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Sprzętu bojowego nigdy za wiele!
Smocza skrzynia. - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
"Smocza skrzynia".
Zawartość skrzyneczki godna! Mikstura Kamiennej Skóry! Spoko towarek! - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Zawartość skrzyneczki godna! Mikstura Kamiennej Skóry! Spoko towarek!
Opuszczam na chwilę magazyn w celach edukacyjnych! - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Opuszczam na chwilę magazyn w celach edukacyjnych!

Jestem ciekaw, kiedy braknie mi miejsca w plecaku i co z mieniem wartościowym, a nieużywanym? Szkoda wyrzucić! Po obfitych zbiorach opuszczam na chwilę magazyn, Po co? By pokazać alternatywną doń drogę! Nazwałem ją "droga Tadeusza Norka", zgodnie z jego życiowym mottem, iż "Prawda ukryta jest tylko w Kanałach"! Wracamy do punktu startu w tej lokacji, czyli miejsca, w którym z kamiennego gzymsu muru zeskoczyliśmy na ziemię w trakcie poszukiwań Ghoula - Złodzieja! Tuż przy skrzyni widzimy wolną przestrzeń nieudolnie zasłoniętą przybitymi deskami. Deski usuwamy stosując technikę nożną i oto jesteśmy na podwórku. Nie ma tu wiele ciekawego, poza kilkoma Mushroom (grzybami). Jeden trafił się nawet w wersji magicznej! Ciekawe, do czego przydać się może?! W trakcie zwiedzania podwórka (domostwa są niestety zamknięte na głucho) w samym rogu podwórka znajduję właz. Do czego? Do kanałów rzecz jasna! Schodzimy na dół i po przejściu niewielkiego kawałka kanału trafiamy na drabinę wiodącą do góry. Podnosimy klapę włazu i jesteśmy w magazynie! Przy wyborze tej drogi należy liczyć się ze starciem z Black Guard's na ograniczonej przestrzeni magazynowej. Ja wolę większe pole manewru. Będąc ponownie w magazynie sprawdzam bardzo dokładnie jego parter. Po chwili Eureka! Są drzwi, a właściwie klapa do sekretnych lokacji pod magazynem. Używam Trap Door Key i czeluść do podziemi otwiera się przedemną. Nie czekając po drabinie schodzę na dół.

Deseczki kopytkiem i po sprawie! - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Deseczki kopytkiem i po sprawie!
Na podwórku rosną grzybki. Nawet magiczne. - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Na podwórku rosną grzybki. Nawet magiczne.
Wygląda, jak klapa od kloaki, ale trzeba sprawdzić! - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Wygląda, jak klapa od kloaki, ale trzeba sprawdzić!
No i proszę! Drabina i kanalik do zwiedzania. Prawda leży w Kanałach - rzekł Klasyk. - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
No i proszę! Drabina i kanalik do zwiedzania. "Prawda leży w Kanałach" - rzekł Klasyk.
Nawet nie cuchnie i woda czysta, - co to za kanał? - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Nawet nie cuchnie i woda czysta, - co to za kanał?
Drabina do góry kończy zwiedzanie tego fragmentu podziemnej historii. Podejrzewam, że nie na długo. - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Drabina do góry kończy zwiedzanie tego fragmentu podziemnej historii. Podejrzewam, że nie na długo.
Znajomy widoczek - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry

Znajomy widoczek! Z powrotem w magazynie! To teraz obejrzymy parter ...

Miałem nosa! Drzwi, a właściwie właz do posiadanego przeze mnie Trap Door Key! Co dalej? - Dead Mans Trail (4) | Rozdział 3 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Miałem nosa! Drzwi, a właściwie właz do posiadanego przeze mnie Trap Door Key! Co dalej?

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2013-02-05
18:19

zanonimizowany869242 Junior

👍

Napisałem petycję w sprawie aktualizacji do gry Dark Messiah Multiplayer. Od ostatniego update'u minęło

sporo czasu i dużo jest do zrobienia. Wasz podpis pod petycją byłby bezcenny. Zajmie wam to

maksymalnie minutę, ale dzięki temu zwiększycie szanse na to, żeby developer rozważył naszą

propozycję. Postarajmy się wspólnie o to, by w końcu zaaktualizowali tą grę. Podpisywać się możecie do

końca marca, także liczę na was! :)

http://www.gopetition.com/petitions/about-dark-messiah-update.html

Komentarz: zanonimizowany869242
2011-06-20
15:12

zanonimizowany795948 Junior

Ok rozdział 2 - tym razem 2 secrety zmissowane. Kiepski ten poradnik.

1 - ciekawe, że autora nie zastanawiało po co ghoul wbiegł po ścianie? Miedzy innymi po to, żeby gracz się tam pofatygował i zlootował skrzynie. Przejście jest w korytarzyku na prawo od drabinki prowadzącej na wieże maga.

2 - Będąc na poddaszu posiadłości ( wejście po linie na deski podtrzymujące strop ) wystarczy skoczyc w lewo na połozone piętro niżej regały, a tam stół z masą sprzętu. Regały odsuwają się po uprzednim uruchomieniu lewarka.

PS - masakra w holu też nie była zbytnio sensowna, skoro można było przeciąc line i potańczyc dookoła huśtającego się, gigantycznego żyrandola, dzięki któremu nie musimy nawet dobywac broni, bo guardsi 'sami' się załatwią.

Komentarz: zanonimizowany795948
2011-06-20
14:48

zanonimizowany795948 Junior

Pominięty secret - rozdział I po prawej stronie od bramy do posiadłości Menelaga jest drabinka. Wspinamy się nią na dachy, przechodzimy po desce na gzyms i przez otwarte okno wskakujemy na poddasze. Ciężko przeoczyc. shame on you ;)

Komentarz: zanonimizowany795948
2011-06-20
14:47

zanonimizowany795948 Junior

Pominięty secret - rozdział I po prawej stronie od bramy do posiadłości Menelaga jest drabinka. Wspinamy się nią na dachy, przechodzimy po desce na gzyms i przez otwarte okno wskakujemy na poddasze. Ciężko przeoczyc. shame on you ;)

Komentarz: zanonimizowany795948
2007-04-30
18:57

berkut47 Chorąży

berkut47

Poradnik został zaaktualizowany o wszystkie zakończenia. Może jednakże zdarzyć się, że nie wszystkie "secret area" zostały w nim uwidocznione. Wiadomo, rzeczą ludzką jest nie dojrzeć wszystkiego. W posłowiu Autor zasygnalizował taką możliwość i jest takie postępowanie ok., tym bardziej, że dotyczy jednostkowych przypadków.

Komentarz: berkut47
2007-02-22
19:31

mktiger Chorąży

no coz wlasnie jestem w trakcie eksploracji podziemi z pajakami i stwierdzilem ze autor poradnika nie odwiedzil kilku lokacji bo nie widze wzmianki o sekretnym miejscu ktore znalazlem w jednym z tuneli

Komentarz: mktiger
2007-02-14
23:47

zanonimizowany56091 Generał

👍

Czy jest możliwość zaaktualizowanie poradnika ??. Chodzi mi o napisanie wszyskich możliwych zakończeń i opisanie wszyskich ukrytych miejsc.Bo 3 raz przechodze inna postacia: wojownik mag teraz zabojcą i chciałem się upewnic czy wszyskie sekrety odkryłem.Please !!!

Komentarz: zanonimizowany56091
2007-02-09
00:49

Cainoor Legend

Cainoor
👍

Świetna gra, fajny poradnik. Ze dwa razy naprawdę mi się przydał. Autor śmiesznie opisał niektóre momenty i brawa mu się należą za włożoną prace. Właśnie zakończyłem Messiah'a. Szkoda, że taki krótki.

Pozdrawiam :)

Komentarz: Cainoor
2007-01-08
01:27

darek79r19 Pretorianin

Jak dla mnie to opis przejścia gry, a nie poradnik. Raczej przewodnik. W poradniku były by opisane bronie, magia, autor napisał by, co lepiej rozwijać itd itp. Troche za ubogo jak na poradnik.

Komentarz: darek79r19
2007-01-02
15:07

zanonimizowany421460 Junior

😉

Mam pytanie odnośnie "https://www.gry-online.pl/poradniki/dark-messiah-of-might-and-magic/&PART=440&PAGE=1" ponieważ nie wiem do jakiej ja mam wejść windy... jeżeli ktoś wie (a musi jeżeli to przeszedł) to proszę o odpowiedź tu na forum bądź na mojego e-maila - jak komu lepiej.
Z góry dzięki.

Komentarz: zanonimizowany421460
2006-12-30
10:24

Krondar Generał

Krondar
😐

Miri -> Jak juz mistrzu wytykasz błędy zwiazane z fabula gry, to moze bys tak z łaski swojej dorzucil opcje 'spoiler' co? Nie przeczytalem przez to calego Twojego tekstu, ale i tak przy tym co zdazylem przeczytac deko mi to spartoliło przyjemnosc grania w gierke ktora na dobra sprawe jeszcze czeka u nas na wejscie na polki (chyba ze ktos zamowil droga jak diabli edycje angielska, albo ma pirata).
A i jeszcze jedno - 7zl to nie taki znowu majatek, poza tym nikt nie kaze Ci placic przegladajac go w wersji WWW. I slowo 'niekompetencja' jest dla mnie grubo przesadzone, bo owszem autor strzelil lekkie niedopatrzenie, ale wydaje mi sie ze gracz ktory nie patrzy tępo w poradnik, tylko mysli nad tym co robi - sam zauwazy inne mozliwosci prawda? No chyba ze myslenie zostało wylaczone...
Pozdrawiam,
K

Komentarz: Krondar
2006-12-29
22:32

zanonimizowany409726 Generał

Jestem pelen podziwu dla tworcy tego poradnika :) Trzeba byc na prawde uzdolnionym czlowiekiem zeby napisac poradnik przystepny dla ludzi i jeszcze ze screenami. Gratuluje :)

Komentarz: zanonimizowany409726
2006-12-09
05:35

berkut47 Chorąży

berkut47
👍

Zmuszony jestem przyznać, że Autor poradnika zawalił sprawę, nie umieszczając chociażby na samym końcu swojej pracy informacji o możliwości kilku alternatywnych wobec siebie zakończeń i to jest oczywiste. Nie zmienia to jednak faktu, a w trakcie tej dyskusji obok tego materiału przeczytałem niemal wszystkie inne dotyczące tej gry, że to właśnie tenże Autor zwrócił uwagę i co ważniejsze twierdzenie to udokumentował, że rozgrywkę można prowadzić na kilka zupełnie od siebie niezależnych sposobów, tak więć nie odsądzałbym go zupełnie od czci i wiary, co nie zmienia faktu, że w kwestii zakończeń dał ciała. Nawiasem mówiąc, czytuję go w jednym z zinów dosyć regularnie i nie podejrzewam, aby okoliczność ta była przez niego zamierzona. Sam poradnik jest w istocie kawałkiem przyzwoitej roboty i tu nie podzielam opinii, że cena za wejście w jego posiadanie jest wygórowana. W tym miejscu, mając na uwadze porównanie do ceny studenckiego obiadu delikatnie rzecz ujmując stwierdzam, że jest ono nietrafione i to w sposób dosyć szpetny. Zaśmierdziało mi, że użyję tego kolokwialnego określenia populizmem (tym rodem z LSD, czy jak to się nazywa, nie śledzę wyczynów matołów, którym się nad ranem ubrdało, że z braku lepszego zajęcia zostaną politykami). Autor tej myśli nie wziął pod uwagę ceny, jaką CODZIENNIE uiszczają wszyscy, którzy nabywają GW i informacje z innych źródeł (o Internecie nie wspominam, a przecież za niego także się płaci) o istnieniu, nie istnieniu całkowitym, lub braku chwilowym wzwodu u jednego z "Wodzów" politycznej rzeczywistości. To temat jednak na osobną dyskusję i pewnikiem nie na łamach GOL-a, który chwalić Stwórcę zajmuje się tym, co Nam najbliższe, czyli Światem Gier Elektronicznych. I to właśnie jest piękne - GOL! A co z pozostałymi ze świata pierwszych stron? Azor z nimi tańcował! Wielorasowy!
Ps.
Miri!
Dzięki za podpowiedź co do rzeczonych zakończeń, nie omieszkam ich wykorzystać, jako, że ta gra jest tego warta.

Komentarz: berkut47
2006-12-07
14:28

zanonimizowany163967 Konsul

Byłam ciekawy czy znalazłem wszystkie sekrety, ittemy, często się zdarza, że w poradnikach nie ma wszystkich alternatyw. Dlatego kupiłem, i owszem jest ładnie zrobiony. Ale jak pisałem, brakuje rzeczy najważnejszej : alternatywnych ZAKOŃCZEŃ. Wyobraźcie sobie, że w poradniku do KOTOR'a brakuje przejścia ciemną Stroną Mocy. Ciekawe czy też Byście bronili autora i twierdzili, ze mimo to jest dokładny. My nie mówimy tu o braku jednego sekretu, czy jakiegoś "Ester Egg'a", tu brakuje Zakończeń i to kilku.
Zwlaszcza, że na końcu wyświetlają się RÓZNE filmiki. Pal licho jak by były takie same.

Do Mistrza Giętej Riposty - cena wynosi 6 zł + VAT = 7.32 zł - jak dla mnie to DUŻO, na szczęście mam służbową komórkę z dużymi limitami. Ale dla licealisty/studenta 7 zł to wartość OBIADU - czyli dużo. Stąd moje oburzenie, nie mówimy tu o 1 złotym, mówimy o 7 złotych. Jak za tą cenę to Poradnik powinien być PERFEKCYJNY. Zwłaszcza, że autor doskonale opisał sekrety i przejście - i nagle mu się od nie chcialo przechodzić jeszcze raz końcówki ?

Więc dokończę :

Opcja 1
Jak nam zaproponują pozbycie się XANY, ODMAWIAMY zabijamy Leannę, nie dotyczy nas zdarzenie w świątyni. Po wygranej walce zabieramy Czaszkę i walimy do portalu, gdzie przekazujemy ją Tatusiowi.
To opcja dla tych totalnie złych. :))

Opcja 2
Mozemy też pozbyć się XANY (szkoda, jest bardzo sexy :)) ) i mimo to uwolnić Tatę. :)

Opcja 3
Zostawiamy XANĘ i NIE otwieramy portalu, wystarczy zabrać Czaskę z ołtarza i położyć ją spowrotem.

Opcja 4
Dla totalnych swiętoszków, pozbywamy się XANY i nie otwieramy portalu. To jest ścieżka, którą opisał Autor.

Komentarz: zanonimizowany163967
2006-12-07
14:07

zanonimizowany245132 Senator

😃

Niemale pieniadze?

A ile taki poradnik kosztuje na golu?

Komentarz: zanonimizowany245132
2006-12-07
13:45

zanonimizowany359843 Generał

Miri może masz i racje, ale poco kupujesz stąd poradnik jak znasz lepsze źródła za darmo?

Komentarz: zanonimizowany359843
2006-12-07
10:52

berkut47 Chorąży

berkut47

Kompletną bzdurę napisałeś. Poradnik jest bardzo dokładny i jest w nim wiele elementów, wcześniej NIGDZIE nie opisanych. I to by było na tyle.

Komentarz: berkut47
2006-12-07
08:23

Soulcatcher Legend

Soulcatcher

Nie wiem co jest niekompletnego w tym poradniku skoro opisuje przejście gry od pocżątku do końca.

Sam poradnik jest dokładny, obszerny i dopracowany.

Komentarz: Soulcatcher
2006-12-07
07:52

zanonimizowany163967 Konsul

Jak na coś za co się bierze pieniądze i to nie małe, to autor się nie popisał.

PO PIERWSZE - GDZIE SĄ OPISANE INNE ZAKOŃCZENIA ?

Można nie zgodzić się na wyrzucenie Xany z naszego ciała, ja osobićie wolę jednak ponętnego Succuba niż Lennę. :)
Niezależnie od dokonanego wyboru (zostawiamy sobie Xanę czy nie), możemy też zdecydować na wyposzczenie Tatusia lub nie.

Wsumie jest KILKA zakończeń :

Dobre : Nie wypuszczamy Taty.
Złe : Wypuszczamy
Dobre/Złe : Pozostawiamy Xanę w sobie.

Jak dla mnie, pobieranie pieniędzy za NIEKOMPLETNY poradnik jest niepoważne i pachnie mi zwykłym naciągactwem. Jeśli był by to komplet, słowa bym nie napisał, ale tak ?
Zwłaszcza, że można znaleść WSZYSTKO w sieci, ZA DARMO.

Komentarz: zanonimizowany163967

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl