Dark Messiah: The Temple of the Spider (11)
Aktualizacja:
W baseniku, jak łatwo się domyślić zażywam kąpieli, dzięki czemu moje osobiste zasoby Many odnawiają się, po czym ruszam dalej. Po prawej stronie korytarza nie natrafiam na szczególne jakieś utrudnienia, poza jednymi kamiennymi drzwiami, wyposażonymi w miejsce na Spider Key,drzwi podobne kilka metrów dalej są częściowo odsunięte. Bardzo komuś zależało dostać się do środka. Kto to był przekonuję się po wejściu do środka. Wypalone miejsca świadczą o uaktywnieniu pułapek ogniowych. Na dowód tego zdarzenia znajduję ciało Goblina, a raczej to, co z niego zostało. Nic ciekawego, wracam z powrotem i stojąc na stopniach klatki schodowej zauważam drabinę przystawioną do ściany w bezpośrednim sąsiedztwie palącego się tam ogniska. Teraz wiem, gdzie prowadzi dalsza droga! Przez pozostałości muru wchodzę w skalne korytarze pieczary, tu i ówdzie podparte drewnianymi stemplami. Po prawej stronie w krótkiej odnowie nic nie ma, wobec czego od razu kieruję się w prawo. Po chwili, w świetle osadzonej na ścianie pochodni widzę skrzynię, do której zaglądam z ciekawością. W środku jest Guttnig Cross, które zabieram. Mogą się przydać w potrzebie. Po krótkim marszu na twarzy czuję powiew świeżego powietrza, z czego wnioskuję, że jestem blisko wylotu pieczary. W istocie, po chwili widzę to wyjście. Widzę drogę wykutą w zboczu skały biegnącą w górę. Ostrożnie wyglądam zza skały i jest! Ork - wartownik z pewnością siebie patroluje teren. Jeden? Nie do wiary! Spodziewam się zasadzki, wiec pora na przedsięwzięcia zabezpieczające. Zakładam pułapki Fire Trap tym razem w ilości kilku sztuk przed sobą i za sobą. Okazuje się, że bardzo słusznie. Pułapki są aktywne, więc pokazuję się niefrasobliwie Orkowi, który rusza "z kopyta" w moją stronę. Nie wiem, skąd, ale za moim plecami pojawia się kolejnych dwóch orkowych wojowników. Pułapki spełniają zadanie, a rannych dobijam mieczem.
![]() Ostatnie pomieszczenie po prawej stronie galerii. Miało kiedyś drzwi z emblematem Spider Key, ale ktoś je uchylił.
| ![]() Wszystko sprawdzone. Pora ruszyć dalej. Kierunek wyznacza drabina koło ogniska, po prawej stronie galerii.
|
![]() Korytarz jaskini wiedzie tylko w jednym kierunku. Za chwilę obejrzę zawartość skrzyni.
| ![]() W miarę komfortowo posuwam się do przodu, choć mocno niepokoi mnie ten spokój!
|
![]() Zaczynałem mieć początki klaustrofobii, wreszcie trochę przestrzeni i świeże powietrze!
| ![]() Wspominałem coś o Orkach? No to pierwszy oczekuje na mnie z powitaniem. W ramach gorącego przywitania zakładam Pułapki Ognia!
|
![]() Wielki Nieznajomy nadbiega!
| ![]() Oczy naokoło głowy! Taki "patent" byłby wielce przydatny w tym miejscu. Orkowie są wszędzie!
|
Widzę przed sobą posterunek kontrolny Orków. Nic rewelacyjnego. Zabieram leżącą Health Potion i ruszam dalej. Omijam punkt kontrolny i po chwili jestem w przyklejonym do skały domku. Na lewo wiedzie umocniony, wykuty w skale korytarz. Podążam nim, aby po chwili stanąć, przy wielkim klocu drewna, zawieszonym na grubych linach. Koniec kloca skierowany jest do ściany, na której widać pęknięcia. Ktoś wykorzystał go już, jako tarana - z niewiadomych przyczyn nie dokończył pracy. W takim razie ja to uczynię! Bujam klocem, po czy uderza on kilkakrotnie w ścianę i wybija w niej otwór pozwalający spokojnie wejść do środka. Jestem w krypcie grobowej. I to nie jestem sam! Gobliny przypuszczają na mnie wściekły atak, ale miecz i wprawa w jego używaniu robią swoje. Posadzka barwi się goblinową krwią, ale po chwili w krypcie znowu panuje cisza. Z postumentów pod ścianami krypty zbieram flasze z Mana Potioni Health Potion, kilka zwojów magicznych. Po chwili zbliżam się do grobowca stojącego w centralnym punkcie komnaty. W środku znajduję Lightning Daggers (Sztylety Błyskawicy). Jestem przekonany, że znajdę dla nich zastosowanie. Zbieram wszystko bardzo dokładnie, gdyż dobrego ekwipunku nigdy za wiele i opuszczam kryptę. Idę dalej w lewo korytarzem i zauważam w ścianie dźwignię! Do kompletu jest widziana przy użyciu Dark Vision klatka windy! Opuszczam dźwignę, lecz winda ani drgnie, jest martwa jak nadzieje na tytuł Króla Krainy Ashan! Towarzysząca mi Xana (bezcieleśnie, niestety!) poleca odnalezienie urządzenia wprawiającego ją w ruch, czyli maszynowni. Ładna historia! Pozostaje tylko marsz w górę, jako, że wcześniej nie znalazłem żadnych mechanicznych urządzeń mogących mieć zastosowanie w tym wypadku. Ruszam dalej!
![]() Flaszeczka mikstury zdrowia czeka na mnie i jest mile widziana po utarczkach z Orkami!
| ![]() W środku niewiele było ciekawego. Co innego ten korytarz! Innej drogi zresztą i tak nie ma.
|
![]() Taran! Prawdziwy taran! Pohuśtam go troszeczkę i mur powinien paść!
| ![]() Kurza stopa! Ukryta komnata, a ściślej to chyba grobowiec, albo wielka krypta!
|
![]() Znalezisko godne jak najbardziej - zabieramy do kolekcji!
| ![]() Dźwignia winda - nieczynne do odwołania.
|
![]() Klatka windy - muszę znaleźć maszynownię, inaczej nie ruszymy!
| ![]() Pułapki zakładam przed i za sobą. Nigdy nie wiadomo, z której strony przyjdzie atak.
|
0
- Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
- Dark Messiah: Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
- Dark Messiah: Rozdział 5
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (1)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (2)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (3)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (4)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (5)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (6)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (7)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (8)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (9)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (10)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (11)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (12)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (13)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (14)
- Dark Messiah: Rozdział 5
- Dark Messiah: Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany421460 Junior
Mam pytanie odnośnie "https://www.gry-online.pl/poradniki/dark-messiah-of-might-and-magic/&PART=440&PAGE=1" ponieważ nie wiem do jakiej ja mam wejść windy... jeżeli ktoś wie (a musi jeżeli to przeszedł) to proszę o odpowiedź tu na forum bądź na mojego e-maila - jak komu lepiej.
Z góry dzięki.
darek79r19 Pretorianin
Jak dla mnie to opis przejścia gry, a nie poradnik. Raczej przewodnik. W poradniku były by opisane bronie, magia, autor napisał by, co lepiej rozwijać itd itp. Troche za ubogo jak na poradnik.
Cainoor Legend
Świetna gra, fajny poradnik. Ze dwa razy naprawdę mi się przydał. Autor śmiesznie opisał niektóre momenty i brawa mu się należą za włożoną prace. Właśnie zakończyłem Messiah'a. Szkoda, że taki krótki.
Pozdrawiam :)
zanonimizowany56091 Generał
Czy jest możliwość zaaktualizowanie poradnika ??. Chodzi mi o napisanie wszyskich możliwych zakończeń i opisanie wszyskich ukrytych miejsc.Bo 3 raz przechodze inna postacia: wojownik mag teraz zabojcą i chciałem się upewnic czy wszyskie sekrety odkryłem.Please !!!
mktiger Chorąży
no coz wlasnie jestem w trakcie eksploracji podziemi z pajakami i stwierdzilem ze autor poradnika nie odwiedzil kilku lokacji bo nie widze wzmianki o sekretnym miejscu ktore znalazlem w jednym z tuneli
berkut47 Chorąży
Poradnik został zaaktualizowany o wszystkie zakończenia. Może jednakże zdarzyć się, że nie wszystkie "secret area" zostały w nim uwidocznione. Wiadomo, rzeczą ludzką jest nie dojrzeć wszystkiego. W posłowiu Autor zasygnalizował taką możliwość i jest takie postępowanie ok., tym bardziej, że dotyczy jednostkowych przypadków.
zanonimizowany795948 Junior
Pominięty secret - rozdział I po prawej stronie od bramy do posiadłości Menelaga jest drabinka. Wspinamy się nią na dachy, przechodzimy po desce na gzyms i przez otwarte okno wskakujemy na poddasze. Ciężko przeoczyc. shame on you ;)
zanonimizowany795948 Junior
Pominięty secret - rozdział I po prawej stronie od bramy do posiadłości Menelaga jest drabinka. Wspinamy się nią na dachy, przechodzimy po desce na gzyms i przez otwarte okno wskakujemy na poddasze. Ciężko przeoczyc. shame on you ;)
zanonimizowany795948 Junior
Ok rozdział 2 - tym razem 2 secrety zmissowane. Kiepski ten poradnik.
1 - ciekawe, że autora nie zastanawiało po co ghoul wbiegł po ścianie? Miedzy innymi po to, żeby gracz się tam pofatygował i zlootował skrzynie. Przejście jest w korytarzyku na prawo od drabinki prowadzącej na wieże maga.
2 - Będąc na poddaszu posiadłości ( wejście po linie na deski podtrzymujące strop ) wystarczy skoczyc w lewo na połozone piętro niżej regały, a tam stół z masą sprzętu. Regały odsuwają się po uprzednim uruchomieniu lewarka.
PS - masakra w holu też nie była zbytnio sensowna, skoro można było przeciąc line i potańczyc dookoła huśtającego się, gigantycznego żyrandola, dzięki któremu nie musimy nawet dobywac broni, bo guardsi 'sami' się załatwią.
zanonimizowany869242 Junior
Napisałem petycję w sprawie aktualizacji do gry Dark Messiah Multiplayer. Od ostatniego update'u minęło
sporo czasu i dużo jest do zrobienia. Wasz podpis pod petycją byłby bezcenny. Zajmie wam to
maksymalnie minutę, ale dzięki temu zwiększycie szanse na to, żeby developer rozważył naszą
propozycję. Postarajmy się wspólnie o to, by w końcu zaaktualizowali tą grę. Podpisywać się możecie do
końca marca, także liczę na was! :)
http://www.gopetition.com/petitions/about-dark-messiah-update.html
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















