Dark Messiah: The Gleam of a Cold Knife (2)
Aktualizacja:
Zasadniczo są trzy możliwości wyjścia z domu gościnnego. Pierwsza to frontalny atak na czarno odzianych obwiesiów. Druga to rozwiązanie hybrydowe: z okna sypialni korzystając z posiadanego łuku eliminujemy kilku napastników, po czym w ataku bezpośrednim pozostałych. Możliwość trzecia to wyjście skryte i atak z zaskoczenia eliminujący po kolei napastników. Wspomnieć muszę, że przy zastosowaniu rozwiązania drugiego pozostali napastnicy przejdą w tryb aktywny atakując po wejściu do domu, a pozostający na zewnątrz łucznik z ich drużyny zrobi wszystko, by krwi nam upuścić. Ataki ich nie są powtarzalne w formie, więc zdolność kalkulacji rozwiązań jest na czasie. Do pracy! Łukiem unieszkodliwiam pierwszego z nich, stojącego najbliżej ognia, a więc najlepiej widocznego. Przy stale pamiętać należy o poprawce celowania na dystans, gdyż strzała nie ma lotu idealnie prostoliniowego, lecz zakrzywiony tor łuku balistycznego. Drugi z kolegów zmarłego w gwałtownych okolicznościach wdziera się do zajmowanego przeze mnie domiszcza i zaciekle walcząc próbuje wysłać mnie w zaświaty. Odrzucające kopnięcia są pożądane! Po pokonaniu przeciwnika powracam do okna, aby sprawdzić, gdzie są kompani napastnika. Pora na opuszczenie gościnnych murów. Skradając się, po kolei likwiduję przeciwników, w tym także tego, który zapałał do mnie ognistym uczuciem. Droga wolna! Szybko zbieram trofea z rozbitych skrzyń z emblematem smoka i w drogę! Przede mną skręcająca ulica w lewo.
![]() Jest dwóch "Czarnych". Wybieramy lepiej widocznego i spokojny strzał.
| ![]() Nerwus Panie! Nerwus i wierzga jak znarowiona kobyła!
|
![]() I zostanie tylko jeden - jak w "Nieśmiertelnym"!
| ![]() Zapałał do mnie iście "ognistym" uczuciem!
|
Ostrożnie ruszam do przodu. Uliczka skręca w lewo zamieniając się w przechodnią bramę. Skradając się, widzę jednego Black Guard W trakcie patrolu. Pora na latami wkuwane umiejętności magiczne pod okiem Phenriga i potwierdzone zdobytymi punktami Umiejętności. Zamierzam sprawdzić działanie posiadanej umiejętności Fire Trap (Ogniowa Pułapka). Stawiam pułapkę i hałasem zwracam na siebie uwagę patrolującego zbrojnego. Wielce zirytowany biegnie w moją stronę, uruchamia pułapkę i można powiedzieć, że był gwiazdą, lub raczej gwiazdkami jednego sezonu! To musiało boleć. Skradając się przemierzam bramę, by wyjść na podwórze ozdobione labiryntem z krzewów i sadzawką z rybami. Z lewej płonie ognisko i świetle rzucanym przez płomienie widzę kolejnych przeciwników, ukrytych w poszczególnych częściach labiryntu. Korzystając z sprawdzonych metod pułapki Fire Trap eliminuję kolejnego "Czarnego" zwabiwszy go strzałem z łuku. Pozostali na placu giną w sposób tradycyjny z mojej ręki i miecza (bym z wprawy w "robieniu żelazem" nie wyszedł!)
![]() Nim znalazłem Łucznika, on znalazł mnie, niestety! Podobnego ciśnienia dostaję tylko w czasie oglądania TV!
| ![]() Te spokój jest pozorny! Z oddali słyszę miarowe kroki wartownika.
|
![]() Czas na niespodziankę. Montujemy Fire Trap!
| ![]() Pułapeczka czeka na testującego!
|
![]() Oto i on! Jak pięknie stylowo biega!
| ![]() Niestety, nie będzie medalu w zawodach! Był gwiazdą, lub raczej gwiazdkami jednego sezonu!
|
![]() Na placu zapadła martwa cisza. Dosłownie martwa.
| ![]() Przez korytarz do przodu, schody i ostro w tył na lewo! Kierunek jest tylko jeden.
|
0
- Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
- Dark Messiah: Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
- Dark Messiah: Rozdział 2
- Dark Messiah: The Gleam of a Cold Knife (1)
- Dark Messiah: The Gleam of a Cold Knife (2)
- Dark Messiah: The Gleam of a Cold Knife (3)
- Dark Messiah: The Gleam of a Cold Knife (4)
- Dark Messiah: The Gleam of a Cold Knife (5)
- Dark Messiah: The Gleam of a Cold Knife (6)
- Dark Messiah: The Gleam of a Cold Knife (7)
- Dark Messiah: The Gleam of a Cold Knife (8)
- Dark Messiah: The Gleam of a Cold Knife (9)
- Dark Messiah: The Gleam of a Cold Knife (10)
- Dark Messiah: The Gleam of a Cold Knife (11)
- Dark Messiah: Rozdział 2
- Dark Messiah: Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany421460 Junior
Mam pytanie odnośnie "https://www.gry-online.pl/poradniki/dark-messiah-of-might-and-magic/&PART=440&PAGE=1" ponieważ nie wiem do jakiej ja mam wejść windy... jeżeli ktoś wie (a musi jeżeli to przeszedł) to proszę o odpowiedź tu na forum bądź na mojego e-maila - jak komu lepiej.
Z góry dzięki.
darek79r19 Pretorianin
Jak dla mnie to opis przejścia gry, a nie poradnik. Raczej przewodnik. W poradniku były by opisane bronie, magia, autor napisał by, co lepiej rozwijać itd itp. Troche za ubogo jak na poradnik.
Cainoor Legend
Świetna gra, fajny poradnik. Ze dwa razy naprawdę mi się przydał. Autor śmiesznie opisał niektóre momenty i brawa mu się należą za włożoną prace. Właśnie zakończyłem Messiah'a. Szkoda, że taki krótki.
Pozdrawiam :)
zanonimizowany56091 Generał
Czy jest możliwość zaaktualizowanie poradnika ??. Chodzi mi o napisanie wszyskich możliwych zakończeń i opisanie wszyskich ukrytych miejsc.Bo 3 raz przechodze inna postacia: wojownik mag teraz zabojcą i chciałem się upewnic czy wszyskie sekrety odkryłem.Please !!!
mktiger Chorąży
no coz wlasnie jestem w trakcie eksploracji podziemi z pajakami i stwierdzilem ze autor poradnika nie odwiedzil kilku lokacji bo nie widze wzmianki o sekretnym miejscu ktore znalazlem w jednym z tuneli
berkut47 Chorąży
Poradnik został zaaktualizowany o wszystkie zakończenia. Może jednakże zdarzyć się, że nie wszystkie "secret area" zostały w nim uwidocznione. Wiadomo, rzeczą ludzką jest nie dojrzeć wszystkiego. W posłowiu Autor zasygnalizował taką możliwość i jest takie postępowanie ok., tym bardziej, że dotyczy jednostkowych przypadków.
zanonimizowany795948 Junior
Pominięty secret - rozdział I po prawej stronie od bramy do posiadłości Menelaga jest drabinka. Wspinamy się nią na dachy, przechodzimy po desce na gzyms i przez otwarte okno wskakujemy na poddasze. Ciężko przeoczyc. shame on you ;)
zanonimizowany795948 Junior
Pominięty secret - rozdział I po prawej stronie od bramy do posiadłości Menelaga jest drabinka. Wspinamy się nią na dachy, przechodzimy po desce na gzyms i przez otwarte okno wskakujemy na poddasze. Ciężko przeoczyc. shame on you ;)
zanonimizowany795948 Junior
Ok rozdział 2 - tym razem 2 secrety zmissowane. Kiepski ten poradnik.
1 - ciekawe, że autora nie zastanawiało po co ghoul wbiegł po ścianie? Miedzy innymi po to, żeby gracz się tam pofatygował i zlootował skrzynie. Przejście jest w korytarzyku na prawo od drabinki prowadzącej na wieże maga.
2 - Będąc na poddaszu posiadłości ( wejście po linie na deski podtrzymujące strop ) wystarczy skoczyc w lewo na połozone piętro niżej regały, a tam stół z masą sprzętu. Regały odsuwają się po uprzednim uruchomieniu lewarka.
PS - masakra w holu też nie była zbytnio sensowna, skoro można było przeciąc line i potańczyc dookoła huśtającego się, gigantycznego żyrandola, dzięki któremu nie musimy nawet dobywac broni, bo guardsi 'sami' się załatwią.
zanonimizowany869242 Junior
Napisałem petycję w sprawie aktualizacji do gry Dark Messiah Multiplayer. Od ostatniego update'u minęło
sporo czasu i dużo jest do zrobienia. Wasz podpis pod petycją byłby bezcenny. Zajmie wam to
maksymalnie minutę, ale dzięki temu zwiększycie szanse na to, żeby developer rozważył naszą
propozycję. Postarajmy się wspólnie o to, by w końcu zaaktualizowali tą grę. Podpisywać się możecie do
końca marca, także liczę na was! :)
http://www.gopetition.com/petitions/about-dark-messiah-update.html
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












