Dark Messiah: Dead Man's Trail (5)
Aktualizacja:
O dziwo! Korytarz z kamiennym sklepieniem jest oświetlony. Ostrożnie skradając się i nasłuchując wszystkich odgłosów posuwam się do przodu. Po chwili korytarz zmienia się w prostokątne pomieszczenie, pod którego przeciwległą ścianą stoją na potężnych stojakach dwie wielkie beki. Zauważam oparte o nie Combat Staff i Mana Potion. Pod lewą ścianą bliżej mnie podłoga opuszcza się niżej prowadząc do innego pomieszczenia, zamkniętego drzwiami. Ja zauważam obok prawej Dębowej Kufy drzwi. Ciekawość pcha mnie do ich otwarcia i oto jestem w podziemnej Kuźni. Ba! Mam szansę przypomnieć sobie zajęcia z kowalstwa, które w mą głowę tłoczył Wielki Mistrz Phenrig! Do pracy. Punktem wyjścia jest znalezienie kawałka surowej, żelaznej sztaby, który umieszczam w kokili odlewniczej - naczynie do przetapiania. Jest!
![]() No to hop!
| ![]() Korytarz z kamiennym sklepieniem - krasnoludki go nie stworzyły.
|
![]() Combat Staff - ciekawe, kto ją tu zostawił?
| ![]() Poziom chodnika obniża się prowadząc w głąb lokacji!
|
![]() Cóż to za blask ognia za tymi drzwiami? To KUŹNIA!
| ![]() Początek zajęć z kowalstwa - sztaba żelaza wędruje nad ogień dla uzyskania stanu płynnego!
|
Po stopieniu się sztaby i przeistoczeniu w płynny metal, a stan ten uzyskać tylko można poprzez umiejętne używanie dmuchawy. Skoro już w kokili mamy płynny metal, to wylewamy go do formy, a formę .... itd., itd. Życzę miłej zabawy w trakcie zdobywania szlifów kowalskich, a dla niecierpliwych "ściąga" poniżej.
![]() Kołowrotem kokil umieszczamy nad żarzącym się paleniskiem.
| ![]() Kierujemy strumień powietrza z dmuchawy na żar i pojawia się ogień!
|
![]() Uzyskany po przetopieniu sztaby żelaznej płynny metal wraz z kokilą przesuwamy kołowrotem w prawo - nad formę.
| ![]() Wylewamy surówkę do formy!
|
![]() Używamy znajdującej się na ścianie dźwigni i za jej sprawą forma zostaje zalana przez wodę.
| ![]() Pierwsze hartowanie!
|
![]() Surowy odlew miecza umieszczamy w palenisku i rozgrzewamy do czerwoności.
| ![]() Umieszczamy rozpalony pręt na kowalskim kowadle z formą i kujemy młotem do uzyskania zadowalającego efektu.
|
A Czynności powtarzamy kilka razy, grzejąc surowy miecz i hartując. | ![]() Ostatnia czynność. Korzystając z Tools for making sword hilt wykańczamy miecz otrzymując nową broń, o lepszych parametrach od dotychczasowej.
|
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany421460 Junior
Mam pytanie odnośnie "https://www.gry-online.pl/poradniki/dark-messiah-of-might-and-magic/&PART=440&PAGE=1" ponieważ nie wiem do jakiej ja mam wejść windy... jeżeli ktoś wie (a musi jeżeli to przeszedł) to proszę o odpowiedź tu na forum bądź na mojego e-maila - jak komu lepiej.
Z góry dzięki.
darek79r19 Pretorianin
Jak dla mnie to opis przejścia gry, a nie poradnik. Raczej przewodnik. W poradniku były by opisane bronie, magia, autor napisał by, co lepiej rozwijać itd itp. Troche za ubogo jak na poradnik.
Cainoor Legend
Świetna gra, fajny poradnik. Ze dwa razy naprawdę mi się przydał. Autor śmiesznie opisał niektóre momenty i brawa mu się należą za włożoną prace. Właśnie zakończyłem Messiah'a. Szkoda, że taki krótki.
Pozdrawiam :)
zanonimizowany56091 Generał
Czy jest możliwość zaaktualizowanie poradnika ??. Chodzi mi o napisanie wszyskich możliwych zakończeń i opisanie wszyskich ukrytych miejsc.Bo 3 raz przechodze inna postacia: wojownik mag teraz zabojcą i chciałem się upewnic czy wszyskie sekrety odkryłem.Please !!!
mktiger Chorąży
no coz wlasnie jestem w trakcie eksploracji podziemi z pajakami i stwierdzilem ze autor poradnika nie odwiedzil kilku lokacji bo nie widze wzmianki o sekretnym miejscu ktore znalazlem w jednym z tuneli
berkut47 Chorąży
Poradnik został zaaktualizowany o wszystkie zakończenia. Może jednakże zdarzyć się, że nie wszystkie "secret area" zostały w nim uwidocznione. Wiadomo, rzeczą ludzką jest nie dojrzeć wszystkiego. W posłowiu Autor zasygnalizował taką możliwość i jest takie postępowanie ok., tym bardziej, że dotyczy jednostkowych przypadków.
zanonimizowany795948 Junior
Pominięty secret - rozdział I po prawej stronie od bramy do posiadłości Menelaga jest drabinka. Wspinamy się nią na dachy, przechodzimy po desce na gzyms i przez otwarte okno wskakujemy na poddasze. Ciężko przeoczyc. shame on you ;)
zanonimizowany795948 Junior
Pominięty secret - rozdział I po prawej stronie od bramy do posiadłości Menelaga jest drabinka. Wspinamy się nią na dachy, przechodzimy po desce na gzyms i przez otwarte okno wskakujemy na poddasze. Ciężko przeoczyc. shame on you ;)
zanonimizowany795948 Junior
Ok rozdział 2 - tym razem 2 secrety zmissowane. Kiepski ten poradnik.
1 - ciekawe, że autora nie zastanawiało po co ghoul wbiegł po ścianie? Miedzy innymi po to, żeby gracz się tam pofatygował i zlootował skrzynie. Przejście jest w korytarzyku na prawo od drabinki prowadzącej na wieże maga.
2 - Będąc na poddaszu posiadłości ( wejście po linie na deski podtrzymujące strop ) wystarczy skoczyc w lewo na połozone piętro niżej regały, a tam stół z masą sprzętu. Regały odsuwają się po uprzednim uruchomieniu lewarka.
PS - masakra w holu też nie była zbytnio sensowna, skoro można było przeciąc line i potańczyc dookoła huśtającego się, gigantycznego żyrandola, dzięki któremu nie musimy nawet dobywac broni, bo guardsi 'sami' się załatwią.
zanonimizowany869242 Junior
Napisałem petycję w sprawie aktualizacji do gry Dark Messiah Multiplayer. Od ostatniego update'u minęło
sporo czasu i dużo jest do zrobienia. Wasz podpis pod petycją byłby bezcenny. Zajmie wam to
maksymalnie minutę, ale dzięki temu zwiększycie szanse na to, żeby developer rozważył naszą
propozycję. Postarajmy się wspólnie o to, by w końcu zaaktualizowali tą grę. Podpisywać się możecie do
końca marca, także liczę na was! :)
http://www.gopetition.com/petitions/about-dark-messiah-update.html
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















